banner830
banner826
banner840
banner828
12 Mart 2019 Salı 16:18
EYT’li başkandan çok sert gözdağı!
banner728
Emeklilik hakkını elde eden ancak yasalar geriye işletilerek bu hakları ellerinden alınan emeklilikte yaşa takılan vatandaşlar, seslerini duyurmak için her yolu denedi ancak şu ana kadar hükümetin gündemine giremedi. Sayıları 3 milyonu aşan ve aileleriyle birlikte yaklaşık 15 milyon seçmen sayısına ulaşan EYT’nin şakası yok.

Ya bu yasa çıkacak mağduriyet giderilecek ya da EYT’yi gündemine almayanlar, 31 Mart yerel seçimlerinde EYT’nin gündeminden düşecek. Daha önce AKP’ye oy vermiş ancak bu yasa çıkmazsa AKP ve MHP’ye bir daha oy vermemeye yeminli yüz binler var. İstanbul Maltepe’de 1 milyon hedefli bir miting gerçekleştirmek için İstanbul Valiliğine başvuran ancak 27 Şubat’tan bu yana mitinge onay alamayan EYT, miting için hazırlıklarını tamamladı.

EYT SYD Kocaeli Başkanı Naim Avcı, hazırlıklarının tamam olduğunu duyurdu ve hükümete oldukça sert bir açıklama ile gözdağı verdi.

ZİRVEDEN TABANA…

Avcı, şunları kaydetti: “Sevgili EYT arkadaşlarım, hızlı bir çalışmayla Maltepe mitingine hazırlandık. 1 milyon orada olacak. Çözüm için bir haber yok. Biz kaybettik ama bizimle birlikte birileri de kaybeder. Günlerdir gücümüzden bahsediyoruz. ‘EYT’li kardeşlerim mağdur, zor durumda’ dedik.

Bizi lütfen ciddiye alın. Tarih tekerrür eder. 1999’da bu yasayı çıkaranlar tarih oldu. Biz diyoruz ki tarih olmayın, efsane olun, gelin 17 Mart’ta İstanbul mitinginde müjdeyi siz verin. Bu icraatın meyvesini siz yiyin. İnat etmeyin, bizim bir korkumuz yok. Fakire sormuşlar o da demiş ki zenginliği görmedim ki fakirlikten korkayım.

Biz EYT’liler bu ülkenin çilekeşleriyiz, biz çileye alıştık, sizin detaylarınız, kırmalarınız, peşinizden koşan alkışlayan hayranlarınız, her şeyiniz gidecek. Bir düşünün, zirveden tabana bunu bizim gerçekleştirebilecek gücümüz var. EYT yoksa oy yok ve biz bize sırtını dönenlerle değil bizimle yürüyenlerle yürüyeceğiz.

Benden demesi, demedi demeyin. Biz yemin ettik, kararlıyız fire vermeyeceğiz. Kesinlikle boş oy yok. Sandığa gideceğiz. EYT seçmeni en bilinçli seçmen, kimsenin bundan şüphesi olmasın.”





Son Güncelleme: 13.03.2019 08:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sefa 2019-03-13 15:23:46

Git oyunu nereyee verirsen ver diyen ezik biz zamaninda calisirken bu hukumedin degirmeni donuyordu ve hala calisik vergi veriyoruz senin tuzuun kuru

Avatar
Sefa 2019-03-13 15:22:18

Git oyunu nereyee verirsen ver diyen ezik biz zamaninda calisirken bu hukumedin degirmeni donuyordu ve hala calisik vergi veriyoruz senin tuzuun kuru

Avatar
Mehmet 2019-03-13 13:22:39

Arkadaşlar deprem olmuş İMF. Dayatmasıyla kanun dünyada ilk defa geriye işlemiş. Emekçinin emeklilik hayali 15sene uzatılmış. Eyt. Tuzu kuru degil geceli gündüzlü çalışan tuzu kurulara vergi yetiştirmeye çalışan emekciler tuzla tersanelerinde yagmur çamur çalışın göreyim sizi

Avatar
Hüseyin Oğuz 2019-03-13 12:12:01

sizler nedediğinizin farkındamısınız ben 12.000 gün prim ödedim ve hala ödüyorum.hala emeklilik bekliyorum benim paramla bedavadan geziler,yemekler çorbalar içenlerin camii camii beleş yiyecek peşinde gezenlerin torunlarından çıksın biz emekli olmak istiyoruz başka derdimiz yok...biz de insanız......

Avatar
Ozgur 2019-03-13 10:43:31

Alin oyunuzu basiniza calin..santajcilar..ulke yangin yeri.sunlarin derdine bak

Avatar
Paşalı @ozan 2019-03-13 10:41:54

Aynen kardeş bu ne yaa

Avatar
Kemal Kullar 2019-03-13 10:40:53

Zamanında yine oy için çıkarmışlar bir yasa şimdi kalkmış hakkımızı istiyoruz yoksa oy vermeyiz diyorlar. Memleket böyle söğüşlendi işte. Anıtparkta kamuonun kasasından emeklilik dağıtıyoruz deseler birbirinizin tepesine çıkarsınız ama sorsan yaşlı

Avatar
Selim Yıldız 2019-03-13 10:38:33

Bu memleketin polisine, savcısına, hakimine etmediklerini bırakmadı fetöcüler ve onlar ki devlete küsmedi siz kimsiniz ya ? Vermeyin oy falan gidin nereye verecekseniz verin. Tehditmiş şantajmış. Devlet 20-30 sene size bakmak zorunda mı?

Avatar
Cezmi @Hakan 2019-03-13 10:34:41

Tebrik ederim bende sizin gibi düşünüyorum

Avatar
ozan 2019-03-13 08:58:23

Çıkarcıkar .oy moy vermeyin istemiyoruz

Misafir Avatar
Paşalı 2019-03-13 10:41:54 @ozan

Aynen kardeş bu ne yaa

Beğenmedim! (8)
Avatar
Mustafa 2019-03-12 23:35:27

Helal olsun Başkanım benim 6 tane oyum var akepe mehepe ye kesinlikle oy yok

Avatar
Hakan 2019-03-12 23:11:43

Sıkıldım bu eyt muhabbetinden ayrıca siz kimsiniz oyla tehtit ediyorsunuz yürüyün gidin oy falan vermeyin çıkarcı mahluklar bende çıksa yasa emekliliğim on yıl erken olacak ama istemiyorum sizin gibi şantajcı Bi gurubu ve bende ailemde çatır çatır ıy vericem toplum adına konuşmayın

Misafir Avatar
Cezmi 2019-03-13 10:34:41 @Hakan

Tebrik ederim bende sizin gibi düşünüyorum

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mücahid 2019-03-12 21:26:23

ülkede 20 milyon çalışan var 10 milyon emekli var. 2 çalışana bir emekli düşüyor. Olması gereken en düşük 5 çalışana bir emeklidir.
TÜRK ÖĞÜN ÇALIŞ GÜVEN.
YATMA!

Avatar
izmit 2019-03-12 20:31:35

Son dakikada eyt'yi çıkarırlar seçim yatırımı olarak. Bir eyt'li olarak bu hamlede akepeye oy veren de ahlaksızdır. Emeklilik ile kandırılmaya hayır. Bu zaten bizim hakkımızdı.

Avatar
muharrem palak 2019-03-12 17:40:26

kazanılmış hakkımı hala bana iade etmiyorlarsa bu bamda olsa ona oy vermem.

Avatar
Ersoy Kandemir @süleyman 2019-03-12 17:24:19

Belediye Başkanı Adayı olarak EYT mağdurlarını desteklediğimi OYLARINIZI İSTEMEDİĞİMİ belirtmek isterim.

Avatar
Hakan Aydın 2019-03-12 17:14:17

Hükümet sizin emeklilik sürenizi inadına uzatsa bile siz oy verirsiniz, geçin bu ayakları. Siz klasik akp seçmenisiniz : ”Bana kıyak yap gel başa, bana kelek at git öte...”

Avatar
süleyman 2019-03-12 16:45:29

Bir AKP li olarak EYT hakkım verilmez ise 12 oyun var kim EYT ye destek verir ise oyu ona VERECEM
İş hayatımızda sonsuz başarılar dilerim

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-12 17:24:19 @süleyman

Belediye Başkanı Adayı olarak EYT mağdurlarını desteklediğimi OYLARINIZI İSTEMEDİĞİMİ belirtmek isterim.

Beğenmedim! (2)

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482