banner783
banner826
banner840
banner828
24 Ekim 2018 Çarşamba 11:08
İlçe sağlık müdürlüğünde garip işler…  Geçici görevlendirme  sendika çalışması için mi?
banner728

24 Haziran seçimlerinde AKP’den Ağrı Milletvekili Aday Adayı da olan Kartepe İlçe Sağlık Müdürü Harun Arslan, geçtiğimiz 2 yıl boyunca Kandıra İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde geçici görev aldı. Arslan’a ve aynı zamanda sağlık personeli olan makam şoförü Cemalettin Doğan’a 3 ayda bir harcırah ödemesi yapıldı. Doğan’ın Sağlık Sen Kartepe İlçe Temsilcisi olduğu öğrenildi. İddialara göre Doğan Kandıra’da sendikal çalışma yapmak için makam şoförlüğünü istedi. Hatırlanacağı üzere Harun Arslan sendika delege seçimlerinde kurum personeline Whatsapp grubu üzerinden mesaj atmış, personelini kendi belirlediği, kendisinin de aday olduğu anahtar listeye oy vermesi yönünde zorlamıştı. Harun Arslan’ın kilometrelerce mesafedeki Kandıra’da görevlendirilmesi ve sendika temsilcisi Cemalettin Doğan’la birlikte uzun bir süre bu mesafedeki görevine gidip gelmesi Türk Sağlık Sen’in de dikkatini çekti.

ÖDENEN TOPLAM MİKTAR NEDİR?

Konuyla ilgili bir dizi soru yönelten Türk Sağlık Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker şu ifadeleri kullandı; “İlçe Sağlık Müdürlüğünü makam şoförlüğü yapan sağlık memuru ve aynı zamanda malum sendikanın temsilcisi olan Cemalettin Doğan ne amaçla kamu taşıtlarını kullanabilmek için valilik makamından olur almıştır? 2016-2017 yıllarında devletin hangi resmi görevini yapmak amacıyla Kandıra’ya görevlendirildi? Yapılan bu resmi görevlendirmede makam şoförü olarak mı görevlendirildi? 2016-2017 Sağlık Bakanlığı bütçesinden kendisine harcırah olarak ödenen toplam miktar nedir?

EVRAKLARI KİM HAZIRLIYOR

Aynı tarihler arasında İlçe Sağlık Müdürü’ne ne kadar harcırah ödemesi yapılmıştır? Kartepe İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde şoför kadrosunda veya Valilik makamında şoför olur kadrosu onayı alınmış kaç kişi mevcuttur? Kamu görevlilerinin resmi taşıt sürebilmesi için alınan görevlendirme ile kurumda şoförlük için alınan görevlendirme/olur aynı mıdır? Arasında fark var mıdır? Kartepe İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde görevli memurlara düzenli olarak harcırah ya da seyyar görev tazminat ödemesi yapılıyor mu? Bunların muhasebe ve ödeme evrakları 2016-2017 tarihlerinde kurumda kim tarafından hazırlanıyordu? 2016-2017 yıllarında Kartepe İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde görevli Sağlık Memuru Cemalettin Doğan’a 3 aylık dönemler halinde toplamda ne kadar (İzmit/Kartepe/Kandıra) için harcırah ödemesi yapılmıştır?

HANGİ RESMİ GÖREV İÇİN GİTTİLER?

Devletin hangi resmi görevini yapmak için belirtilen yıllarda Kandıra’da görevlendirilmiştir?

Sendikal faaliyetlerde bulunmak amacıyla mı Kandıra’ya görevlendirilen İlçe Sağlık Müdürü’nün makam şoförlüğünü yapmıştır? Kandıra İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne geçici görevlendirilen Kartepe İlçe Sağlık Müdürü’ne bu görevi için mi kamu taşıtı ve makam şoförlüğü onayı alındı? Eğer makam şoförü onayı alınış ise neden sağlık memuru ve aynı zamanda malum sendikanın temsilcisi olan Cemalettin Doğan görevlendirildi? 2 yıl boyunca 3 aylık dönemler halinde hazırlanan taşıt görev emirlerini, giriş çıkış saatlerini kilometre kontrollerini kim ya da kimler hazırlayıp onaylamıştır?

BİZDEN OLSUN DA NE OLURSA OLSUN

Yoksa ellerinde bulunan taşıt görev kâğıtlarını makam şoförü doldurup İlçe Müdürü’ne mi onaylatıp imza attırmıştır? Görev başladığı zaman değerli basınımıza vermiş olduğu boy boy demeçlerinde; liyakat, hakkaniyet ve kul hakkını düşünerek Kocaeli Sağlık Müdürü olduğunu iddia eden sayın sağlık müdürümüzden soruların cevabını beklemekteyiz. Sorumlu sendikacılık anlayışımız ve sorumluluğumuz üzerine bu konunun yakinen takipçisi olacağımızı tüm kamuoyu ile paylaşırız. Liyakatsızlığın ve yandaş olmanın, ‘Bizden olsun da ne olursa olsun’ diye anlamsızca benimsenmiş bir sağlık yönetimi anlayışının kokuşmuş, çürümüş ve çökmüş bir vakasıyla karşı karşıyayız.

BAŞKAN YARDIMCISI ÜYE Mİ?

İl Sağlık Müdürlüğü üst yönetiminde bulunan söz konusu 2016-2017 tarihleri arasında 3’er aylık periyotlarla hazırlanan harcırah ödeme emirlerini onaylayan başkan yardımcısının sendika üyeliği ve üst kurul delegeliği var mı? Allah korkusundan, kul hakkından, devlet malından bahseden beyanatları veren ilimizdeki profesyonel sağlık yöneticileri, beyanatlarını verip Harun Arslan’ın Whatsapp grubu üzerinden sendika seçim baskısı yapması, geçici görevlendirme ve harcırahlardaki usulsüzlükler neden örtbas ediliyor, kamuoyu ayrıca merak etmektedir. Profesyonel sağlık yönetimi anlayışınız bunu mu gerektiriyor?”

Son Güncelleme: 24.10.2018 14:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kimsesiz yaşar @KİMSESİZ YASAR.. 2018-10-28 15:21:37

emeklilik de yasa takılanları kastettim..kemiği kimin yaladıgı malummm

Avatar
KİMSESİZ YASAR.. @Üzeyir 2018-10-28 11:47:43

KİM YAGLI KEMİĞE HAYIR DEMEDİĞİ BELLİ..EMS BELLİ OLDU

Misafir Avatar
kimsesiz yaşar 2018-10-28 15:21:37 @KİMSESİZ YASAR..

emeklilik de yasa takılanları kastettim..kemiği kimin yaladıgı malummm

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemal 2018-10-26 10:08:34

Ömer çeker, basın üzerinden insanlara soru sorman doğru değil. Ülkede kanun var. O sendikanın başkanıysan , belden aşağı vurmuycan. Bu kurumlar devletin kurumları. Verirsin mahkemeye orada alırsın cevabını. Veya valilik üzerinden bir toplantı istersin slırsın cevabını. Bakkal bile bu kadar kötü yönetilmez. Ortada bir suç varsa vericen mahkemeye. Verdin mi diye sorsam , yok diycen. Vermediysen görevini adam gibi yapmıyorsun demek. Ha verdiysen . Karar çıkmadan neden basın yoluyla belden aşağı vuruyorsun derler

Avatar
Gerçekler 2018-10-25 14:04:09

Ömer senin hayatın yalan dolan olmuş senin mücadelen ancak böyle gizli saklı iftira olur.Sen kim mücadele kim.Kimliğini açık açık yazıp yüzüne söylesene ithamlarını o insanlara, etek altından çık.

Avatar
sağlıkçı 2018-10-25 09:20:55

Sayın editör yorumumun birini yayımlamadın.Oysa ne hakaret vardı nede küfür.Dilide oldukça kibardı.İnşAllah bunu yayınlarsın
İdareciler hesabını önce Allaha sonrada Devletin ilgili kurullarına verir.Sendikaya ve gazeteye düşen varsa bir usulsüzlük bunu yargıya veya bakanlığa bildirmektir.hayatınızda bir kere bile görmediğiniz insanları yakışıksız iftiralarla karalamak hizmet ettiğiniz kurumların itibarını zedeler.

Avatar
Seyit 2018-10-24 19:16:55

Ithamda bulunmak çok basit..yaz gitsin anasini satayim boyle gazetecilik mi olur ya insan bir karsi tarafi dinlemezmi... bu atilan iftira maruz kalanlar bunu hakettimi acaba ben cok uzuldu bu yaziya bir defa sndikayi bu isi icine sokup rant saglama amaci ile insanlari karalayarak biryere varamazsiniz hedef gosterilen arkadaslar fkat amac sendikayi itibarsizlastirmak ama bunu basaramiyacaksiniz..biz arkadaslarimizada sahip cikacagiz ve gerekli hukuki islemi erdal bey baslatacagindan eminim..saglik sen dogru yoldadir ve cizgisinden vizyonundan taviz vermiyecektir ne demisler meyve veren agac taslanir...bende burdan bir ithamda bulunayim o zaman sevgili omer ceker uzun yillardir o koltukta neden hic degismiyor acaba malesef boyle yaparak gundem olusturuyor biraz sahada calissa daha iyi olur
Herkese selamlar

Avatar
Sağlık- Sen 2018-10-24 17:58:32

Acaba bir sendika başkanı daha nereye kadar "çamur at izi kalsın" diyerek devam edecek...İftira atarak yalan yanlış haber yaparak hem köklü bir sendikayı hem de herkes tarafından sevilen insanları karalayamazsınız...

Avatar
Üzeyir @KİMSESİZ YASAR 2018-10-24 17:36:20

yağlı kemiğe hayır demediğin belli oldu yala yala nereye kadar merak etme millet gırtlağınızdan çıkaracak

Misafir Avatar
KİMSESİZ YASAR.. 2018-10-28 11:47:43 @Üzeyir

KİM YAGLI KEMİĞE HAYIR DEMEDİĞİ BELLİ..EMS BELLİ OLDU

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ömer 2018-10-24 17:34:25

15 Temmuzda tepenizdeydik feto köpekleri şimdide tepenizdeyiz 7/24

Avatar
Armn 2018-10-24 17:30:07

Meyve veren ağaç taşlanır diyorum başka da birşey diyemiyorum. Biri amirimiz , diğeri mesai arkadaşımız . Bahsi geçen şeyler sadece komik. İnsanlar hem kartepe , hem kandıra arasında koşuşutururken nerdeydi sendikanız, şimdi yok görev emri yok şoför oluru. İkiside çalıştıkları kurum için, kimsenin yapmadığını yapıp ellerinden geleni yapıyorlar. Bİrde şu seçimde iletilen whatsup mesajı ..ben aynı kurum ve aynı mesaj grubundan mesaj almış biri olarak istirham edilmesinden başka kurumda seçimle ilgili bir baskı , söylem olmadığını söylüyorum başkada birşey demiyorum . Her ikisininde arkasındayız....

Avatar
Ömer @Mehmet 2018-10-24 17:22:30

Ömrüm hayatım fetocularla mücadeleyle geçti evet görüşeceğiz

Avatar
KİMSESİZ YASAR 2018-10-24 17:09:47

YAZIK Kİ NE YAZIK..KOSKOCA SENTİKA TÜRK SAĞLIK SEN..ÜYE OLACAKTIM AMA VAZ GEÇTİM...YALANLA DOLANLA İŞİ OLAN BİR SENTİKANIN GÖNÜLLER DE DE YERİ YOK...KENDİNE GELLL..

Misafir Avatar
Üzeyir 2018-10-24 17:36:20 @KİMSESİZ YASAR

yağlı kemiğe hayır demediğin belli oldu yala yala nereye kadar merak etme millet gırtlağınızdan çıkaracak

Beğenmedim! (5)
Avatar
kartepe asm 2018-10-24 17:09:23

cemalettin abime atılan iftira garibanların fakirlerin yanında olan parıya ihtiyacı olmayan meslektasıma atılan iftira atanlara Allah islah etsin

Avatar
fadime 2018-10-24 17:04:05

canımız gibi sevdigimiz arkadaşımıza iftira yazık

Avatar
Birsaglikci 2018-10-24 17:03:36

Aslını yansıtmayan iftiralarla temiz insanları oyalamanin iftira atmanın anlamiyo yok iftira atanların acizliğini gösterir. Cemalettin doğan hem karakteri hemde insanligiyla herkesin takdirini kazanmış herkesin örnek gösterdiği bir insandır.tanısın tanımasın nerden olursa olsun yardıma koşan elinden geleni yapan yucelikte bir sağlık çalışanı,abisi,kardeşi, dostudur...

Avatar
aynur 2018-10-24 17:01:31

ömer çeker sen çamur at izi kalsın huyundan vaz geç yanındakı insanlarda artık senin bu yalanlarından bıkmiştir sen işine bak yazıklar olsun iftira atma

Avatar
Burak 2018-10-24 16:45:05

kartepe ilçe sağlık müdürlüğünde çalışkan sevilen bir arkadaşımız iftira sevilen güler yüz yardım sever böyle insanlara iftira yazık

Avatar
kemal 2018-10-24 16:35:06

kartepede kandırada izmit ilçede gece gündüz mesai kavramı gözetmeksizin çalışan iki insana atılan iftiralara gülüp geçiyorum

Avatar
sevgi 2018-10-24 16:28:18

cemalettin beyi kartepe ve kocaeli sağlık müdürlüğü ve ilçelerinden araştırın bu insan herkesin yanında olan yardımına koşan bir arkadaşımız iftira atanları Allah ıslah eylesin kendi pisliklerinde yokolur giderler inşAllah

Avatar
sağlıkçı 2018-10-24 16:27:52

'' Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye”
MEVLANA CELALEDDİN'İ RUMİ

Avatar
yazık... 2018-10-24 16:21:34

düşünsene yıllardır savunduğun sendikada il başkanısın hem kimseye faydan yok hem insanların duygularıyla oynayor mağdur ediyorsun hemde her yetki döneminde hezimetin kralını yaşıyorsun bide gelmiş çalışan didinen insanların sevip saydığı adam gibi adamlara iftira atıyorsun..yapma hacı artık beceremiyorsun sen sendikacı değilsin ve hiç olamadın olamayacaksın hezimetten başka bişey yaşamayacaksın... iftiradan başka bişey bilmeyeceksin...beceriksizlikten öte gidemeyeceksin...koltukta oturmaktan başka yapacağın bşry olmayacak bari gölge etme yenilgiyi kabul et sus otur sana artık kimse inanmıyor güvenmiyor gerçek yüzünü görüyorlar ben gibi biz gibi...

Avatar
fatih 2018-10-24 16:17:02

sağlık sen ilçe temsilcisi cemalettin beyi karalamak ve kartepede kötülemek amacı çünkü kartepede malum sendika yok karalayıp kartepede kendine boş alan yaratıp rahat rahat yalan dolan sendikavcılığı yapmak ama cemalettin bey omru yettiğince ona bu bölgede papuç bırakmıyacaktır

Avatar
mine @Gerçekler 2018-10-24 16:12:49

Eğer barış gazatesi bu yalan haberi arayıp o kişiden sorup yayınlasaydı gerçek dışı olduğunu ve türk sağlık sen il başkanının ne kadar yalancı ve çamur at izi kalsın politikası yaptığını ögrenir ve bu yalancı malum sendikanın yalan haberlerini yayınlamazdı

Avatar
Yalan haber 2018-10-24 16:11:48

Cemalettin Bey kartepede çalışıyor, kandıra ile ne işi olur.Kandıranın mevcut temsilcisi var zaten.Adamın hiç işi yok kalkıp kartepeden kandıraya sendika çalışması mı yapacak.Geçiniz.Buna kimse inanmaz.

Avatar
Mehmet 2018-10-24 15:47:43

Ömer denen insan musveddesi mahkemede ispat edersin ithamlarini gorusuruz.

Misafir Avatar
Ömer 2018-10-24 17:22:30 @Mehmet

Ömrüm hayatım fetocularla mücadeleyle geçti evet görüşeceğiz

Beğenmedim! (1)
Avatar
leyla 2018-10-24 15:40:21

Kartepede bütün resmi kurumlarda cemalettin beyi sorsalar nasıl bir insan olduğunu kurumda nasıl bir çalıstığını ne hafta sonu ne hafta içi fark etmeksizin kurumun işleri için çalıstığını bütün kartepedeki sağlık çalışanları bilir ama çalışan insanlar sevilmez

Avatar
fatma 2018-10-24 15:06:39

cemalettin bey zaten kartepede tanımıyan yok o insanın zaten paraya ihtiyacıda yok zaten o insan insanlara yardım eden hayır sever biri iftira

Avatar
ayşe 2018-10-24 15:04:26

iki çalişkan vefakar insana atılan iftira Allah belalarını versin çünkü meyve veren ağaç taşlanır

Avatar
Ömer 2018-10-24 15:01:19

terör örgütü fetocular hemen savunmaya geçti

Avatar
mustafa 2018-10-24 15:00:10

Kartepe İlçe Sağlık müdürlüğünde sağlık memuru olarak görev yapmakta aynı zamanda Sağlık Sen İlçe Başkanı Olarar çalışan arkadasımız insanlarla iyi iletişimi olan kartepede sağlık sen olarak malum sendikaya göz açtırmadığı için çalışmalarını sendikal faliyetlerinde yapamadıklarını karalama politikası ile yıpratmıya çalışıyor ama yine hüsran eden bulur malup sendika da kendi pisliğinde bogulur

Avatar
adsızz 2018-10-24 14:32:25

kartepe sendika temsilcisinin kandırada sendikal faaliyette ne işi olur. kandıranında zaten sendika temsilcisi var. kocaelide kaç tane sağlık memurunun şoförlük oluru var biliyor musunuz ? bi tek cemalettin doğan mı şoförlük yapıyor ?o kadar işin yanında mecburiyetten kurumun işlerinin yürümesi için yapar soförlüğü sağlık memurları çok sevdiklerinden değil.

Avatar
Kandemir Aslaunutmaz 2018-10-24 14:30:13

Dilovası’ndaki ilçe sağlık müdürünün iftiraları,personele yaptığı mobbingler,hergün kurum aracını nasıl kullandığı,kurumda neler yaptığı incelenirse İL SAĞLIK MÜDÜRÜNÜN işine gelmediği,tarikatçı beynine uymadığı için zamanının en başarılı müdürünü İzmit’te nasıl harcamaya çalıştığı günyüzü gibi ortaya çıkar!

Avatar
Gerçekler 2018-10-24 14:22:32

Çok sevgili BARIŞ GAZETESİ çalışanları böyle mesnetsiz iddiaları haber yaparsanız vebal almış olursunuz.Her ilçenin sendika temsilcisi var Cemalettin Doğan'ın Kandıra'da sendikal faaliyettte bulunması saçma.Adam görev icabı İlçe Sağlık Müdürüne şoför olarak eşlik etmiş siz bilmezmisiniz Kocaeli'de kaç tane sağlık memuruna şoförlük oluru alınıp şoförlük de yaptırıldığını.Ömer Çeker sallıyorsun ama boşa sallıyorsun.

Misafir Avatar
mine 2018-10-24 16:12:49 @Gerçekler

Eğer barış gazatesi bu yalan haberi arayıp o kişiden sorup yayınlasaydı gerçek dışı olduğunu ve türk sağlık sen il başkanının ne kadar yalancı ve çamur at izi kalsın politikası yaptığını ögrenir ve bu yalancı malum sendikanın yalan haberlerini yayınlamazdı

Beğenmedim! (18)
Avatar
Salim 2018-10-24 14:15:22

Harun un maden olduğunu anlamışlar. Daha ne becerileri var bilseniz!

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-10-24 11:35:33

Bir il de il sağlık müdürü İFTİRACI,haysiyet düşmanı,iki üç odayı kırdırıp kendine oda yaparsa Alikahyada odası olmasına rağmen,Gebze ve Dilovası bölgesindeki ambulansların arka kabinlerindeki hastalar sevk esnasında zıp zıp zıplarsa,fazla mesai dağıtırken 112 istasyonları kapalı kalır o bölge insanını hizmetten mahrum bırakmak demek oluyor bu, 12 saat 12 saat ambulans şöförlerini 5 gün boyunca aynı iki şöförle çalıştırırsa,sağlık müdür yardımcısı keyfine göre geçici görev çıkartır kendi eşine akşam nöbet tutamaz diye rapor alırsa,BU İLDE USULSÜZLÜK almış başını giderken valiye defalarca bu konular yazılmasına ben en son hepsinin VATAN HAİNİ olduğunu düşündüğümü kendilerine dilekçe ile bildirdim,Hakkariden Kocaelili hemşerilerimizi selamlar,il sağlık müdürlüğünün tam bir cemaatçi yuvasına döndüğünü ve vali başta ilin tüm vekillerini kınadığımı bildiririm!

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482