banner783
banner826
banner840
banner828
13 Kasım 2018 Salı 15:24
İzmit'e Trabzon tabelası asıldı!
banner728
Kocaeli, kozmopolittik bir şehir. Sanayi şehri de olması nedeniyle göç alan bir kent. Her ilden insan var. Doğduğu şehirden sonra bu kenti doyduğu şehir olarak memleket edinen yüz binler yaşıyor bu şehirde. Bazı şehirlerden göç, diğer şehirlere göre daha fazla Kocaeli’yi. Trabzon’dan gelip Kocaeli’yi yurt edinen binlerce insan yaşıyor bu kentte. Siyasette, iş dünyasında, spor camiasında ve pek çok noktada etkililer. Birbirlerine tutkunlar. Kentimizde önemli bir nüfusa sahip olan Trabzonlular’ın oldukça aktif olan bir derneği mevcut kentimizde ve bu dernek, İzmit Yahya Kaptan’ın son durağının olduğu mevkie bir tabela astı. Tabelayı görenler kendilerini İzmit’te değil de Trabzon’da gibi hissedebilir! Şehre giriş tabelası şeklinde hazırlanan ve üzerinde “Trabzon” yazan, nüfus ve rakım konusunda da bilginin olduğu tabelayı fark edip fotoğraflayan İzmit aşığı, Biz İzmit’iz grubunun kurucusu Hüseyin Erol, “Bu tabela neyin nesi?” şeklinde tepki gösterdi. Erol, “Trabzon’a İzmit tabelası asılabilir mi, buna izin verirler mi?” diye sordu. Erol, bir süre sonra ise sosyal medyada yaptığı bu paylaşımın yorum kısmında tabelanın Dernek yönetimi tarafından kaldırıldığını belirterek teşekkür etti.

Hüseyin Erol’un paylaştığı tabela fotoğrafının üzerine düştüğü not şöyle:

“Elbette İzmit, kimsenin babasının malı değil. Elbette bu şehirde herkesin yaşamaya hakkı var. Elbette kimseyi, sen nerden geldin, sen nerelisin diye sorgulama hakkımız yok. Elbette tüm hemşeri derneklerine, lokallerine ve gelenek ve göreneklerine saygılıyız. Elbette ülkenin en yoğun göçünü alan bu şehirde hepimiz kardeşiz, hep birlikte yaşıyoruz. Buraya kadar tamam da bu tabela neyin nesi şimdi? O zaman herkes kendi doğduğu şehrin tabelasını assın İzmit’in bir yerine. Olur mu öyle şey? Yakışık alır mı? Biz şimdi, Trabzon’a gidip böyle bir İzmit tabelası asabilir miyiz? İzin verirler mi? Hiç sanmıyorum, Neresinden bakarsanız bakın, bu yanlış.

Bu anlamda tüm siyasi aktörleri, İzmit Belediyesi Başkanı ve Kocaeli Trabzonlular Dernek Başkanı kardeşimiz Sami Durmuşoğlu ve yönetimini, olaya, bu pencereden bakmaya ve daha hassas davranmaya davet ediyorum. Bu sınır gösterge tabelası bir an önce buradan kaldırılmalıdır. Dedesi Trabzon’dan göç etmiş ancak bu kentte doğmuş, buranın ekmeği ile büyümüş bir babanın evladı ve bir İzmit yaşayanı olarak, en azından bu saygıyı hak ettiğimizi düşünüyorum.
Sevgi ve saygılarımla....İzmit. 13 Kasım 2018”







Son Güncelleme: 14.11.2018 08:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yıkıl Kentli 2018-11-14 12:03:29

Bakıyorum da İzmit'i Boş Zannettiniz Galiba...

Avatar
Emre ks 2018-11-14 11:08:52

Trabzonlu arkadaşlar tepkinizde haksızsınız, kimsenin sizin trabzonlu olmanıza lafı yok ama herşeyin bir sınırı var, o sınırı aşmamak lazım , ben doğma büyüme izmitliyim bu tabela beni rahatsız etti, bir de empati yapabilseniz.

Avatar
Saat 12.00 2018-11-14 10:48:52

Bu levhayı buraya hangi mantıkla, hangi gerekçeyle asmışlar bir yetkili lütfen makul açıklama yapsın ama öğleden önce....

Avatar
Ula Ula Niyyazi @4161 2018-11-14 10:45:08

Dernek binasının bahçesine "Trabzonlular Derneği tabelası" asabilirsin, Karayolu şehir girişi Trabzon levhasını asamazsın, ula hamsi kafali.

Avatar
vatandaş 2018-11-14 10:37:10

adamlar izmiti yönetiyor...haklılar..bakın cengiz topel havalimanımız açılalı tam 8 sene oldu..sadece trabzona sefer var.. suç bizde..

Avatar
4161 2018-11-14 09:43:09

Ula Tabela dernek binasının bahçesine asılmışsa kimse karışamaz .İzmitide bizkadar kimse sevemez eyer o izmitliyim diyen beyinsizler izmiti sevselerdi yerlerini yurtlarini pkklılara satip kaçip gitmezlerdi izmitte bizim Trabzonda ikiside canımız çekemeyenler etek giysin bide izmit pkklı doldu bunu düşünsünler bırakin boş işleri

Misafir Avatar
Ula Ula Niyyazi 2018-11-14 10:45:08 @4161

Dernek binasının bahçesine "Trabzonlular Derneği tabelası" asabilirsin, Karayolu şehir girişi Trabzon levhasını asamazsın, ula hamsi kafali.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ZEREN78 2018-11-14 08:41:28

Çok komikler...Ya balık faydalı değil. yada bunlar hamsi yemiyorlar..

Avatar
Haldun Beykan 2018-11-14 01:06:08

Bir de kuş kadar beyni ile farklı isimlerle yazıp kınamış Tirabsonlu muhterem. Tabelanızı da ibramınızı da alın gidin be!

Avatar
kenan 2018-11-14 00:36:25

trabzonda izmit tabelası astırırlar mı?bu şehre ve insanlarına saygılı olun lütfen..

Avatar