banner598
16 Mayıs 2018 Çarşamba 11:05
Devlet Hastanesi’nde  bu zulme dur diyen yok!
banner728

Eski binanın yıkılmasını fırsat bilen sürücüler araçlarını kaldırma park ediyor, yayalar yürüyecek yer bulmakta zorlanıyor.

Sağlık Bakanlığı bir süre önce düğmeye basmış, Kocaeli merkezinde yer alan ve çok geniş bir kitleye hizmet veren Devlet Hastanesi’ni yenileme kararı almıştı.

3 yılda içerisinde yeni bina inşa edildi, eski bina yıkıldı.

Eski binanın yerine katlı otopark ve kent meydanı yapılacağı duyuruldu.

Ancak henüz herhangi bir çalışma başlamadı.

Hal böyle olunca bölgede büyük bir düzensizlik başladı.

Kendini bilmez araç sürücüleri araçlarını kaldırımlara park ediyor.

Gerekli denetimlerden yoksun olan kent merkezinde herhangi bir cezai işleme de maruz kalmayan sürücüler yayalar ve bölge sakinleri için günlük yaşamı zorlaştırıyor.

Son Güncelleme: 16.05.2018 12:15
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli Devlet Hastanesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemitoğulları @erol 2018-05-16 18:45:39

Vatandaş sıkıntıda,bağcınıza da size de küfrettiğimi bildiririm.

Avatar
KAAN 2018-05-16 13:54:22

ORDAKİ ESNAFLARLA HABER YAPIN BİRDE DURUMUN VAHİMLİĞİNİ ORDAN ANLARSINIZ!! ESNAFIN İŞSİZLİKTEN DIŞARDA BİR TAVLA OYNAMADIĞI KALDI...

Avatar
Çalışınca oluyo 2018-05-16 13:34:27

153 ve 155 arıyorsun kimse gelmiyo kime hizmet ediyor bunlar anlamıyoruz.
Denetim sıfır

Avatar
erol 2018-05-16 13:17:14

amacı üzüm yemek değilde bağcıyı dövmeye çalışanlar BAŞARAMAYACAKSINIZZ .....

Misafir Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-16 18:45:39 @erol

Vatandaş sıkıntıda,bağcınıza da size de küfrettiğimi bildiririm.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Köylü 2018-05-16 12:49:44

Ülkemizin en önemli problemlerinden biri de yetkili olan kolluk kuvvetlerinin adam sendeciliğidir. Onlarda haklıdır. siyasi baskı görmektedir. Gidin sorun şu bordo renkli araç hangi partiye oy veriyor. Bir şey olmaz hallederiz modunda yaşıyordur.

Avatar
vatandaş 2018-05-16 11:54:18

hadi hastanenin otoparkı yapılamadı diyelim şu oldu bu oldu bilmem ne? bu ülkede bu sıkıntıyı çözmesi gereken veya yardımcı olması gereken başka kurumlar yok mu? nerde büyükşehir nerde zabıta nerde emniyet müdürlüğü?

Avatar
Hamza Sarar. 2018-05-16 11:41:08

Kocaelinda ve başta İzmitte Trafik şube Müdürü ve polisleri ne iş yapar merak ediyorum Birisi çıkıp'da bizi aydınlatsa Mesela sayın Valimiz. yoksa o'da mı uykuda.

Avatar
Hüsnü değnekçi. 2018-05-16 11:37:48

Devlet Hastahanesinde bir çok olumsuzluk vardır ancak kaldırıma park etmek İzmitli Magandalar için olağan bir görüntü O iş emniyet Müdürlüğünün ve zabıtanın işidir tabi en baştaki yetkililer uykuda olunca böyle olur ancak.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-05-16 11:12:07

İl sağlık müdürü ve hastanelerden sorumlu size diyorlar,vatandaş sıkıntı çekiyor diye.Sağlıktan sorumlu vali yardımcısı kardeşim siz neden çözünüyorsunuz vatandaşın sıkıntılarını?

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482