banner768
banner598
27 Mayıs 2018 Pazar 14:20
Hastaneyi sel bastı, hastalar tahliye edildi
banner728

Kocaeli’de dün gerçekleşen sağanak yağış şehir hayatını felç etti. Birçok işyeri ve dükkanı sel suları basarken, durumdan olumsuz etkilenen yerlerden biri de Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi oldu. Hastane Bahçesi ve zemin katı su basarken, görevliler hastanede yatmakta olan hastaları çevre hastanelere nakil ettiler. İlimizde hizmet veren önemli hastanelerden biri olan Derince eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde böyle bir durumun yaşanması ise hasta ve hasta yakınlarını isyan ettirirken, bazı hasta yakınları belediyeye tepki gösterdi.





Son Güncelleme: 27.05.2018 16:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Maraz Ali 2018-06-03 01:10:50

Kamudaki yönetici odasından çıkmadığı için normal. Çık odandan, etrafı kontrol et, her şeyi görmen mümkün değil, bazı uzmanları davet et birde onlar baksın,yağmurda selde karda rüzgarda tehlikeli olacak birşey var mı diye. Ama yönetici ne yapsın, git demiş gelmiş,ipin ucunda, 1gün sonra mı şutlarlar, 1yıl sonra mı belli değil. Neme lazım diyor. Türkiye de binlerce kuruma bakılsın, 15 yıldır aynı kişi tarafından yönetilen kaç kurum var? Liyakatli kişiler, o işe yıllarını vermiş kişiler atanmalı. Bu insanları hep küstürdünüz. Demirin tuncuna insanın... kaldı bu millet.

Avatar
Sinan yıldırım 2018-05-28 04:34:33

Ne meraklısınız istifa ettirmeye kardeşim orasını biliyorum 15 sene öncesi bi yapı ve aşırı yoğunluk olduğunda kullanılan ek bölüm hizmet vermek bazan böle sıkıntılar çıkarabiliyor herkes bildiği kadar konuşsun

Avatar
Cevahir Yumurtlar. 2018-05-27 20:20:42

Vatandaş bunca yıllık talana rağmen hasta yatağınla taşınmak istemiyorsan oyunu doğru yere ver.Tamam'mı?

Avatar
Önder Uz 2018-05-27 15:01:29

ŞU BELEDİYELER KOT YÜKSEKLİĞİNİ BİR TÜRLÜ ÖĞRENEMEDİ . YEL
AĞZINA SEL AĞZINA EV YAPILMAZ . SU BASKINLARINI KABULLENMEK MÜMKÜN DEĞİL HATA TAMAMEN BELEDİYELERİNDİR..

Avatar