banner861
banner859
banner860
04 Şubat 2019 Pazartesi 16:06
Genel Sekreterin eşine  Şoförlü makam aracı
banner728

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde Genel Sekreter olarak görev yapan eski İSU Genel Müdürü İlhan Bayram’ı kent kamuoyu düzgün bir bürokrat olarak tanıdı. Görev süresince adı hiçbir şaibeye karışmayan Bayram’ın bu referansı onu Genel Sekreterlik makamına taşıdı. Ancak gelinen süreçte İlhan Bayram herkesi şaşırtacak işler yaptı. Bayram ilk olarak kendisine Wolkswagen marka, Toureg model lüks 4X4 cip kiraladı. Fakat daha sonra yaptığı iş Bayram’ın lüks cipini dahi unutturacak cinstendi.

İddialara göre İlhan Bayram, büyükşehir belediyesinde daha evvel kütüphane sorumlusu olarak çalışan fakat sonrasında boş müdürlüklerden birinde görev verilen eşi Suna Bayram’a kendisiyle aynı özelliklere sahip Wolkswagen Passat marka siyah bir makam aracı ile bir de şoför tahsis etti. Suna Bayram’ın tam anlamıyla görev tanımlamasının ne olduğu ve belediyenin araca ne kadar kira ödediği bilinmiyor. Tüm bunların dışında Suna Bayram’ın Seka Bilim Merkezi’nde kendine ait özel bir makam odası olduğu, işe özel şoförlü araçla gidip geldiği iddiaları ise şaşkınlık yarattı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın makam ve mevki sahibi olanları tasarruf tedbirleri adı altında lüks marka makam araçlarını bırakıp mütevazı olmaları konusunda uyardığı hafızalardayken, kadrolarının buna rağmen lüksten vazgeçmemesi, hatta yakınlarına konfor sağlamaları çok cesur bir çıkış olarak algılandı.

Son Güncelleme: 05.02.2019 08:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SERDAR YILMAZ 2019-03-30 12:22:16

Yav yalan yapıyorsunuz da bu kadar da değil hanımı emekli olmuş birisi İlhan bayram bu makamda bugün oturmuyor yıllarca isu genel müdrlüğü yaptı o zamanda yetkisi olan bir kişiydi o zaman yapmamış da şimdi mi yapacak yazık iftira bu kadar olur

Avatar
KOCAELİSEVER 2019-02-11 23:32:45

Bir gazete başlığının doğruluğunu araştırmadan kulaktan dolma gerçeklikle yakından ilişkisi olmayan bir haber ile ilgili yorumlar yapıyorsunuz. Ayıptır günahtır yapmayın böyle. Bırakın dürüst namuslu insanların önünü kapamayı onları yok etmeyi.nasıl bir yaranız varda böyle yalan yanlış yazabiliyorsunuz.ve soruyorum seçime 1 ay kala bu yazıları kim yazdırıyor. Günahtır ayıptır.NAMUSLU İNSANLARA ÇAMUR ATMAYI BIRAKIN...

Avatar
Gsim 2019-02-11 09:32:14

Daha düne kadar çocuklarına şöförleriyle gezdirmeler havalimanlarından eşlerini aldırtmalar devletin aracını ailesiyle avm avm gezmeler

Avatar
BULUT @İbo 2019-02-09 21:13:45

Tabi canım yalandır, kızını İstanbul' a okula makam arabası ile gönderdiği de yalandır...Ceylan derisi kaplı makam arabası ve dürüst bürokrat ha... yesinler

Avatar
EBUZER @Zor sinav 2019-02-09 20:52:23

Kardeş; dünyaya ve Türkiye' ye yeni geldin galiba... Zahmet edip de bir bak bakalım kimler nereleri kaç senedir tek başlarına yönetiyorlar...Yoksa ilk kez mi yönetime seçilecekler de bizim gözlerimiz görmemiş, kulaklarımız duymamış....

Avatar
İbo 2019-02-08 09:54:03

Bu doğru değil. Tamamen yalan haber

Misafir Avatar
BULUT 2019-02-09 21:13:45 @İbo

Tabi canım yalandır, kızını İstanbul' a okula makam arabası ile gönderdiği de yalandır...Ceylan derisi kaplı makam arabası ve dürüst bürokrat ha... yesinler

Beğenmedim! (1)
Avatar
Zor sinav 2019-02-05 20:25:16

KENDİ YAŞANTIMIZLA MİLLETİMİZE GÖSTERECEĞİZ"

Türkiye Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bizim dünyamızda kibrin, büyüklenmenin, efelenmenin, grupçuluğun, hizipçiliğin, arsızlığın, hırsızlığın, yolsuzluğun, israfın, haksızlığın, hukuksuzluğun, adaletsizliğin yeri olmadığını bizzat kendi yaşantımızla milletimize göstereceğiz." dedi.

Erdoğan, partisinin TBMM Grup Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, AK Parti'nin 16 yıllık birikimine, icraatlarına, hizmetlerine sahip çıkacaklarını, her fırsatta örneklerle, rakamlarla, bunları anlatacaklarını söyledi.

Hatta belediyecilik söz konusu olduğunda, bu takvimi 1994 yılından başlatacaklarını belirten Erdoğan, Türkiye'nin ve şehirlerin nereden alıp nereye getirildiğini, her fırsatta ifade edeceklerini dile getirdi.

Erdoğan, "Bunun yanında tevazuyla, samimiyetle, gayretle milletimizin hizmetine talip olduğumuzu ortaya koyacağız. Bizim dünyamızda kibrin, büyüklenmenin, efelenmenin, grupçuluğun, hizipçiliğin, arsızlığın, hırsızlığın, yolsuzluğun, israfın, haksızlığın, hukuksuzluğun, adaletsizliğin yeri olmadığını bizzat kendi yaşantımızla milletimize göstereceğiz. Ülkemizin ve milletimizin, şehirlerimizin geleceğiyle ilgili hayallerimizi, planlarımızı, projelerimizi milletimize ifade edeceğiz." diye konuştu.

İnsana ve tüm canlılara, çevreye, tarihe, kültüre, sanata, ahlaka, vicdana uygun şehircilik anlayışıyla, belediyeleri nasıl yönetileceğini milletle paylaşacaklarını vurgulayan Erdoğan, seçim manifestosunda tüm bu hususları 11 başlık altında açıkladıklarını hatırlattı.

"Et tekraru ahsen velev kane yüzseksen" diyen Erdoğan, bunları tekrar etmek istediğini söyledi.

Misafir Avatar
EBUZER 2019-02-09 20:52:23 @Zor sinav

Kardeş; dünyaya ve Türkiye' ye yeni geldin galiba... Zahmet edip de bir bak bakalım kimler nereleri kaç senedir tek başlarına yönetiyorlar...Yoksa ilk kez mi yönetime seçilecekler de bizim gözlerimiz görmemiş, kulaklarımız duymamış....

Beğenmedim! (0)
Avatar
hacı 2019-02-05 15:00:29

Bizim ödediğimiz vergilerle maaş alıyorsa haram zıkkım olsun.Çoluk çocuğuda bu harama ortak oluyorlarsada burunlarından mevlam fitil fitil getirsin.Amin.

Avatar
Kandıra 2019-02-05 12:54:55

Başka haber yokmu gündemle ilgili belediye başkanları ne olacak ne bitecek kadın emekli olmuş gitmiş siz ne konuşuyorsunuz secim üstümü aklınıza geldi karalamanız zihniyetiniz hep ayni

Avatar
Meva 2019-02-05 11:24:13

Ya seçim öncesi karalama kampanyası bunlar başka birşey değil işine kendi arabası ile gidip geliyordu ve emekli oldu kadın sadece ilhan bayrama leke sürmek çamur atmak başka birşey degil

Avatar
izmitli 2019-02-05 07:58:21

hangi dinden acaba bunlar benım dınımden olamaz ....

Avatar
Devletini seven 2019-02-05 02:32:16

Hep böyledir bu işler kim yapıyor cahil değil İslamiyetten uzak değil isim vermiyeyim Bazı Başkanların bile bağını bahçesini parkbahçenin elamanları ekipmanlar gübre ne aklına geliyorsa yani devletin malları.bazısına göre adamlar kendi malları sanıyor.

Avatar
Hacı Aktepe 2019-02-04 23:25:51

Allah belanızı versin. Arsızca sizi savunanlarin da Allah belasını versin.

Avatar
Metin elmas 2019-02-04 23:06:51

Bu habere konu olan şahsiyeti geçenlerde Kocaeli’de yayın yapan yerel bir gazetenin sahibi çok övmüştü kalması ile ilgili demekki ona da bir boş oda vermiş maaşla beraber

Avatar
Şinasi 2019-02-04 22:15:29

Önce adını yaz. Sonra rakı sofralarında yetimin hakkını yiyenleri derhal savcılığa ver dava aç. Açmazsan şerefsizin önde gidenisin, müfterisin Allahsız akp provakatörü. derhal savcılığa şikayetini yapacaksın. Kocaeli Adliye sarayında nöbetçi Cumhuriyet Başsavcılarımız görevinin başında. Sözünün arkasında dur hemen savcılığpa başvur.

Avatar
ÜMİT ÇEVİK 2019-02-04 22:14:56

SON 55 GÜNÜNÜZ...
DEVAM EDİNIZ...
31 MART GELİYOR...

Avatar
Şinasi @İzmitttt 2019-02-04 22:11:26

yanlışları vardır kelimesini kullanma. Devlet kadrosunda,olsunü, ülkeyi yöneten olsun herkes yaptıklarının hesabını Aziz Milletimize mutlaka verecektir. Siyasete bağlayıp hesap vermekten kaçamayacaksınız.

Avatar
Şinasi @Karadenizli 2019-02-04 22:08:24

Bunlar çıkarı için Allah derler, şeytana taparlar şeytanın yolundan giderler, malı götürürler halkı soyarlar. bunlarda din iman yok

Avatar
Karadenizli 2019-02-04 20:52:20

Ne demişler ; Devletin malı deniz ,yemeyen ....z .Bu dünyada işiniz işte , mahşer günü ne yapacaksınız merak ediyorum.

Misafir Avatar
Şinasi 2019-02-04 22:08:24 @Karadenizli

Bunlar çıkarı için Allah derler, şeytana taparlar şeytanın yolundan giderler, malı götürürler halkı soyarlar. bunlarda din iman yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitttt 2019-02-04 20:48:04

Yaw kadın emekli için izne ayrıldı izinlerini dolduruyor tamam yanlışları vardir ama doğru siyaset yapalim kimseyi bilmeden karalamayalim

Misafir Avatar
Şinasi 2019-02-04 22:11:26 @İzmitttt

yanlışları vardır kelimesini kullanma. Devlet kadrosunda,olsunü, ülkeyi yöneten olsun herkes yaptıklarının hesabını Aziz Milletimize mutlaka verecektir. Siyasete bağlayıp hesap vermekten kaçamayacaksınız.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Asi Kartal 2019-02-04 20:41:02

Tabi sizlerin döneminde yaptigi gibi Rakı sofraları kurup yetimin hakkini yedirmedigi icin İlhan Bayrama düşmansiniz...Keşke memlekette herkes İlhan Bayram gibi olsa..

Avatar
broo 2019-02-04 20:12:29

eyyyy akepeli seçmennn.ıspanak 10tl,patlıcan 20 tl.yiyebildiğin sadece makarna.yine oy verirsen o makarnayı kuru kuru yiyecen haberin olsun.

Avatar
Kadir 2019-02-04 20:03:44

Bu harcanan paralar bunlarin cocuklarindan ve torunlarindan cıkıcak.

Avatar
Oktay 2019-02-04 19:21:34

Reis halki nasil kucaklarim diye uykusuz kaliyorken teşkilat ve burokratlar bunlari yapiyor ise Allah çarpar adami.Tabii adamsa.

Avatar
Beldeci 2019-02-04 19:18:10

Dogru haber dairelerdeki sebil suları bile kaldırdı tasarruf diye vatandaş bir yudum su içermiyor ama eşi son model makam aracı akşam o yatakta yatamazsiniz ölum inşAllah

Avatar
Rumuz 2019-02-04 19:06:24

Alma
Mazlumun şer duasını
Çıkar
Melul melul

Avatar
Ersoy Kandemir @Eski ak partili 2019-02-04 18:33:09

1 Nisan şakası yapacağız hepsine az daha sabır!

Avatar
Eski ak partili 2019-02-04 18:21:49

Bu Baryam uyuzunu gönderecek bir babayiğit yokmu işte size ak parti eğer CHP yapsaydı yer yerinden oynardısana partili olarak Nah oy oylar doğru CHP ye

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-04 18:33:09 @Eski ak partili

1 Nisan şakası yapacağız hepsine az daha sabır!

Beğenmedim! (3)
Avatar
izmitli 2019-02-04 16:38:50

eğer doğruysa . HARAM ZIKKIM OLSUN.

Avatar
Büyükşehir 2019-02-04 16:31:05

ah ilhan bayram ah zorla emekliliği dayatmak için saçma sapan yerlere gönderdiğin memurların elleri yakanda sana yakışanı yapmışsın sanırım eşini emekli etmeyeceçsin 80 yaşına geldi yollasana emekli etsene onuda ama bıkmadınız garip gurabanın hakkını yemeğe doyamadınız haramdan yalandan dolandan sıkılmadınız mezarınız ola o arabalar

Avatar