banner598
banner677
banner654
07 Mart 2017 Salı 19:19
Erdoğan’ın mitingi 12 Mart’ta Perşembe Pazarı’nda…
banner668
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Kocaeli’ye katılacağı mitingin tarihi netleşti. “8.Açılış Bayramı” adı altında düzenlenecek olan miting, 12 Mart Pazar günü saat 16:00’da İzmit Perşembe Pazarı Alanı’nda yapılacak. Cumhurbaşkanı Erdoğan meydanda katılımcılara açıklama yaptıktan sonra 851 milyon değerindeki çok sayıda yatırımın da açılışını yapacak.



 
Son Güncelleme: 08.03.2017 16:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih bay 2017-03-07 22:42:09

Gidelecek

Avatar
Levent BEYY 2017-03-08 08:27:21

Cumhurbaşkanı EVET için geziyor. Hangi tarihte görülmüş!

Misafir Avatar
Belediye Reisi Cumhur 2017-03-08 10:57:21 @Levent BEYY

Kendi projesi,tabii ki EVET.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hüseyin 2017-03-08 10:50:23

gelsin başımızın üstünde yeri vardır tamamda. işgüzar adamları tarafından izmitlilerin hayatlarınıda alt üst etmesinler.ambulanslar bile yolda kalıyor.insanlarımız bunların yüzünden hayatlarını kaybederlerse bunların vebali çok büyüktür..

Avatar
Mehmet 2017-03-08 11:23:46

Gel, sıkıntı yok ama az bir şey düşün..
12 Mart Pazar Günü YGS var ve biz sınava gireceğiz!

Ne zaman Cumhurbaşkanı, Başbakan ve ya önemli biri gelse önceki günden tüm yolları kapatıyorlar.

Özellikle mi seçiyorsunuz bu kritik günleri merak ediyorum?

Avatar
ALİ 2017-03-08 12:00:49

O gün kimse dışarı çıkmasın güvenlik için hayat heryerde duracaktır.

Avatar
Gebzeli 2017-03-08 10:22:04

REİS GEBZEYE GEL İZMİT BİLDİĞİN KOCA Bİ KÖY OYSA BİZİM BURALAR GELDE GÖR CIVIL CIVIL BİZ BİRİNCİ LİGDEYİZ HER YÖNÜYLE OYSA İZMİT 2 LİG BİZE YETİŞMESİ İÇİN YILLAR GEÇMESİ LAZIM 1 TRİLYON FIRIN EKMEK YEMESİ LAZIM ONUN İÇİN BİZE GEL

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482