banner422
02 Aralık 2016 Cuma 09:07
"Erkeklerin başı açık gezmesi..."

Kamuoyunda Cübbeli Ahmet Hoca olarak tanınan Ahmet Mahmut ünlü yine çok tartışılacak sözler sarf etti.

Erkeklerin başının açık gezmesini eleştiren Cübbeli Ahmet, müridlerine yaptığı konuşmasında, "Erkeklerin başının açık gezmesi öyle günahtır ki evladım. Öyle fena bir iştir ki evladım" dedi. Sonra da ekleyerek, "Kitaplara baksanız yerini bulamazsınız" ifadelerini kullandı. Cübbeli Ahmet daha sonra da bu sözlerini açıkladı.

İşte Cübbeli Ahmet'in o konuşması...

 

Son Güncelleme: 03.12.2016 10:30
Anahtar Kelimeler:
KocaeliCübbeli Ahmet Hoca
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet Hamdi 2016-12-02 09:33:49

Kardeşim dinde tenzilatta zam da yapmayın bırakın. Allahın mübarek dininin yakasından düşün atık. Dinide yordunuz, milletide yordunuz. Bir bölgenin örfünü din diye bu milette yutturmayın. Allahın elçisi zamanında müşriklerde yahudilerde, hırıstıyan ve müslüman erkeklerde başlarını örterlerdi. Erkeklerin başlarını örtmesi örfi sünnettir dileyen örter dileyen örtmez. Örtmeyenleri günahkar ilan etmen ne senin nede bir başkasının ne haddi nede hakkı. Düşün milletin yakasından artık yeter yahu.

Avatar
özizmitli 41 2016-12-02 09:39:52

Allahınızı severseniz yerel ve ulusal basın şu din sömürücü,istismarcıları haber yapıp kahramanlaştırmayı bırakıp gerçek haberleri yazın neymiş erkeklerin baş açık gezmesi günahmış ya sen ne sin kimsinde fetva veriyorsun anca kendin gibi beyni ufalmış örüncek kafalılar sana inanır.

Avatar
şapırtı 2016-12-02 11:32:49

bi su iç bişey iç şapırdayıp durma uyuz ettin beni ya. 4 dk dayanıp izlemedim tipsiz ip.n. şapırdayınca daha mı inandırıcı oluyor anlayamadım.

Avatar
şarlatan 2016-12-02 11:08:24

önlemini de hemen alıyor zeka küpü yav. kitaba baksanız bulamazsınız diyor. Herhalde cüppeliye vahiy geldi yine..

Avatar
ismailağa 2016-12-02 11:18:58

hocam hocam bi'şey soracam. şalvar giyip, fes takınca çocuklara tecavüz etmek farz oluyormuş diyyolaa ne düşünüyorsunuz bunun hakkında.. ya bi s...kt..rin gidin. çürükler.

Avatar
'türban neyi örtüyor' 2016-12-02 11:11:42

hepiniz takacaksınız mecbur. cüppeli söyleyince farz oluyor biliyorsunuz.

Avatar
cemil ipekçi 2016-12-02 11:24:55

adam moda kitabı mı okumuş, din kitabı mı belli değil. maaşAllah kılık kıyafet saç sakal her şeyi biliyor . cüppeli kreasyonu mübarek.

Avatar
ticari 2016-12-02 12:01:55

cüppeli 'kabir ateşinden koruyan kefen'den sonra, 'cehennemde yanmayı önleyen takke' işine girecek herhalde alıcısı olur. bol kazançlar.

banner354

banner328

banner509

banner498

banner482