banner598
banner677
banner654
08 Temmuz 2018 Pazar 13:42
İsmail Karaosmanoğlu'nun ilginç fantezisi...
banner668
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu, Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nin (ODTÜ) mezuniyet töreninde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a yönelik hakaret içeren ve hiç hoş olmayan pankartı taşıyan öğrencilerin fotoğrafını paylaşarak üzerine ODTÜ’yü hayvanat bahçesi yapma önerisinin bulunduğu bir not düştü. Hakarete, hakaretle karşılık veren Karaosmanoğlu’nun twitinde şu ifadeler yer aldı:

“ODTÜ’yü kapatıp ‘Hayvanat Bahçesi’ yapalım.

İçerideki insan evladı gürûhu başka okullara nakledip bazı talebe ve hocaları sergilemek üzere kampüste tutalım. Kafeslerine muz, fındık, fıstık atar eğleniriz.
METU ZOO
İsim de havalı olur vallahi!”

Son Güncelleme: 08.07.2018 16:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÇİKOMANŞİ 2018-07-08 14:12:53

babişkon pensilvanyaya kimle gitti kaçak il imamıyla değilmi? Peeeekiiii ya babişkonla birlikte giden fetönün elini öpen bürokratlar hala görevinde. FETÖYE BABAN TÜRKÇE OLİMPİYATLARINDA KAÇ PARA AKTARDI EL ALTINDAN. Babanın yayında kaç fetöcü var? Senin ortağın fetöcü nerde? Sen niye 17-25 aralıktan sonra ortaklığa devam ettin? Ve en önemli soru ABİLERİN VE SEN BU KADAR PARAYI NERDEN BULDUNUZ??? Su deposu bekçisi abin nasıl mütahHAİT OLDU??? Ufak kardeşin yüz binliralık honda motora biniyo 15 yıl önce pinokyo bisikletiniz yoktu? Para nerden geldi

Avatar
Ülkü Çiftci 2018-07-08 15:05:02

Kendisi bedavadan okuduğu için herşeyin kolay olduğunu sanıyor.Evet ODTÜ'ye Özal zamanından beri çok sayıda Ermeni kökenli doğulu genç bedavadan kazanmıştır, bunlardan tezleri başkalarınca haxırlanarak profluğa yükselenler de çoktur.Ama bileğinin hakkıyla kazanan gençler de çok sayıdadır.Yıkardaki dahi soru çalmadan ancak barajı aşardı.

Avatar
Dadaş 2018-07-08 17:03:00

Gecmişini fetoden temizlemek bu olsa gerek müslüman bir insana hakaret dili yakışmaz tabiki oncelik şan şöhret para yalakalık değilse...

Avatar
Ersoy 2018-07-08 16:53:01

Hala terbiyeli çorba içmemiş!

Avatar
recep 2018-07-08 18:56:13

sen hıc odtu ye gıttınmı cahıl adam bıraz adam ol ...... olma

Avatar
....... 2018-07-08 18:09:24

bir arada somaliye para toplanmıştı taaaa somaliye toplanıp gitmoslerdi ve toplanan paralar hango vakıf aracılıgıyla gitmisti....amannnn ne cok seyler biliyoruz da noluyor insanlar karsimiza gecip gülerek yalanlıyor...herkes gorevde gorevde olanların cogunun dalkavuklugunu gorseniz sasarsiniz...kalite yok icler acisiii herseyy

Avatar
Cezmi 2018-07-08 15:21:46

Biz odtülü öğrencilerin yaptıklarının doğru olmadığını anlatmaya çalışırken biri kalkıp aynılarını onlara yapalım diyor. İslam ahlakıyla uzaktan yakından ilgisi olmayan tavırlar.

Avatar
Abdülhamit han 2018-07-08 20:09:59

Bunlar takiyyecidir.Çünkü iyi eleman ararken de gider oddülü veya boğaziçili elemanlar alırlar.Yalan işe yalan deyin.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482