banner549
banner519
10 Ağustos 2015 Pazartesi 10:28
Efe Tur’dan şikayet var
banner508

İlimiz seyahat firmalarından Efe Tur ile ilgili bir okurumuz gazetemize ulaşarak şikayette bulundu. Efe Tur’un Derince, Yenikent ve Kuruçeşme acentelerinin hiç birinin telefonlara karşılık vermediğini dile getiren vatandaş, “Müşteri hizmetlerini aradım, telesekreter 7 dakika bekletti, sonunda ona da ulaşamadım. Şimdi dolmuşa atladım, Kuruçeşme acentesine kendim gidiyorum” dedi. Efe Tur gibi bir firmanın bu tür ayrıntılara dikkat etmesi gerekiyor. Efe Tur yetkililerine duyurulur.   

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep Keleş 2015-08-10 14:35:22

ya ne kadar anlayışsız toplumumuz var. ya işi cıkmıştır ya cenazesi olamazmı biraz sag duyulu lütfen

Avatar
isimsiz... 2015-08-10 15:05:15

Sadece bu mu yanı? Bayram için İstanbul gittik gece on buçuk istanbuldan kalkış yerine izmit İstanbul kesmişler..gece on iki arabasına zor bindik bebeğim var diye birileri iptal etti biletlerini yer verdiler.. Fakat daha garajdan çıkmadan otobüsün sigorta

Avatar
noname 2015-08-10 16:53:41

bende yillarca efeturla seyahat ettim
taaki istanbulda beni magdur edene kadar.
derince subesinde bilet alirken baska baska firmalara bilet vermek istediler
bende ozellikle efetur olsun, digerlerini bilmiyorum dedim hatta bu sebeple baska saate bilet ald

Avatar
halil ibrahim 2015-08-10 17:08:16

İzmit halkı genelde kültürlü ve kibar bireylerle doludur oysa; EFE TUR tutunduğu tavırla bu halktan para kazanmayı hak etmiyor.Şöyle diyeyim GÜRKAN la mukayese edince,şükür diyoruz da...NİLÜFER VE varan ın kuyruğu olamayan çakma firma.

Avatar
merve Albayrak 2015-08-10 20:25:56

Tatil dönüşü EFE TUR u seçtiğimize ailecek pişman olduk. yol boyunca o kadar çok yerde durdu ki yolcular isyan etti artık. Tatil dönüşü bildiğiniz yorulduk ...!!

Avatar
RECEP ERİLMEZ 2015-08-13 02:57:29

Adı üzerinde,efe bunlar,efelik efendiliktir ama,bunlar dayılık zanneder,müşteriyi kaçırır,dayılığı bırakmazlar...

Avatar
Erdogan Yelken 2015-08-13 08:51:35

Arkadaşlar yalandan firmayı kötülemeyin Türkiye de 100 firma varsa 97 sinden iyidir hep müşteri memnuyeti için çalışan bi firmadır başka firmalarla seyahat edin nasıl davranıyorlar görun hiç konuşma hakkını yok en ufak şeyde terslerler

Avatar
Seda şahin 2015-12-18 14:06:16

Bide üsküdarda çalışan bayanı görün derim soru sorulduğunda insanı dövücek yakında benim yanımda defalarca efetura şikayet edilmesine rağmen hala aynı tavırlarına devam ediyor!

banner354

banner553

banner328

banner554

banner482