banner729
banner598
22 Ocak 2018 Pazartesi 12:03
Hemşirelerin yaptığı şoke etti!
banner728

Kocaeli Devlet Hastanesi'nin yoğun bakım ünitesinde görevli sağlık çalışanlarının müzik eşliğinde oynadığı görüntüler, sosyal medyada paylaşıldı. Kocaeli İl Sağlık Müdürü Şenol Ergüney, yoğun bakımda yaşananların kabul edilemez olduğunu belirterek, idari soruşturma başlattıklarını söyledi.

Kocaeli Devlet Hastanesi'nin yoğun bakım ünitesinde, sağlık çalışanlarının, hastaların önünde müzik eşliğinde oynadığı görüntüler, sosyal medya üzerinden paylaşıldı. Görüntülere göre, kayıt yapan kişi, sağlık çalışanlarını "Şöyle gelin azcık, hastalar çıkmasın" diye uyarırken, 2 sağlık çalışanı da müzik eşliğinde karşılıklı oynadı. Yataklarda yatan hastalar da görüntülere yansırken, durumu ağır olanların tedaviye alındığı yoğun bakım ünitesinde, sağlık çalışanlarının davranışı tepki topladı.

'2 YIL ÖNCEKİ GÖRÜNTÜLER, ÇALIŞANLAR TAYİN OLMUŞ'

Kocaeli İl Sağlık Müdürü Ergüney, hastanenin başhekimi ile görüştüğünü belirterek, "Olay, doğru. 2 yıl önce çekildiğini tahmin ettiğimiz görüntüler. Görevli sağlık çalışanları, başka yere tayin olmuşlar. Bu görüntüler, asla kabul edilemez. Özellikle bir kamu hastanesinde, bir devlet hastanesinde ve burası bir yoğun bakım olması nedeniyle kabul edilemeyecek davranışlar. Hemen olayla ilgili soruşturma başlattık" dedi.

Son Güncelleme: 22.01.2018 15:26
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli Devlet Hastanesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2018-01-24 20:53:14

Son zamanlarda özellikle son iki aydır yerel medyada çıkan hastanelerle ilgili haberler yeni gelen yönetimi istifaya süreklemeye yönelik hareketler olup,bana göre eski fettullahçı olup döndüğünü söyleyen korkaklar tarafından yapılmaktadır.Bu olayı savunmuyorum ama bence KOSADERcilerin idareci olduğu bir ilde her yanlış olur,o bapta devletin atadığı müdür Şenol beyi yıpratmaya çalışanların işidir bu ve hepsine hesabını devletimiz sorar hiç şüpheleri olmasın hiçbirinin!

Avatar
Debreli 2018-01-23 10:02:25

2 yıl önce Kocaeli'de böyle yeni ve temiz devlet hastanesi vardı da biz mi bilmiyoruz. Burası sakın yeni açılan devlet hastanesi olmasın ? Sırf olayı örtbas etmek için hastane çalışanları da tayin oldu demeyesiniz sakın! Bence olayı bir daha araştırın derim. Ben çalışanlardan birini eğer benzetmediysem tanıyorum. F ile başlıyor adı. Ve yoğun bakım ünitesinde çalışıyor yıllardır.

Bakın olay baştan aşağı yanlış. Evet çok stresli bir iş yapıyor olabilirler . Çok da yoruluyor olabilirler. Bende ofiste çalışıyorum özele sektörde. Ama çok çalıştım diye ofis arkadaşlarımla el ele verip halaya kalkmıyorum. Bazı arkadaşlar hastalara moral demiş ; hastalara moral vermek istiyorsanız gidin yanlarına konuşabilenlerle konuşun konuşamayacak durumda olanlarla göz temansı kurun. Yani yapılana kılıf uydurmak yerine özür dileyin olsun bitsin.

Avatar
Ahmet 2018-01-23 02:17:30

Memleketin bütün sorunları bitti günlerce nöbet tutan psikolojisi darmadağan olan çocuklarından eşinden saatlerce ayrı kalan afedersiniz yakınlarınızın b... u bile temizleyen memurlar içinde en düşük ücretle köle gibi çalışan bu sağlık personelleriyle uğraşmakmı kaldı!! Biri demişki benim hastam var nasıl böyle birşey yapabilir ulan benim anam oraya yatacak ve onu iyileştirmek adına mesleğinin özverisini sergileyecekse bırakın 5 dk da stres atsınlar oynasınlar davul çalsınlar umrumda olmaz. At gözlüğüyle bakmayın olaylara!!!

Avatar
Rumuz 2018-01-23 00:50:40

Adem çakır istifa etmeli

Avatar
yasemin zengin 2018-01-23 00:22:52

Şuan sinir den deliye döndüm buna nevar diyenlere orda yatan hastaniz olsaydı kabullenemezdiniz tam o senesi o yoğun bakımda hemşire bile demek istemiyorum şuan babam orda yattı bizler dışarı da içeriye 1 dk girmek için canımızı görmek için uğraşırken hemşire denen şahsiyet tiz olmasın sokamayiz Allah onları bildiği gibi yapsın öfkem çoğaldı yarın yasal işlem baslatacam

Avatar
izmitli 2018-01-22 21:31:43

Allahın cahilleri , bu video nerenize batıyor söylermisiniz... bayanlar eğleniyorlar, cahil kafalılar Allah belanızı versin ...

Avatar
Kaan 2018-01-22 21:15:27

Bende Ayşen hanım gibi düşünüyorum ne var bunda hastalara eziyet etmiş işini düzgün yapmamıs olsalar tamm dicem.ki Kocaeli İzmit devlet hastanesindeki hemşireler gerçekten hastalarla görevini düzgün yapan kişiler böyle gereksiz haberlere ne gerek var ki

Avatar
dila55 2018-01-22 20:33:44

Gerçekten utanç vercsi çok oynamak istiyordunuz madem ,düğüne gitseydiniz

Avatar
Tabbi 2018-01-22 19:32:17

Cok mu normal ayşen hanım orda ağır hastaların önünde çok ayip

Avatar
Şevval 2018-01-22 18:01:59

Terbiyesiz vicdansızlar..

Avatar
izmitli 2018-01-22 17:51:19

insanlar orda can derdine düşmüş bunlar orda keyif peşinde bu nasıl olaydır gerekenin yapılması lazım acilen böyle bir şey olamaz

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-01-22 17:49:41

Ambulans A.Ş.ihalesini yapanları,milletin hakkını yiyen eski il sağlık yöneticilerini,morbeyin programını yazan Melih Kaştıyı yazsın medya da görelim ,yer yerinden oynar Ankara’daki Recep amcaları ve Hasan abiciklerine kadar!

Avatar
Devletini seven 2018-01-22 16:58:29

Ya insanlar işini yapmış eğleniyor morelli hep öğle olsun inşAllah hastalarla ilgilenmeyen kendini artist sanan karla mücadele edin...

Avatar
ayhan 2018-01-22 16:27:19

ahhh hastayım ben bu hemşireler hangi hastanede

Avatar
Emel 2018-01-22 16:04:15

İnsanlığın geldiği son nokta..etme bulma dünyası.cezasiz kalmamalı görevden ihraç edilmelidir..

Avatar
Aysen 2018-01-22 15:05:41

Yani ne var simdi bunda hastalara kotu muamelle yok kotu davranis yok istismar yok siddet yok tabiii henen sorusturma acılir acilmasi gereken olaylarda sorusturma acilmliyor neden acabaaa

Avatar
izmit 2018-01-22 12:41:22

Ne güzel hastalara moral olmuşlar. :))

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482