banner598
banner608
banner654
29 Kasım 2016 Salı 09:01
“Erdoğan'ı kaçırıp Avrupa’ya teslim edecekler”
banner610

Atatürk'e hakaretleri ile tanınan Eski Refah Partisi milletvekili ve Yeni Akit yazarı Şevki Yılmaz, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın Lahey'deki dosyasının 5 bin sayfaya ulaştığını belirterek "Tayyip Erdoğan’ı Lahey’de yargılanma oyunu hızlandırılıyor. Onun için yanındaki pilotları çok iyi kontrol edilmesi lazım Cumhurbaşkanımızın. Bir anda uçakla Avrupa’ya kaçırabilir. Lahey’deki dosya 5000 sayfaya çıktı.” dedi.

ORADA ÇALIŞAN ARKADAŞLAR SÖYLEDİ
A Haber’de yayınlanan Kadraj programına konuk olan Şevki Yılmaz, Lahey’de Erdoğan'ın dosyasının 5000 sayfaya ulaştığını belirterek "Avrupa seyahatimde orada çalışan arkadaşlar söyledi. Lahey'de yargılanma oyunu var. Bu TIR'lar niçin durduruldu. Dosya hazır. Bu dava açıldığı zaman Cumhurbaşkanı Türkiye'nin dışına çıkamayan bir cumhurbaşkanı olacak. Bu kaçırılma olayını bir istihbarat bilgisi olarak söylüyorum" ifadelerini kullandı.Bu konu hakkında Taraflardan henüs bir açıklama yapılmazken yeni bir algı çalışması mı yoksa olay bu kadar vahim mi?Cumhurbaşkanı ne ile sorgulanıyor.Lahey'e sunulan deliller ne şimdilik Şevki Yılmaz'ın dediklerini ne kabul eden var ne de reddeden.

Son Güncelleme: 30.11.2016 11:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özizmitli 41 2016-11-29 10:48:17

Allah aşkına şu insanlıktan nasiplenmemiş şarlatanı haber yapmayı bırakın adam siz yerel basın sayesinde kahraman oluyor düne kadar Almanya da kaçak olarak yaşayan sonrasında AKP yalakalığı yaparak gündeme gelen Atatürk ve Cumhuriyet düşmanından ne hayır bekliyorsunuz.hacda benim güzel Vatanımı kötüleyen bir insan Şevki YILMAZ

Misafir Avatar
Sirk Cambazı 2016-11-29 11:31:04 @özizmitli 41

Yalan söyleme uyuz...Vatanı değil yönetenleri,sistemin absürtlüğünü eleştirdi...Ona şarlatan diyene ben de Palyaço derim..Hadi git sirk'te oyna...Almanyada yaşayan Coni Donudar niçin oralara gitti bir yaz da bilelim....Peki neden şimdi Cumhuriyet düşmenlığı yapmıyor,Sn. Yılmaz?

Beğenmedim! (7)
Avatar
şevki yılar 2016-11-29 13:53:15

Şevki bey nasıl keyfiniz, tüyü bitmemiş yetimlerin hakkının bulunduğu belediyenin; işçisinden operatörüne, kepçesinden kamyonuna, türlü türlü malzemelerini kullanarak kendine yaptığın malikanende keyfin yerindedir inşAllah!..Ne 'KUL HAKKI' mı dediniz o da ne o garibanlar için geçerli herhalde. Hani haram helal i geçince gacırdama olmuyor ya öyle birşey galiba...

Avatar
Ahmet 2016-11-29 13:58:49

Bu adamın sözlerine inanmayın. Erbakan 28 şubat kararnamesini imzaladü deyip sonra yalanı ortaya çıkınca özür bile dilemeyen adamdır kendisi. 96 da ortadoğuda ayşelerimize fatmalarımıza canlı yayında tecavüz ediliyor diyen adam bugün ırakta 500 bin bacımıza tecavüz edilirken susan adam. Çünkü çok sevdiği cumhurbaşkanı var. İstediği yapılıyor zulümleri görürmü hiç gercekleri konuşurmu

Avatar
AbuZer 2016-11-29 16:38:09

Bir şekilde (bu tiplerden bile) medet umacak duruma düşüpte, yine bir şekilde bir yığınla birlikte içinde bulunduğu durumdan dolayı mecburen bu zatı dinlemeye gitmek durumunda kaldığında; yanındayken aman efendim, tabi ne demezsiniz yanından ayrıldıktan sonra ise ulan ne üç kağıtçı sahtekar adam muamelesine düşmek herhalde oldukça ilginçtir.

Avatar
özizmitli 41 2016-11-30 09:53:32

sirk cambazı rumuzlu şahsiyet evvela Türk toplumunun örf ve adetlerini öğren sonra cumhuriyetin kuruluşunu öğren sonrasında şevki yılmazın öz geçmişini araştır ve yılmaz karabıyık'ın köşe yazısını oku ve ona göre cevapla evet yine diyorum asıl sirk'te oynaması gereken o zihniyettir.

Avatar
özizmitli 41 2016-12-02 09:50:00

ne oldu sirk cambazı rumuzlu şahsiyet dilin bir yerlerine mi kaçtı son yazıma ilaveten söyleyeyim mi şimdi neden cumhuriyet düşmanlığı yapmıyor ha akp yalakalığı ha cumhuriyet düşmanlığı ikisi aynı olduğundan bir de akit mecmuasındaki yazılarını kocaeli barış gazetesi köşe yazarı yılmaz karabıyık ın yazılarını oku anlarsın hadi şimdi sirkte sen cambazlık yap

banner634

banner636

banner354

banner630

banner328

banner633

banner653

banner599

banner482