banner768
banner598
17 Ağustos 2018 Cuma 09:30
İçme suyuna dolar zammı..!
banner728
Kocaeli’de AKP’li Derince Belediyesi ekonomik sıkıntıları gerekçe göstererek belediye tarafın işletilen Çenesuyu firmasında su fiyatlarına zam yaptı. sadece 7 ayda yüzde 45 zam yapılan Çenesuyu ile ilgili konuşan CHP Kocaeli Büyükşehir Grup Başkan Vekili Engin Taşdemir belediyenin doların yükselmesi nedeniyle fırsatçılık yaptığını söyledi. Taşdemir açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Derince Belediyesi tarafından işletilen Çenesuyu’nda 2018 yılının başında su fiyatlarına yüzde 20 zam yapılmıştı. Söz konusu bu zammın üstünden 7 ay geçti. Şirket yöneticileri geçtiğimiz günlerde su fiyatlarına yüzde 25’lik bir zam daha yaptı. 7 ayda Çenesuyu %45 zamlandı.

AKIL ALIR YANI YOK

İlk zam dönemseldi ancak yapılan bu son zam bir fırsatçılığın ürünü. Türkiye zor günler geçiriyor. İktidarından muhalefetine herkes ekonomik sıkıntıları aşılması için kenetlenmiş durumda. Kamuda yapılacak tasarruflarla ekonomideki sıkıntıları vatandaşa en az yansıtmanın gayreti hakim. Ancak Derince Belediyesi satmak istediği, özelleştirmek için 40 takla attığı Çenesuyu’nda ekonomik sıkıntıları aşmak değil, bu sıkıntılardan kendine fırsat yaratmak için çabalıyor. Yapılan yüzde 45’lik su zammın akıl alır bir yanı yok. Evet dolar arttı, plastik fiyatlarında da artış oldu. Ancak bunu 2 gün içerisinde vatandaşa yansıtmak da nedir?

KABUL EDİLEMEZ

Sen devlet kurumusun vatandaşa fiyat farklarını en son sen yansıtmalısın. Son ana kadar direnmelisin. Fakat Derince’de böyle bir anlayış yok. Yelken Restaurant’ta kendine ‘Riyaset’ yani Başbakanlık adını verdiği özel makamda oturan bir belediye başkanıyla böyle bir anlayışın olması da mümkün değil. Ülke ekonomik sıkıntılar yaşıyor. Birileri de bu sıkıntıları fırsat bilerek kendi rahatlarını bozmadan bu sıkıntıların faturasını vatandaşa çıkarmak istiyor. Bu kabul edilemez. Yerel seçimlere 6-7 ay gibi bir zaman var. Vatandaş yapılan bu fırsatçılıkları bir kenara not ediyor. Seçim günü, sandıkta bu işin hesabı sorulacaktır.”

Son Güncelleme: 17.08.2018 11:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Engin 2018-08-17 23:01:25

Zaten Ak Partili Belediyeler içinde En şımarık en vicdansız türkiyenin en pahalı belediyecilik uygulaması Kocaeli ve ilçelerindeki Ak Partili beledilerdir.Toplu taşımadan İsu ya kadar Türkiyenin en pahalı Belediyeciliği Kocaelinde yapılıyor.Yiyin beyler yiyin yakınlarınıza eşinize dostunuza ihaleler verin...ama toprağın altını unutmayın vebali unutmayın.Hakkımızı helal etmiyoruz.

Avatar
Ismail 2018-08-17 17:34:23

Bunların kıblesi de kabeside para oldu yatiyorlar satalim kalkiyorlar satalim yeterki para gelsin yelken restoranlarda ozel locada oturup yesin icsinler haram zıkkim olsun bagırsaklari dısari ciksin

Avatar
prof 2018-08-17 16:19:20

bu tam bir fırsatçılık nerde bu belediye görevlileri çıkıp esnafı gezsinler neye zam gelmiş diye valiliği göreve çağırıyoruz

Avatar
Ccc 2018-08-17 15:32:20

Dun gittim fiyatları görünce şok oldun 50 koli su alacaktım ama almadım bundan sonra almamla sapancanın suyunu aldım 50 koli suda 60 tl cebime girdi çenesuyu bu saatten sonra benim için bitmiştir

Avatar
Konfi̇ç Yusuf 2018-08-17 15:27:47

Tabiki zam yapacaklar. Kolaymı çene suyu taaa ABD deki Yellowstone ulusal parkındaki kaynaktan çıkarılıp getiriliyor...

Avatar
Manav 2018-08-17 14:22:44

Ben İzmitli bir kafe işletmecisiyim.Sakarya doğumlu olduğum halde milliyetçilik yapıp SIRMA su yerine doyduğum şehir kazandın diye ÇENESIYU satıyordum.Fakat bundan sonra bedava dahi olsa çenesuyu satmam.Çünki bu firma yöneticileri içindeki FIRSATÇILIK CANAVARINI KUSTULAR.... Yani lanet Amerika’da bile kimini göstere göstere kusarken içimizdeki çakallar sinsice yapıyorlar.ALLAH REİSİN (BAŞKAN ERDOĞAN) yar ve yardımcısı oldun.REİS gerçekten yalnız.

Avatar
halk 2018-08-17 11:55:52

ali haydar bulut son demlerni oynuyor bela oldu derincemin başına 1tek güzel hizmeti yok seçimde şutlanacaktır eminim inş ADAY olur nasıl sandığktan çıkamayacağını kendiside görür

Avatar