banner830
banner860
18 Ocak 2019 Cuma 12:46
Giderayak  27 milyonluk  işyeri satacaklar!
banner728

31 Mart yerel seçimlerine 2.5 aydan kısa bir süre kala kimi belediyeler kasalarını doldurmak için harekete geçti. Milyonluk ihalelerle taşınmazlarını satışa çıkaran belediyelerden biri de Gölcük Belediyesi oldu. Gölcük Belediyesi satışa çıkardığı 61 iş yerinden toplam 27 milyon 57 bin lira gibi bir gelir elde etmeyi planlıyor.

Gölcük Belediyesi tarafından yapılacak bu büyük satış ihalesi 29 Ocak Salı günü saat 15:00’te belediyenin encümen salonunda gerçekleştirilecek. Tüm işyerleri sırayla satışa çıkarılacak ve teklif mektupları ihalede okunacak. Gölcük Belediyesi tarafından satışa çıkarılan 61 adet iş yerinin muhammen bedelleri 220 bin TL ile 1 milyon 450 bin TL arasında değişkenlik gösteriyor. Satıştan beklenen toplam satış geliri 27 milyon 57 bin lira.

Son Güncelleme: 18.01.2019 13:34
Anahtar Kelimeler:
Gölcük Belediyesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nesli 2019-01-19 04:47:33

Siz sadirmissiniz ya

Avatar
İzmitli- Akp'nin Sonu 2 2019-01-18 22:56:49

İzmit;AKP vasat bir adayla sahaya çıktı,ismi ranta karışmış ve İzmitte dahi oturmayan bir aday!Fatma Hürriyet KAPLAN ipi göğüsler.

Körfez;Sallantıda olan bir bölge çok şikayetler oldu başkanla ilgili...emek sınıfıda yoğun,hükümetin işçi-emekçi politikaları sandıkta etkili olacak AKP'nin işi zor.

Gölcük;AKP başarılı bir belediyecilik sergileyemedi iktidarın nimetleri halka hizmet olarak yansımadı...AKP'li rantiyeci yandaşlara yansıdı sadece...Esnaf ve halk şikayetçi.
Profosyonel bir rantiyeci adayla çıktılar,bu kişiyi AKP'liler kendileride kullandılar.
İŞERİ ipi göğüsler.

Kandıra;Sosyal demokratların etkin olduğu bir bölge,insanlar AKP belediyelerindeki yağmacılığı,israfı görüyorlar.

Karamürsel;Rantta karışmış yıpranmış ve tabanı AKP olmayan bir isim,halkın istemediği bir aday seçimi kaybedecek.

Kartepe;AKP başarılı bir belediyecilik sergileyemedi mevcut adayda ranta karışmış bir isim,satılmadık birşey bırakmadı!

Avatar
İzmitli- Akp'nin Sonu 2019-01-18 22:54:44

Bu yerel seçimler haramilerin,yağmacıların,hortumcuların AKP'nin sonu olacak.
Çalınca oluyor'u göreceksiniz siz.!

Başkan Adaylarınız bile rantiyeci,kan emicilerin listesi hiç temiz bir liste değil!
AKP Adaylarının hepsi ranta bulaşmış isimler.

Büyükşehir;İsraf,saltanat almış başını gitmiş,boşa maaş ödenen danışmanlar ordusu,yüksek maaşlı yandaşlar...kiralık araçlar...boşa harcanan belediye kaynakları tam bir AKP hanedanlığı!

Başiskele;Şımarık kişiliği oturmamış rantta karışmış bir adayla seçimi kaybedecek,AKP akçecilerinden biri.

Çayırova;AKP tabanı tarafından istenmeyen bir aday.

Darıca;AKP tabanı tarafından istenmeyen bir aday.

Derince;AKP başarılı bir belediyecilik sergileyemedi,mevcut adat ranta karışmış vasaf bir aday

Dilovası;AKP tabanı tarafından istenmeyen bir aday,mevcut başkanda sıkıntılar yaşandı.

Gebze;Sallantıda olan bir bölge...emek sınıfıda yoğun,hükümetin işçi-emekçi politikaları sandıkta etkili olacak AKP'nin işi zor.

İzmit;AKP vasat bir adayla sahaya çıktı--

Avatar
Vahit karakaya 2019-01-18 22:28:52

Nereleri beşkeş cekiliyo agar bisek yeterdur deme zamanı

Avatar
İzmitli-AKP'nin sonu 2019-01-18 21:24:53

AKP belediyelerinde israfa,saltanata göz yumdunuz...artık yeter!
bu sefer zar,zor 8 belediye ancak alabilirsiniz.
Yandaşlarınız yüksek maaşlar alıyorlar,altlarında devletin kiralık araçları,ceplerinde devletin lüks telefonları...herşey devletten analarının karnından makam koltuğuyla doğmuş yandaşlar!
İhaleler sürekli yandaşlara veriliyor adalet,hak,hukuk yok...Bu yerel seçimler AKP'nin bitişi.
Başkan Adaylarınız bile rantiyeci,kan emicilerin listesi hiç temiz bir liste değil!
Sanayi Esnafını mağdur ettiniz verilen sözler yerine getirilmedi herkes buradan işyeri alamadı...gider ayakta AKP'li yandaşlarınıza satacaksınız dükkenları,bu ne acele!

Avatar
İbrahim TEKTAŞ GÖLCÜK BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI 2019-01-18 17:55:47

Satışa konu işyerleri belediyemizin Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile yürüttüğü sanayi kentsel dönüşümü kapsamında yeni yapılan sanayi sitesi işyerleridir.Burada yapılan 416 adet işyeri öncelikle eski sanayideki hak sahiplerine verilmiş kalan dükkanlar da Bakanlığın belirlediği zaman dilimleri içerisinde yapılan ihalelerle peyderpey satılmıştır.Bu satışta Bakanlığın izni üzerine yapılan kalan işyerlerinin satışına ilişkindir.Bilgilerinize rica olunur.

Avatar
Ersoy 2019-01-18 13:53:14

Heeee bu ekonomik sıkıntıda hava gazı da alırlar

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328