banner598
banner677
13 Eylül 2017 Çarşamba 12:25
“Heykel değil hizmet yapsınlar”
banner668

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AKP Belediye Başkanları İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan toplantıda, İzmit'te yapılan kendisine benzemediği için eleştirilen, gazetemizde yapılan haber sonrası apar topar kaldırılan heykel ile ilgili konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İzmit Belediyesi’nin heykelini yapmasıyla ilgili de “Şahsımın heykelini ve benzerlerini yapmışlar. Tabii bunu duyunca ben çok çok üzüldüm. Bu bizim değerlerimize terstir. Ben ne heykelimin dikilmesini istiyorum, ne masklar yapılmasını istiyorum, ne bu tür görseller yapılmasını istiyorum. Bir defa bunları kaldırttık. Bundan sonra lütfen bu yanlışlara tevessül etmesinler. Heykel değil hizmete yönelik eserleri diksinler. Bunların bizim değerlerimizle çatışan şeyler olduğunu bir defa bilmemiz lazım. Asla bu yola, hiçbir arkadaşım böyle bir yanlış yaptılar. Bundan sonra kimse de bu yola tevessüle etmesin.” dedi.

Son Güncelleme: 14.09.2017 13:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derinceli 2017-09-13 13:50:59

Sayın Cumhur Başkanım güzel bir konuya değinmiş malasef Kocaelindeki bazı belediye başkanları halka hizmet etmeyi bırakmış lar işleri olmayan işlerin peşinde koşuyorlar.

Avatar
izmitli 2017-09-13 14:22:33

heykel çok güzel kaldırılmasın :)

Avatar
Yenidoğanlı 2017-09-13 15:05:38

Kesinlikle izmit belediyesi önce işlerini yapsınlar senelerdir sokak köpeklerine çare bulamadılar mahalle aralarındaki yüksek sesli makinalı iş yerlerinin denetimini yapsın şikayet ediyoruz muhatabımız yok

Avatar
Ne gerek vardi 2017-09-13 15:12:44

Vurdu gol oldu.

Avatar
Orhan cansever 2017-09-13 15:25:03

Böyle bir işten reisin rahatsız olacağını kestiremiyorsunuz vay be

Avatar