banner726
banner677
banner655
08 Temmuz 2018 Pazar 13:42
İsmail Karaosmanoğlu'nun ilginç fantezisi...
banner719
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun oğlu, AKP Gençlik Kolları eski Genel Başkanı İsmail Karaosmanoğlu, Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nin (ODTÜ) mezuniyet töreninde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a yönelik hakaret içeren ve hiç hoş olmayan pankartı taşıyan öğrencilerin fotoğrafını paylaşarak üzerine ODTÜ’yü hayvanat bahçesi yapma önerisinin bulunduğu bir not düştü. Hakarete, hakaretle karşılık veren Karaosmanoğlu’nun twitinde şu ifadeler yer aldı:

“ODTÜ’yü kapatıp ‘Hayvanat Bahçesi’ yapalım.

İçerideki insan evladı gürûhu başka okullara nakledip bazı talebe ve hocaları sergilemek üzere kampüste tutalım. Kafeslerine muz, fındık, fıstık atar eğleniriz.
METU ZOO
İsim de havalı olur vallahi!”

Son Güncelleme: 08.07.2018 16:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mak muh 2018-07-12 18:40:41

Gün gelir devran döner
Bunlarda yediklerini kusarlar

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-07-10 13:48:45

Kusura bakma sen iyice cozuttun,lafının harbi kıymeti kalmamıştır,Allah seni davul etsin!

Avatar
Harun Arslan 2018-07-10 12:07:04

Seni kınıyorum İsmail Karaosmanoglu ve ODTÜ' lü bir evlat babası olarak hakkımı helal etmiyorum. Bu sözleri ne için kim için söyledin yada nasıl söylediginin önemi yok artık. Egitimci bir babanın oglu olarak hatta benim ve abimin ögretmenligini yapmış bir egitimcinin ogluna hiç yakışmamış bu sözler. Kimbilir ben ve benim gibi kaç ODTÜ' lü anne babanın kalbini kırdı üzdü bu sözler. ODTÜ'ye girebilmek için yıllarını vermiş çocuklugunu evinden ailesinden ayrı geçirmiş oglumu üzdügün içinde ayrıca hakkımı helal etmiyorum.......

Avatar
Cemal 2018-07-10 01:12:15

OTDÜ , lü her zaman doğruyu yapacak, yanlış yapmayacak , senin gibi düşünecek diye bir şey yok. Keşke sende zeki, başarılı , çalışkan biri olsaydında OTDÜ de okusaydın. Dünya sıralamasına girmiş bir üniversitede okusaydın. Pardon sen ne mezunusun bu arada ? Babanın yancısı olmak sana insanlara hakaret etmek hakkını vermez. Bu insanlar yancılık yapmıyor, hırsızlık yapmıyor, rant sağlamıyor, sadece senin gibi düşünmüyor. Zorundada değil. Muzda , fıstıkta Allahın bir nimeti, ırkçılık dünyada lanetleniyor. Sen ırkçılık yapıyorsun. Senin doğru yaptığın bir insanlık var mı bu hayatta??

Avatar
İzmitli 2018-07-09 10:56:12

Haramın çatısı olmaz gün gelir aheste

Avatar
izmit 2018-07-09 02:08:43

ALLAH HELAK ETSİN SİZİN GIBI DUSUNENLERI GUNAHDIR NASIL HAYVAN DERSIN

Avatar
büyükşehir 2018-07-09 01:11:26

HOCA HAFIZ REZİL ŞAHSİYET ... SEN UZANAMADIĞIN CİĞERİN PEŞİNİ BIRAK ADAM OL ADAM

Avatar
filiz selin 2018-07-08 21:08:07

hayvanat bahçesine ilk önce seni gibileri bağlamalı ilim ve teknoloji düşmanı yobazlar

Avatar
Kocaelispor lu 2018-07-08 20:42:38

Az bile söylemiş helal olsun

Avatar
Abdülhamit han 2018-07-08 20:09:59

Bunlar takiyyecidir.Çünkü iyi eleman ararken de gider oddülü veya boğaziçili elemanlar alırlar.Yalan işe yalan deyin.

Avatar
recep 2018-07-08 18:56:13

sen hıc odtu ye gıttınmı cahıl adam bıraz adam ol ...... olma

Avatar
....... 2018-07-08 18:09:24

bir arada somaliye para toplanmıştı taaaa somaliye toplanıp gitmoslerdi ve toplanan paralar hango vakıf aracılıgıyla gitmisti....amannnn ne cok seyler biliyoruz da noluyor insanlar karsimiza gecip gülerek yalanlıyor...herkes gorevde gorevde olanların cogunun dalkavuklugunu gorseniz sasarsiniz...kalite yok icler acisiii herseyy

Avatar
Dadaş 2018-07-08 17:03:00

Gecmişini fetoden temizlemek bu olsa gerek müslüman bir insana hakaret dili yakışmaz tabiki oncelik şan şöhret para yalakalık değilse...

Avatar
Ersoy 2018-07-08 16:53:01

Hala terbiyeli çorba içmemiş!

Avatar
Cezmi 2018-07-08 15:21:46

Biz odtülü öğrencilerin yaptıklarının doğru olmadığını anlatmaya çalışırken biri kalkıp aynılarını onlara yapalım diyor. İslam ahlakıyla uzaktan yakından ilgisi olmayan tavırlar.

Avatar
Ülkü Çiftci 2018-07-08 15:05:02

Kendisi bedavadan okuduğu için herşeyin kolay olduğunu sanıyor.Evet ODTÜ'ye Özal zamanından beri çok sayıda Ermeni kökenli doğulu genç bedavadan kazanmıştır, bunlardan tezleri başkalarınca haxırlanarak profluğa yükselenler de çoktur.Ama bileğinin hakkıyla kazanan gençler de çok sayıdadır.Yıkardaki dahi soru çalmadan ancak barajı aşardı.

Avatar
ÇİKOMANŞİ 2018-07-08 14:12:53

babişkon pensilvanyaya kimle gitti kaçak il imamıyla değilmi? Peeeekiiii ya babişkonla birlikte giden fetönün elini öpen bürokratlar hala görevinde. FETÖYE BABAN TÜRKÇE OLİMPİYATLARINDA KAÇ PARA AKTARDI EL ALTINDAN. Babanın yayında kaç fetöcü var? Senin ortağın fetöcü nerde? Sen niye 17-25 aralıktan sonra ortaklığa devam ettin? Ve en önemli soru ABİLERİN VE SEN BU KADAR PARAYI NERDEN BULDUNUZ??? Su deposu bekçisi abin nasıl mütahHAİT OLDU??? Ufak kardeşin yüz binliralık honda motora biniyo 15 yıl önce pinokyo bisikletiniz yoktu? Para nerden geldi

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482