banner768
banner598
02 Kasım 2018 Cuma 12:26
İzmit Milli Eğitim’de şok iddia: Oğul işletiyor, baba denetliyor, sınav yapıyor!
banner728
İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak görev yapan Ali Osman Hasanoğlu ile ilgili dikkat çeken iddialar ortaya atıldı. Müdürlükte şube müdürü olarak 5 kişilik norm kadro bulunduğu ancak Hasanoğlu’nun norm kadro dışında şube müdürlüğüne 6. bir isim olarak atandığı öne sürüldü. Ve Hasanoğlu’nun sorumluluğuna özellikle özel öğretim kurumlarının verilmesi dikkat çekti.

Hasanoğlu, özel öğretim kapsamına giren tüm öğretim kurumlarının bir nevi denetiminden de sorumlu. Özel öğretim kurumlarındaki öğrencilerin sınav, ücret, burs, diploma, disiplin ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek de onun sorumluluğunda. Öğretmenlerin 2 katı kadar maaşı olan şube müdürlüğü görevinin, norm kadro dışına çıkılarak bu şahsa verilmesi tepki toplarken ayrıca sınavlarından ekstra para kazanılan özel öğretim kurumlarının sorumluluğunun ısrarla Hasanoğlu’na verilmesi dikkat çekiyor.

Norm kadro ile şube müdürü olan isimlerden kimilerinin Hasanoğlu’na sürekli bu görevin verilmesinden rahatsızlık duyduğu da öne sürülüyor.

OĞLU SATIN ALDI İDDİASI

Norm kadro dışına çıkılarak şube müdürlüğü verilen ve 2 yıldır, özel öğretim kurumları ve strateji geliştirme konularında sorumlu olan Hasanoğlu ile ilgili iddialar bu kadarla da sınırlı değil. Hasanoğlu’nun özel öğretim kurumlarının sınav yerlerini kafasına göre belirlediği, kurumların bu konudaki talep ve önerilerini dikkate almadığı, ne isterse onu yaptığı da öne sürülüyor.

Hasanoğlu’nun İl Milli Eğitim Müdürü Fehmi Rasim Çelik ile oldukça yakın olduğu dile getiriliyor. Hasanoğlu ile ilgili asıl dikkat çeken iddia ise “Yok artık” dedirtecek türden.

Özel öğretimden sorumlu olan ve bu kurumları denetlemekle, sınav yerlerini belirleme ve sınavları yapmakla sorumlu olan Hasanoğlu’nun oğlunun, Şirin Sürücü Kurslarına ait Mehmet Ali Paşa Mahallesi’nde Namık Kemal Lisesi yakınında bulunan SRC kurs merkezini de devraldığı yönünde. Daha önce Şirin SRC kursunun bulunduğu binada, şu an Hakan SRC (Mesleki Yeterlilik Eğitim Merkezi) adı altında başka bir işletme yer alıyor. Bu işletmenin Hasanoğlu’nun oğluna ait olduğu öne sürülüyor.

SINAVINI VE DENETİMİNİ YAPIYOR

Hasanoğlu’nun oğlu, geçtiğimiz aylarda açılan Hakan SRC kursunu işleten kişi ise Milli Eğitim’in bu konuyu izahı oldukça güç olacaktır. Birincisi sürücü kursu işleten, özel öğretim kapsamına giren üç kursu bulunan Şirin Sürücü Kurslarından bu bina devralınıyor. İkincisi ise Hakan SRC kursunu da Hasanoğlu denetliyor.

Hem Şirin Sürücü Kursları hem de Hakan SRC kursuna karşı Hasanoğlu’nun hiçbir ayrım gözetmeden bir denetim ve sınav uygulaması söz konusu olabilir mi? Olsa bile bu durum kafalarda soru işareti bırakmayacak mı? Şüphe hep var olmayacak mı? Hasanoğlu, 2 yıl gibi bir süredir özel öğretim kurumlarında sorumlu iken böyle bir devir nasıl gerçekleşebiliyor? Hasanoğlu’nun hakkındaki bu iddialar, özellikle sürücü kursları sektöründe ayyuka çıkmış durumda. Konuyla ilgili Milli Eğitimden açıklama bekleniyor.

4925 sayılı Karayolu Taşıma Kanunu ve Karayolu Taşıma Yönetmeliği kapsamında faaliyet gösteren veya gösterecek olan tüm sürücülerin alması zorunlu olan belgenin temini için var olan SRC kursları, öyle herkesin rahatlıkla açabileceği kurslar değil. Pek çok prosedürü var.



 
HASANOĞLU’NUN GÖREV ALANI
Ali Osman Hasanoğlu’nun özel öğretim kurumlarıyla ilgili sorumluluk alanı şöyle:

a) Özel öğretim kurumlarıyla ilgili Bakanlık politika ve stratejilerini uygulamak,

b) Özel öğretim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,

c) Engellilerin özel eğitim giderleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

ç) 8/2/2007 tarihli ve 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu kapsamında yer alan kurumların açılış, kapanış, devir, nakil ve diğer iş ve işlemlerini yürütmek,

d) Özel yurtlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

e) Özel öğretim kurumlarındaki öğrencilerin sınav, ücret, burs, diploma, disiplin ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,

f) Azınlık okulları, yabancı okullar ve milletlerarası okullara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

g) Özel okulların arsa tahsisi ile teşvik ve vergi muafiyetiyle ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,

ğ) Kursiyerlerin sınav, ücret, sertifika ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,

h) Özel öğretim kurumlarını ve özel yurtları denetlemek, sonuçları raporlamak ve değerlendirmek,

ı) Özel öğretim kurumlarında öğretim materyallerinin kullanımıyla ilgili süreçleri izlemek, değerlendirmek,

i) Özel eğitim ve özel öğretim süreçlerini izlemek ve değerlendirmek,

j) Öğrencilerin daha fazla başarı sağlamalarına ilişkin faaliyetler yürütmek.

Son Güncelleme: 02.11.2018 16:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kamil @Ersoy Kandemir’den valiye 2018-11-09 11:04:39

ERSOY KANDERMİR SEN NASIL BİR ADAMSIN YA HER HABERİN ALTINA OLUMSUZ YORUMLAR YAPIP BOŞ BOŞ KONUŞUYORSUN. ARAŞTIRDIN MI BİLİYOR MUSUN ALİ OSMAN HOCAYI DA BELA OKUYORSUN

Avatar
İSMAİL ASLAN 2018-11-09 10:28:13

NAMUSUYLA PARA KAZANMAK NE ZAMAN SUÇ OLDU. ALİ OSMAN BEY SONUNA KADAR DÜRÜST BİRİDİR.OĞLUNUN YAPTIĞI İŞ BABASINI NEDEN BAĞLASIN.ÇOCUK 18 YAŞINI GEÇMİŞ.ARAŞTIRILMADAN YAPILAN SAÇMA BİR HABER.YARIN İNCELEMEDE OLAY BAHSEDİLEN GİBİ ÇIKMAZSA SİZDEN ÖZÜR BEKLERİZ HEMDE MANŞETTEN

Avatar
Engin Demir 2018-11-08 16:22:58

Içeriden birileri ve dışarıdan bir başka sürücü kursunun işbirliğiyle epey kurgulanarak çalışılmış bir haber. Hiç bir ehliyet sınavında adam kayırma mümkün değildir. Sınavları yapan komisyonda görevli öğretmenler ve onları da denetleyen müfettişler vardır. Bu haberi
yazdiranlar bunu zaten bilir ama yazan da araştırıp yazmaliydi. Eğer ortada usulsüz olan bir şey varsa devlet araştırıp bulsun . Eğer yoksa hem müdür hem sürücü kursunun tekzip ve tazminat hakları doğar.

Avatar
Davut çevik 2018-11-07 15:39:30

Haberi üzülerek okudum ne Ali Osman bey nede Fatih şirin böyle bir şeye ihtiyacı Yok şirin İzmit'te bir numaralı bir kurs her zaman işini önemseyen bir kurum

Avatar
mstf8641 2018-11-07 13:54:07

Haber ve Habercilik adına üzülerek okuduğum bir yazı olmuş. Kelimeler maalesef ki hiç özenle seçilmemiş. Olayların, durumların arkası araştırılmamış bile. Daha önce de başka bir yerel gazetede Ali Osman Beyle ilgili haber yapılmış, sonrasında da haberi yapan gazetecimiz tekzip yayınlamış, müdür beyin şahsından özür dilemişti. Camianın içinde olan insanlar olarak biliyoruz, görüyoruz ve yaşıyoruz, burada Ali Osman HASANOĞLU' nun işini ne kadar düzgün yaptığından, konularına nasıl hakim olduğundan, adaletinden, titizliğinden vs vs uzun uzun bahsedebilirim. Bunu çoğu bilir ama kabul etmek istemez. Çünkü eğer bir eksiklik varsa Ali Osman Bey kendi oğlu dahi olsa tanımaz işi geri çevirir. Bu da bazılarını rahatsız eder, etmiştir de. Sırtını herhangi bir sendikaya yaslamayan, malum sendikanın da sürekli hedefinde olan Ali Osman Bey'in bu haksızlıklar karşısında dimdik durması ümidiyle...

Avatar
İBRAHİM K. 2018-11-07 13:33:07

Devletin çıkarları söz konusu olduğunda adım atmaktan çekinmeyen, herhangi bir gruba ya da ideolojiye göre değil, devlet kültürüne göre hareket eden, işini en iyi şekilde yapmaya çalışan, bu zamana kadar çalıştığı birimlerde birliği, beraberliği, düzeni getiren ve en önemlisi de "HAKKANİYET" ilkesine özen gösteren, özellikle ehliyet sınavlarındaki uygulamaları ile Türkiye' de örnek gösterilen değerli bir insanın bu şekilde haberlerle yıpratılmaya çalışılması çok komik ve acı. Öncelikle bu haberi yapanların beslendiği kaynakları araştırmada fayda var. Selamlar...

Avatar
ÇOK KIZDIM. 2018-11-07 09:38:27

ALİ OSMAN BEY.... ZATI HALİNİZLE TANIŞMAKTAN ÇOK GURURLUYUM. NE SİYASİ NEDE DALKAVUKLUK LA OLDUĞUNUZ YERE GETİRİLDİNİZ. İŞLERİNİ HAKKIYLA YAPMAYANLAR NEDENİYLE KURUMDA DÜZGÜN BİR ADAM BULUNSUN DA TOPARLASIN DİYE KURUMDASINIZDIR; DİK DURUŞUNUZ, HAKKANİYETLİ TUTUMUNUZ, DÜRÜSTLÜĞÜNÜZ SAYESİNDE HERKESİN GÖZÜ KALIPTA ÇALIŞMAYA CESARET EDEMEDİĞİ BÖLÜMDESİNİZ. ÖMRÜ HAYATINIZDA BU GİBİ DURUMLARLA ÇOK KARŞILAŞMIŞSINIZDIR DAHA DA BİTMEYECEK. DEDİM YA DİK DURUŞ,HAKKANİYET,DÜRÜSTLÜK.

Avatar
kadir kadri yazici 2018-11-06 20:28:29

Hemende linç harekati başlamış.ali osman mudur görevini layikiyla yapan her kursa esit davranan herkese yardimci olan bir kamu gorevlisi.görevini eksiksiz yapiyor.oglunun açtığı kurum uzerinden onu karalamaya calisanlar yakinda nekadar ynlis yaptiklarini anlayacaklardir

Avatar
cem_2828 2018-11-06 17:03:33

Norm kadro fazlası olarak çalışmasını eleştirenler, ülkemizin bütün resmi kurumlarında bunun sayısız örneğini görebilir.Özellikle Adının tamda İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne geçtiği bir anda bu haberin yapılması oldukça manidar.???

Avatar
Sinem Ogrt 2018-11-05 14:36:45

Karalama yazısını esefle okudum. Ali Osman bey dürüst çalışkan son derece ahlaklı ve vizyon sahibi biridir.. Kesinlikle belgesiz usulsüz is yapmaz. Bu haberi yapani da yaptıranı da kınıyorum.Malesef meyve veren ağaç taşlanıyor bu ülkede!

Avatar
yasin 2018-11-04 17:09:46

o koltukta nasıl oturuyor? normu olmadığı halde nasıl duruyor? il müdürü görmedi mi? peki bakanlık?

Avatar
Mesut 2018-11-04 15:52:46

Başak mahallesi, hürriyet bulvarındaki Başakşehir Açı Özel öğretim Kursunun usülsüz olduğu bilindiği halde Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Muammer Yıldız'ın yeğeninin olduğu için göz yumuluyor. Kanuna aykırı faaliyetlerine ceza bile kesilmiyor. Kanunen kapatılsa yeridir. Kanunlar adamına göre uygulanıyor. Maarif müfettişleri görevini yapmıyor. Devlet kurumlarının görevini yapmasını biz vatandaşlar olarak beklemekteyiz.

Avatar
Yolunda A.Ş. 2018-11-04 15:38:38

Sistemden nemalananlar müdüre methiler düzmüş. Açık isim yazan kurum sahipleri ve memurlarda bu soruşturmaya dahil edilmeli ve bu yolsuzluk ağı açığa çıkarılmalı. Aileleri ve kendilerine ait Mal varlıkları araştırılmalı.

Avatar
Okan 2018-11-04 14:23:47

İstanbul Özel M. K. A. öğretim kursunun teog öğrencisi var. Öğretmenlerin bazılarının lisansı iptal olmuş, bazısı öğretmen bile değil, Mühendislik okuyan öğrenciler öğretmenlik yapıyor. Başakşehir ilçe milli eğitimin bu durumdan haberi var. İki yıldır ruhsatsız kursu korumaktalar. Şikayetlerin hepsini geçiştirip kaçak ve usülsüz kurs kollamaktadır. Kanunlar adamına göre uygu***maktadır. Başakşehir İlçe milli eğitimdeki devlet memurları görevi kötüye kul***maktadır.

Avatar
egitimci 2018-11-03 22:17:56

Malesef haberlerin cogu dogru ehliyet sinavlarindan ogretmenlerin maasi kadar para kazaniyor.Kocaelinde kimsenin de buna gucu yetmiyor.Adamlar ag gibi her tarafa yayilmislar..Ehliyet sinavlarindan yukunu tuttu bu adam.kimse dur diyemiyor..

Avatar
Kamil 2018-11-03 19:43:08

Yanlışa yanlış demek lazım.. Diyebilmek lazım. Fazladan çalıştıranlar hesap vermeli.

Avatar
Serkan 2018-11-03 18:57:24

1-) Ali Osman Bey i iyi tanıyan her görüşten insan onun objektif, dürüst, işini seven ve layıkıyla yapan bir insan olduğunu bilir. Ali Osman Beyi tanımasına rağmen bu haberi sızdıran bir arkadaşsa; kesinlikle olmayacak bir işi okutmaya çalışmış ve olumsuz cevap almıştır.ya da rakip olarak görmektedir.Ya da başarısını kıskanmıştır. Bir insanın oğlunu iş yeri açması ne zamandan beri garipsedi. Artı şuna emin olabilirsiniz; denetleme yapacaksa ve usulsüzlük görmüşse ilk kendi oğlunun iş yerine gerekli yasal işlemi yaptıracaktır. Özel öğretimde görevlendirmesinin nedeni iş hakkında donanımlı olması ve Onun sayesinde İzmit in Türkiye genelinde özellikle direksiyon sınavlarındaki ciďdiyet ve uygulamalarıyla örnek olmasındandır.
Niye sürekli görevlendirme yapıldığının sebebi de budur. Mevzuat ve Milli Eğitim uygulamalarında ilk danışılan kişilerdendir. Niye bu kadar eminim
Çünkü kendisiyle birlikte görev yaptım. Görev yaptığım sürede ve sonrasında hiçbir şekilde mevzuat, kanın, yönetmelikler dışına çıkmadığı gibi dürüstlüğünden de şüphe duymadım. Umarım kendisiylantanılır..sohbet eder ve haberin ne kadar değersiz olduğunu anlarsınız.

Avatar
numan uzun 2018-11-03 15:35:42

umarım karadenizlilik dayanışmasından kaynaklı değildir . yazık

Avatar
Mert 2018-11-03 13:57:41

İlginç bir haber.1-kadro yokken niye gorevlendiriliyor hadi görevlendirildi bu kadar önemli bir görev niye kadrolu şube müdürlerine verilmez görevlendirme olana verilir.2- eğer oğlu böyle bir yer actiyss niye bu görevi başkasına devretmez

Avatar
Eğitimci 2018-11-03 13:12:33

“Yavuz Hırsız Ev sahibini bastırırmış.” Haberin içeriğindeki idaalar vahim. Sorumluluğunda olan şubede faaliyette bulunan özel bir şirketten oğluna devir alması nasıl normal karşılanabilir? Burada yorum yapan yorumcuların hangi düşünceyle bu durumu normal kabul ediyorlar anlaşılır bir durum değil. Bu idaaların doğruluğu Kocaeli Valiliği tarafından İvedikle araştırılıp ortaya çıkarılmalı ve kamuoyu bilgilendirilmedir.

Avatar
Emirhan 2018-11-03 11:13:47

Bu kadar kolay işte bir insanın 30 yıllık Devlete canla başla hizmetini ucuz iftiralarla kirletmek! Bu kadar kolay işte basın üzerinden bir öğretmeni toplum nazarında suçlu ilan etmek! Demek ki bu ülkede babası çiftçi olan Tarım il müdürlüğünde görev almasın. Anne babası öğretmen olanı öğrenci, eşi veya anne babası müdür olanı öğretmen yapmamalıyız! Birçok şube veya ilçe müdürümüzün eşi öğretmen ise bu bir şuç mudur? Ali Osman Bey’in çocuğu babası dolayısıyla bir sürücü kursu açamayacak mıdır? Yazıklar olsun! Bu iftira kampanyasını tertip edenlere yazıklar olsun. Bir insanın mesleki onur ve itibariyle oynayanlara ve oynatanlara yazıklar olsun..

Avatar
Serpil 2018-11-03 11:03:08

Şube müdürümüz çok değerli, dürüst, ahlâklı bir insandir.Bu karalamayı yapanları şiddetle kiniyorum. Bir usulsüzlük varsa belgelendirilmesi gerekir. Şerefli ve onurlu insanları böyle haberlerle karalamayın lütfen.

Avatar
Adalet 2018-11-03 00:11:44

Yorum yazanlar boşuna savunmayın. Bu haber ihbar niteliğinde ve gerekli araştırma yapılır, haklıysa sorun yaşamaz ama ortada adam kayırmaca, torpil, para varsa sadece o değil onun orada kalmasına imza atanlarda cezasını çeker. Haram yiyorsa Allah’ın adaletinden kaçamaz.

Avatar
Mka 2018-11-03 00:05:35

Yapilan haberden anlasildigi uzere bu haberi yapan şahsiyetin kurumda calisan ozguvenini yitirmis mesleki yeterliligi olmayn biri oldugu alelen belli.Ali Osman beyin gerek şahsiyeti gerek gorevindeki başarisi samimiyeti ve istikrari birilerini rahatsiz etmis belli.Burdan tavsiyem bu şahsiyetlerin karalamayi birakip yaptiklari bu asilsiz cirkin iftiralardan vazgecmeleri.

Avatar
Yvz 2018-11-03 00:00:54

Oncelikle bi haberi yapan ve yaptiran kişileri şiddetle kınıyorum meyve veren ağaç taşlanır sözü tam bu yazıya göre Ali osman HASANOĞLU işini her zaman en iyi şekilde yapan görev ve sorumluluklarına sahip bir kişidir kanunlarda bir devlet memurunun ailesi işletmecilik yapamaz diye bir maddemi var yok bahsettigimiz kişi Ali osman HASANOĞLU karşısındaki oğlu bile olsa asla ayrımcılık yapmaz müfredat ne derse ona göre işlemini yapar.Bu haberi yapan kişi kimse insan kendini bilmeli biraz b söz ettiği kişi hakkında biraz bilgi sahibi olmalı insan karalamak kolay değil keşke herkes Ali osman HASANOGLU kadar görevini yapsa...

Avatar
Kamil 2018-11-02 23:56:43

Arkadaslar burdaki durum adı geçen görevlendirme şube mudurunun fazladan yani olmayan bi kadroda çalışmasıdir.. Başarılı olabilir ancak devlette kişiye özel kadro olmaz.. Ayrica diger iddialarla ilgili adı geçen gorevlendirme şube mudurunun bi açiklama yapmasi gerekiyor..

Avatar
ozel ogretim kurumu 2018-11-02 23:53:11

ali osman beye bu sekilde iftira atanlari kiniyorum bende bi ozel ogretim kurumu sahibiyim ve ali osman vey sayesinde turkiyede ornek olacak uygulamalar baslatildi ve uygulandi bu cirkin iftiralari ortaya atanlar sistemin bozulmasini duzenin dagilmasini yani istedikleri gibi at kosturmayi isteyenlerdir elinizi vicdaniniza koyn o sekilde yapin boyle haberler ben ali osman beyin ailesini de tanirim gayet haysiyetli ve serefli insanlardir bu haberin yapilmasinda akil hocaligi yapanlarda ayni serefi ve haysiyeti goremiyorum malesef

Avatar
Baran mustafaağaoğlu 2018-11-02 23:43:19

Ali Osman Hocaya bu karalamayı yapanları kınıyorum.Hangi şube müdürü görevini yasaya uygun yaptıki bu zamana kadar bunları görmediniz de görevini hakkıyla yapıp en ufak bi ayrımcılık gözetmeksizin görevini yapan bi insana bu haksızlığı yaptınız.Diğer şube müdürlerinin Alü Osman Hocayı örnek alıp görevlerini layığıyla yerine getirmesi gerekmektedir.Allah yukarıda görüyor.

Avatar
Berat 2018-11-02 23:36:12

Kendisi sanirim.ovgu dolu yorumlar yapmis. Tasimali eğitimde olan servisler, ekmek firini?

Avatar
Kamil 2018-11-02 21:48:02

Bu arada izmit ilce milli egitimde 5 norm kadro var ama şu an 7 şube müdürü var... Haberde 6 kişi var diyor.

Avatar
Takipci 2018-11-02 21:17:00

Oglunun kurs acmasi yasak mi? Tabi ki degil, madem neden haber konusu oluyor. Usulsuzluk neresinde? Bu habere kaynakca verenlerin gayesi belli. Herkesce karakteri bilinen, durust insanlarin bu sekilde algi olusturacak sekilde haber olmasi son derece talihsiz...

Avatar
Xxx 2018-11-02 20:03:06

Bu nasıl bir suçlama. Konusu olan kişilerin özellikle Ali Osman Beyin ne kadar kaliteli ve vizyon sahibi bir kişilik olduğunu herkes biliyor. Bu tarz iddalar kesinlikle asılsızdır. Herkes kendi ekmeğinin peşinde. Mesleğinde bu kadar başarılı ve dürüst bir insana böyle asılsız iddalar yapılması çok yanlış. Elinizi vicdanınıza koyun.

Avatar
İsmail Akyüz 2018-11-02 19:13:02

Ali Osman Bey hayatımda tanıdığım en dürüst insanlardan biridir.Bu karalamayı yapanları kınıyorum.Bütün kural ve kaidelere uyan ve denetleyen bir insandır.
Karalama harekatı bu.Yazıklar olsun iftira atanlara. Mak.Müh.İsmail Akyüz

Avatar
Öğretmen Onur 2018-11-02 19:11:33

Yine işini hakkıyla yapana karalama kampanyaları başladı.
Ali Osman Hocamız Özel öğretimde izmit ilçemizi basamak atlatan, Bakanlığa bir çok uygulamada önderlik eden çok değerli bir müdürümüz. 5 kişilik norm kadroda 6. olarak bulunması torpilinden değil yeteneğindendir, vazgeçilmezliğindendir. Herkes nasibini yer. SRC kursları tamamen bağımsız müşterisini sokaktan toplayan bir işletme. Kimse kimsenin ekmeğiyle oynamasın. Allah çarpar adamı.

Avatar
MERT CAN 2018-11-02 18:48:37

ALİ OSMAN BEY GÖREVİNİ LAYİĞİNDEN DAHA FAZLA İYİ YAPAN BİR İNSANDIR ŞAHSİM VE KURSUM OLARAK ONUN GÖREVİNİ TAM MANASIYLA YAPTIĞINI VE HİC BİR ZAMAN AYRIM GÖZETMEDEN BİZİM FİKİRLERİMİZİ DİNLEYEN SAYAN BİR İNSANDIR.BEN EMİNİM Kİ ONUN BOŞLUĞUNU DOLDURACAK BAŞKA BİR ŞUBE MÜDÜRÜ AZDIR. ŞEREFLİ VE ONURLU İNSANLARI ÖYLE HABERLERLE KARALAMAYIN LÜTFEN.

Avatar
MERTCAN 2018-11-02 18:40:16

İZMİT TE FALİYETTE BULUNAN SÜRÜCÜ KURSU SAHİBİ OLARAK BU HABERİN BİR KARALAMA KAMPANYASI OLDUĞUNU SÖYLEMEKTEYİM İZMİT İLÇESİNDE 21 TANE FALİYETTE BULUNAN SÜRÜCÜ KURSLARINA TEK TEK HER BİR FİKRİNİ DÜŞÜNCESİNİ DİNLEYEN SAYAN BİR İNSANDIR.HASANOĞLU SINAV ÜCRETLERİ VB. GİBİ HARC ÜCRETLERİNİ TÜM İLÇELER İL MİLLİ EĞİTİM HESABINA YATMAKTADIR BUNLARDAN RANT ELDE ETMEYE CALIŞANLAR BUNLARI ÖNCELİKLE BİLMELİDİR. BİR DİĞER HUSUSDA DENETİM KONUSUN HERKES E EŞİT DAVRANDIĞI AŞİKARDIR. VE HATTA KENDİNDEN ÖNCE BİZİM İYİLİĞİMİZİ VE TOPLUMUN İYİLİĞİNİ DÜŞÜNEN BİR İNSANDIR KENDİSİ ŞAHSEN BU ASILSIZ İFTİRACI HABERLERİN ASLI ASTARI OLMAYAN ŞEYLERE İTİBAR ETMEM.

Avatar
Riv riv 2018-11-02 18:40:10

Müdürüm yine hangi kanunsuz, yönetmeliğe uymayan bir isteği geri çevirdiniz de bu haberi yaptırdılar. İzmit milli eğitim müdürlüğünün en sağlam çalışan şube müdürü.

Avatar
vatandaş 2018-11-02 18:33:58

böyle saçma sapan yorumlarla kafa bulandırmaya çalışanlar kendi oyunlarının içinde boğulacaklar adamın oğlu istediği işi yapar soyadı aynı diye devlet memuru da olmasın o zaman varmı böyle birşey adamın babası rektör olsa üniversitemi okumaması gerekiyordu

Avatar
Aytaç geçel 2018-11-02 18:33:13

Gazete olarak kimin tetikçiliĝini yapiyorsunuz bilmiyorum.Ben sube mudurunude tanirim oĝlunuda serefli kimseyi kayirmayan milliyetci insandir sube mudurumuz bende ayni sektordeyim ve hiçte rahatsiz degilim.Herkez riskini yer bu hayatta valinin çocuguda olsa bakanin çocuguda olsa bu yazida art niyet var.

Avatar
hhh 2018-11-02 18:30:51

Ali Osman bey görevini hakkıyla yerine getiren bir şube müdürüdür onun hakkında böylesine çirkin ve saygısızca yapılan haberleri kınamakla kalmıyor biliyorum ki bu haberin kaynağı kendi istediği olmadı diye böyle bir spekulasyon yaratmaya çalışmıstır. kanunun hangi maddesinde var bir oğul babanın devlet kadrosunda olduğu alanda iş yapamaz diye

Avatar
Eğitimci 2018-11-02 17:49:28

Ali Osman Hasanoğlu ile ilgili yazıyı üzülerek okudum. Ali Osman Hasanoğlu herkesin kapısını kolaylıkla açabileceği üretken, çözüm odakli, devletin sıcak yahu herkese yansıtan, sorun değil çözüm üreten samimi, alçak gönüllü ,laf değil is üreten, her taşın altına elini değil samimiyetle resmini koyabilen devletin menfaatini her zaman gözeten kısaca adam gibi Adam

Avatar
Kamil 2018-11-02 16:45:22

Devlette olmayan kadroya kim atama yaptiysa soruşturma açılsın.. Muhakkikleri göreve çağırıyorum

Avatar
ilgili 2018-11-02 16:08:05

Keşke onu şikayet eden rahatsız olan norm kadro dahilindekilerin sınav parası ile milleti tehdit ettiklerinide yazsaydınız Ali Osman bey yaptığı her işi hakkıyla yapmış ve hiçbir ayrımcılık gözetmemiş bir insandır. ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz

Avatar
mae 2018-11-02 14:48:39

sadece bu kadar mıymış? Birde özel eğitim servis ihalelerine bakın?

Avatar
Ersoy Kandemir’den valiye 2018-11-02 12:34:15

İl milli eğitim müdürüne lanet okur,en kısa zamanda görevinden alınmasını dilerim!Sağlık müdürlüğü bir milli eğitim müdürlüğü iki ya neymiş bunlar,hergün ayrı bir olumsuzluk ile devleti rezil eder iki müdür de,Allah belalarını versin,VALİ BEY BU İKİSİNE GÖZ MÜ YUMAR deseler ben derim ki konuları duyduğuyla değil
bizzat kendi incelesin ki DEVLETİMİZ DAHA GÜÇLÜ OLSUN,varsa tabi yüreği!!!

Misafir Avatar
kamil 2018-11-09 11:04:39 @Ersoy Kandemir’den valiye