banner608
banner609
02 Şubat 2017 Perşembe 12:49
FETÖ artıklarının kurumlarımızdan ayıklanması sürdürülecek
banner610
Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki hesabından gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Türkiye'ye ve millete darbe girişiminde bulunan FETÖ üyesi hainlerin, ihanetlerine yurt dışında da devam ettiğini belirten Bakan Işık, şunları kaydetti: "Milletimizin huzuruna çıkmaya yüzü olmayan hain artıkları,Türkiye'ye karşı hasmane tutumu halkımızca malum medyada utanmadan boy gösteriyor‬. Silahlı Kuvvetlerimize dil uzatan şeref yoksunu hainler ve onları kullananlar bilsinler ki, askerimiz bugün her zamankinden daha güçlüdür.‬ 15 Temmuz sonrası kahraman ordumuz, Fırat Kalkanı ve terör operasyonlarında bütün dünyaya gücünü göstererek milletinin göğsünü kabartmıştır‬. Hain FETÖ artıklarının kurumlarımız ve ordumuzdan ayıklanması kararlılıkla sürdürülecek, bu bünye bu mikroplardan tamamen temizlenecektir.‬ Bundan sonra da verilecek her göreve hazır ordumuz, aldığımız yeni kahramanlar ve geliştirdiğimiz yeni kabiliyetlerle gücüne güç katacaktır."

 
Son Güncelleme: 02.02.2017 22:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ziya 2017-02-02 12:57:39

Seviyorum bu adamı bazen insanı güldürüyor ya Allah aşkına gebze belediyesi de fetocular duruyor il başkanın birileri için Devreye giriyor sen ne diyorsun kandırın bakalım nereye kadar

Avatar
vatandaş 2017-02-02 14:41:53

Yaş ile kuru iyi ayrılmalı. At izi İt izine karışmamalıdır...

Avatar
bakan.gören 2017-02-02 18:07:14

Sayin FIKRI ISIK.KOCAELI BUYUKSEHIR BELEDIYESINDEKI MAKAMLAR TAHIR DEN TUT ALİ YESILDALA KADAR FETOYA VERDIKLERI IHALELER ORTADAYKEN.SIZIN KARDESLERINIZ VE AMCA COCUKLARINIZA BUKADAR IHALE VERIRI KEN USTELIK SIZIN ADINIZI KULLANARAK ARKAMIZDA FIKRI ISKLIK VAR DERKEN KOCAELINI TEMIZLEYEMEYEM SIZ TURKIYEDEKI KURUMLARI ADIL BIR SEKILDE NASIL TEMIZLEYECEKSINIZ

Avatar
ayaz 2017-02-02 18:08:38

Kocaeli akp il binasini temizleyinde kurumlara sonra gelirsiniz sayin bakan

Avatar
Yüzdeelli 2017-02-02 21:36:38

Hemşehricilik ve iltimasa devam ettiğiniz sürece değişen bir şey olmaz.İl-ilçe belediyelerinin kadrolarına bir bakın! Karadeniz halk oyunları ekibi...Trabzon, Rize, Gümüşhane, Ordu...Ha! CHP'li belediyelerde farklı mı sanki? Bu defa kuzeyden güneye kayıyor...Sivas, Tunceli, Malatya, Diyarbakır...Fetöyü kurumlardan temizlesen ne olacak? Adam kayırmaya, işi ehline vermemeye, iltimasa devam ettiğiniz sürece Fetö bitmez. Fetöden atılanların yerine hemşehrilerinizi yerleştirmek kurumlarda Fetönün ruhunun yaşamasının devam etmesi demektir.

Avatar
Tuncer 2017-02-03 11:47:08

Bakanım sen önce kendi memleketini temizle. Kocaeli fetöcular dan geçilmiyor.

Avatar
özizmitli 41 2017-02-09 10:25:45

Sayın ışık evvela bir ata sözü ile başlayacağım evinin önünü süpürürsen şehir temiz olur.siz evvela akp nin içini meclisi temizleyin neden korkuyorsunuz şu içinizdeki FETÖ cü 70 küsur vekili ihraç edin Kocaeli ve diğer büyük şehir bld.lerinden alt belediyelerden fetö cüleri temizleyin sonrası zaten çorap söküğü gibi gelir ama yapamazsınız nedenmi yaparsanız ne AKP kalır nede sizin bakanlığınız hadi cesaretiniz varsa AÇIKLAYIN onun için sizin uydurma anayasanıza HAYIR diyorum.

banner354

banner328

banner596

banner599

banner482