banner768
banner598
banner749
12 Kasım 2018 Pazartesi 10:23
Derinceli  kendini bilmez  Atatürk’e  hakaret etti
banner728

10 Kasım'da hayatını kaybeden ve vefatının 80. yıldönümünde yurdun dört bir yanında törenlerle anılan Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e ölüm yıl dönümünde Kocaeli’de yaşayan Uğur Koç isimli şahsın sosyal medyadan yaptığı paylaşımlar vatandaşlar tarafından büyük tepki çekti. Sosyal medya hesabında sürekli Cumhuriyet ve Atatürk'le ilgili ağır ithamlarda bulunan şahsın Derince Çınarlı’da ikamet ettiği öğrenildi. Uğur Koç isimli şahıs Atatürk’le ilgili, “Dün akşam yediğim kemal paşayı rahmetle anıyorum”, “Bugün saat 09:05’te sireni ve saygı duruşunu kaçıranlar akşam saat 21.05’te kazasını yapabilir. Laik günler diliyoruz” şeklinde birçok paylaşımda bulundu.

Son Güncelleme: 12.11.2018 13:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatansever 2018-11-15 00:26:06

Siz var ya yapılan haberlerle gaza gelen mallaraınız!
Paylaşan bi hakaret etmemiş, ironi ile mizah yapmış! Emin’im hepinizin sayfasında beğenmediğiniz görüşle alakalı buna yakın paylaşımlar vardır! Buna yapılanları doğru bulursan yarın aynısı da sana yapılacak yapılsın inşAllah!

Avatar
Haldun Beykan 2018-11-14 01:17:53

Adam olmak neden zor geliyor Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı soysuzlara? Uğursuz nursuz uğur!

Avatar
Deniz 2018-11-13 11:55:25

Hukuk şöyle tanımlar ;"İlk nefesi aldığı ve son nefesi verdiği süre içerisinde bir insanın hayatını düzenler" Hukukun ölen bir kişi ile ilgisi artık sadece miras meselesi ile alakalıdır.
Yahudilerin kanununa göre hareket ediyoruz!!!!
5816 Kanunu kaldırılmalı.

Avatar
Derindeki... 2018-11-12 21:22:43

Bu şerefsiz zadd derince akp parti gençlik kollarından... Bunların hepsi vatan haini ne oldu lan kanı bozuk ibine şimdi gordun mu 'a.a..m..n..ı mümtezel seni Yahudi tohumu Allah belanı versin..

Avatar
Tatar 2018-11-12 20:13:19

Benim yazdığım yorumu neden yayınlamıyorsun yandaş editör...Hesapta tarafsız gazete ha ha ha ha ha....

Avatar
Abdulsamed @Atatürk sevdalıaı 2018-11-12 19:12:22

cehennem çukuruna Allah'ın zinayı yasaklayan ayetini kaldıran kafir ve peşinden giden Allah düşmanı Kur'an düşmanı Peygamber düşmanı ugur koç gibi kafirlerin gireceğini ve cehennem odunu olacağını bildiriyorum. ALLAHU EKBER

Avatar
Abdulsamed 2018-11-12 19:08:39

İnsanı putlaştırıp tapan kafir: "Allah'ın sıfatları tayyip erdoğanda toplandı" diyerek Allah'a şirk koşan akpli kafirlerdir. "Peygamberden sonra 2. peygamber tayyip erdoğandır" diyen akpli kafirlerdir. Oysa gerçek Hz.Muhammed Mustafa SAV.'den sonra peygamber gelmeyecektir. "tayyip erdoğana dokunmak ibadettir" diyen akpliler kafirdir. Allah'ın koyduğu ibadetlerden başka ibadetleri Allah'tan başkasına ihdas etmek küfürdür yapan ve inanan kıpkızıl kafirdir. Şimdi gerçek o ki insanı Allah yerine koyan insan putuna (tayyip erdoğana) tapan akpliler kafirdir. Yukarıda sayılan şirk sözleri, eylemleri, Müslüman Milletimizi katliamdan yok olmaktan kurtaran ATATÜRK'ü seven hiçbir Allah'ın kulundan duymazsınız.

Avatar
Abdulsamed 2018-11-12 19:07:10

İnsanı putlaştırıp tapan kafir: "Allahın sıfatları tayyip erdoğanda toplandı" diyerek Allah'a şirk koşan akpli kafirlerdir. "Peygamberden sonra 2. peygamber tayyip erdoğandır" diyen akpli kafirlerdir. Oysa gerçek Hz.Muhammed Mustafa SAV.'den sonra peygamber gelmeyecektir. "tayyip erdoğana dokunmak ibadettir" diyen akpliler kafirdir. Allah'ın koyduğu ibadetlerden başka ibadetleri Allah'tan başkasına ihdas etmek küfürdür yapan ve inanan kıpkızıl kafirdir. Şimdi gerçek o ki insanı Allah yerine koyan insan putuna (tayyip erdoğana) tapan akpliler kafirdir. Yukarıda sayılan şirk sözleri, eylemleri, Müslüman Milletimizi katliamdan yok olmaktan kurtaran ATATÜRK'ü seven hiçbir Allah'ın kulundan duymazsınız.

Avatar
Abdulsamed 2018-11-12 19:05:13

İnsanı putlaştırıp tapan kafir: "Allahın sıfatları tayyip erdoğanda toplandı" diyerek Allah'a şirk koşan akpli kafirlerdir. "Peygamberden sonra 2. peygamber tayyip erdoğandır" diyen akpli kafirlerdir. Oysa gerçek Hz.Muhammed Mustafa SAV.'den sonra peygamber gelmeyecektir. "tayyip erdoğana dokunmak ibadettir" diyen akpliler kafirdir. Allah'ın koyduğu ibadetlerden başka ibadetleri Allah'tan başkasına ihdas etmek küfürdür yapan ve inanan kıpkızıl kafirdir. Şimdi gerçek o ki insanı Allah yerine koyan insan putuna (tayyip erdoğana) tapan akpliler kafirdir. Yukarıda sayılan şirk sözlerii eylemleri Müslüman Milletimizi katliamdan yok olmaktan kurtaran ATATÜRK'ü seven hiçbir Allah'ın kulundan duymazsınız.

Avatar
Atatürk sevdalıaı 2018-11-12 18:25:17

Bu şerefsinizn Yazıp sildiği diğer hakaret ise şu;
“Canın cehenneme kafir put
Sana zerre muhabbet besleyende senle birlikte cehennem çukurumda yansın inşAllah “

Misafir Avatar
Abdulsamed 2018-11-12 19:12:22 @Atatürk sevdalıaı

cehennem çukuruna Allah'ın zinayı yasaklayan ayetini kaldıran kafir ve peşinden giden Allah düşmanı Kur'an düşmanı Peygamber düşmanı ugur koç gibi kafirlerin gireceğini ve cehennem odunu olacağını bildiriyorum. ALLAHU EKBER

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli 2018-11-12 17:25:32

hangı ılden geldın acaba kocaelı lı olmadıgın bellı ALLAH cezanı verır HAİN PKK LI MISIN FETOCU MU IKSINDEN BIRISIN KESIN YADA SARIKLI GRUPTAN DA OLABILIRSIN YOK INSALLAH

Avatar
hacı 2018-11-12 14:40:26

Adamın suratına bakın hainler gibi nefret akıyor.

Avatar
Lemi 2018-11-12 14:21:10

suratında nur yok suratı rabbiyesir okuyor kafirin

Avatar
Murat yüce 2018-11-12 13:06:44

Arapyarimadasi ni barbar kultürune hasta ruh hastalari...neden sarikli cuppeli degilsin..sakalllarin neden yok..icin arabistan dısın fransa nasil bir ruh hali bu...

Avatar
Mrt0141 2018-11-12 12:38:10

O hadi terbiyesizde beğenen 331 kişiye ne demeli

Avatar
Paşam 2018-11-12 12:35:57

Bu adieden önce,bu yorumu beğenen hainleri almalı içeri

Avatar
Hüseyin 2018-11-12 12:29:29

BAĞDEMLENME ZAMANI GELMİŞ .MISIRLI OĞLUNUN TEZGFAHINDAN GEÇME ZAMANI GELMİŞ AÇ KÖPEĞİN

Avatar
orhan gazi 2018-11-12 11:36:37

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bu zihniyet aynı fetocular gibi millete ve devletine ihanettir.Vatana ihanettir.Milletin değerlerine ihanettir.Yazıklar olsun böyle rezil adi şereften yoksun art niyetli hain oğlu hainlere başka bir şey demiyoruz.

Avatar
Paşalı 2018-11-12 11:32:06

Tam bir travesti

Avatar
dila55 2018-11-12 11:26:48

hadsiz inşalah alırlar seni saygısız

Avatar
doğan 2018-11-12 11:02:57

İçininin pisliği yüzüne vurmuş. Suratında meymenet yok. Dikkatli baktımda bu sıfatsız Türk'e benzemiyor.

Avatar
Ufuk 2018-11-12 10:50:50

Halkın yönetimi Cumhuriyeti kurup Aziz Milletimize emanet eden Atatürk'ü işte bu kanı bozuk, Millet düşmanlrı diktatör köpekleri, çocuk tecavüzcüleri, -Milletin a. koyacaz-diyen vatan hainleri, keşke Türkiyeyi yunanlılar işlgal etseydi diyen pezevenkler ve onları seven pezevenkler-orospular, Milleti Allahla peygamberle kandıran ingiliz ajasnlarının kurduğu İslam düşmanı tarikatçılar sevmez

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-12 10:39:51

Uğur adlı şuursuz,inşAllah tez zamanda geberirsin de ,ben seni o vakit de rahmetle anmam!Siz kimsiniz lan kendinizi ne sanıyorsunuz,sen ve senin gibi kaç tane varsa da dümdüz küfrettiğimi bilesiniz!

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482