banner726
banner677
banner655
04 Ocak 2018 Perşembe 22:57
Diyanet’in  yerine çocuk parkı yapılsın..!
banner719

Diyanet İşleri Başkanlığı’nın 9 yaşındaki çocukların evlendirilebileceğine dair bir açıklama yaptığı iddiası ortalığı karıştırmıştı.

Diyanet söz konusu açıklamayı yalanlarken pek çok sivil toplum kuruluşundan konuyla ilgili tepki geldi.

Kamu Emekçileri Sendikası Konfederasyonu (KESK) Kocaeli Şubeler Platformu da bugün bir açıklama yaparak Diyanet’e tepki gösterdi.

Platform üyeleri “Diyanet İşleri Başkanlığı kapatılsın, yerine çocuk park yapılsın” dedi.

Son Güncelleme: 05.01.2018 09:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TERÖRİST @Hamsi 2018-01-06 11:14:58

AKP teröristi diyen gerzek,ruh hastası...Mashar Osman hastanesi seni bekliyor....SENİN KULAĞINA HİÇ hamsi KAÇTIMI?

Avatar
Nahoş Boş 2018-01-05 17:01:56

Bir gün diyanet sizi öyle bir kapatacak ki bir daha açamayacaksınız,açtırmayacaklar,açılamazsınız..Denize kaçamazsınız bir daha....İt ürür kervan yürür......Diyanetin kapanması halinde başınıza geleceği çok iyi bilirsiniz de bu salladığınıza da aslında inanmazsınız,haybeden metan gazı atın, hoş oluyor.

Avatar
akp teröristi hamsi @Hamsi 2018-01-05 15:48:37

akp terör örgütü fetö terör örgütü işbirliği devam ediyor. boşuna kıvırıp anlamazlıktan gelme. Millet görüyor

Avatar
Hamsi 2018-01-05 12:08:20

Bunu haber yapmanın mantığı var mı amacı belli bir sendika sonuçta

Misafir Avatar
TERÖRİST 2018-01-06 11:14:58 @Hamsi

AKP teröristi diyen gerzek,ruh hastası...Mashar Osman hastanesi seni bekliyor....SENİN KULAĞINA HİÇ hamsi KAÇTIMI?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp teröristi hamsi 2018-01-05 15:48:37 @Hamsi

akp terör örgütü fetö terör örgütü işbirliği devam ediyor. boşuna kıvırıp anlamazlıktan gelme. Millet görüyor

Beğenmedim! (1)
Avatar
Senai @izmit 2018-01-05 10:53:22

Diyanet İşleri Başkanı FETOCU. Tayyip Erdoğan bunu çok iyi biliyor. Haberim yoktu kandırıldım diyemez. Atama kararnamesini bilerek imzalayan kendisi.

Avatar
izmit 2018-01-05 09:53:05

Diyanete başkanına ve orada oturan insanlara en çok kızan bela okuyan birisiyim. Ama bizler Atatürk'ün kurduğu diyanete sahip çıkmalıyız. Atatürk diyanti kurmasaydı bugün İran olmuştuk. Onun içindir ki Diyanet kurumu bizim en büyük güvencemiz fakat başındakileri indirmek için iktidarı en kısa sürede değiştirmeli ve bu zihniyetleri yok etmeliyiz.

Misafir Avatar
Senai 2018-01-05 10:53:22 @izmit

Diyanet İşleri Başkanı FETOCU. Tayyip Erdoğan bunu çok iyi biliyor. Haberim yoktu kandırıldım diyemez. Atama kararnamesini bilerek imzalayan kendisi.

Beğenmedim! (2)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482