banner598
banner677
banner654
22 Mart 2018 Perşembe 08:52
Haberimiz Sözcü’de manşet oldu!
banner668
İstiklal Marşı’nın ilahi şeklindeki bestesi Kocaeli’de, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin İstiklal Marşı'nın kabulünün 97. yılı ve 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 103. yıl dönümü dolayısıyla düzenlendiği programda okundu.
Süleyman Demirel Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen törende İstiklal Marşı’nı farklı güfteyle okuyan isim konuk sanatçı Ahmet Hakkı Turabi oldu.
Turabi İstiklal Marşı’nı okuduğu sırada sahnede bulunan Serdar Tuncer saygı duruşunda bulunmadı. Salonda bulunan konuklar da ayağa kalkmadan, oturdukları yerden İstiklal Marşı’nı dinledi.
Gazetemizin tecrübeli muhabiri Uğur Enç söz konusu törenin üzerinden bir hafta geçtikten sonra o rezalet görüntülere ulaştı. Enç’in sabah saatlerinde hazırladığı özel haber kısa sürede ülke gündemine oturdu. Başta Sözcü olmak üzere pek çok ulusal gazete, haber ajansı ve kentimizden kimi ufak medya kuruluşları bu haberi internet sitelerinde kullandı.
Sözcü Gazetesi ise bu haberi Türkiye’nin tiraj rekortmeni gazetesinin manşetine layık gördü.
Sözcü’nün bugünkü gazetesinin manşetinde gazetemizin özel haberine yer verildi.

O haber linki şöyle:

Son Güncelleme: 22.03.2018 10:48
Anahtar Kelimeler:
KocaeliManşetSözcü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İSMAİL 2018-03-22 11:29:23

Bazı köt kıllarıda bunun normal olduğunna inandırmaya çalışıyor bizi.istiklalin ne olduğunu bilmeyen embesil dolu memlekette.

Misafir Avatar
İlahi Adalet 2018-03-22 12:39:46 @İSMAİL

Bazı dam tüyleri de istiklalin marş söylenerek kazanılacağını zannediyorlar maalesef....Savaş meydanlarını şehit kanıyla sulayarak istiklal kazanıldığını biliyoruz da marş söyleyerek kimseye istiklal vermiyorlar,bunu bil,öğren.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Umit 41 2018-03-22 15:27:49

Haber olan gazeteye bak terorist sevici emin colasanin gazetesi sizde seviniyonuz haber yapti diye sizede yaziklar olsun sehit lere saygisizlik yapanlari necok seviyormussunuz

Misafir Avatar
akpli terörist köpek ümit41 2018-03-22 17:01:31 @Umit 41

Şehitlere saygısızlık tayyip erdoğanın Şehitlerimize "Kelle" dediğini. Şehit cenazesi dönüşünde çalgı çengi oyun havaları çalan siz akp teröristleri o.çocukları Millete hesabını verceksiniz kanı bozuk köpekler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akpli terörist ümit41 2018-03-22 16:57:07 @Umit 41

ulan köpek terörist sevici arıyosan pkkyla çözüm süreci, İşid, El-Nusra, Feto, Pyd terör örgütü dostu işbirlikçisi, yardım yataklık yapan tayyip erdoğan ve siz akp teröristlerisiniz ulan Vatan Haini kanı bozuk köpekler

Beğenmedim! (1)
Avatar
Marş Marş 2018-03-22 10:18:27

İlahi oturularak dinlenir,İstiklal marşı ayakta....Beste ile güfteyi karıştırmayın,suyu bulandırıp balık avlamaya kalkmayın, aç kalırsınız....Ispanaktan yağ çıkmaz,hadi başka kapıya fitne fesat yuvası...

Misafir Avatar
akp teröristi marş marş 2018-03-22 14:00:49 @Marş Marş

İstiklal Marşı sonuçtur; Aziz Milletimizi temsil eder. Seve seve olmazsa ..ke ..ke saygı göstericeksiniz ulan o.çocukları

Beğenmedim! (1)
Avatar
Osman 2018-03-22 18:11:43

Sözcüye gazete demek doğru olmaz ayağa kalmayan zaten haindir

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482