banner729
banner598
banner726
17 Eylül 2018 Pazartesi 14:18
Densizlik, öküzlük, kendini bilmezlik…  Adını siz koyun!
banner728

Kocaeli’de kent yöneticileri trafik konusunda sürekli kulaklarının üstüne yatıyor. Trafik polisi sayısı yeterli değil. Bu sebeple kent genelindeki denetimler sürekli aksıyor. Mevcut polisler ellerinden geleni yapsalar da kentin dört bir yanında sürekli bir aksaklık yaşanıyor. Bunun son örneği İzmit’te yaşandı. Kocaeli Devlet Hastanesi’ne giden bir vatandaş aracını otoparka park etmeye üşendi. Birkaç yüz metre yürümek istemeyen kendini bilmez vatandaş aracını kaldırıma çıkardı, yaya kaldırımının ortasına park etti. Bu durum hiçbir trafik polisi tarafından fark edilmedi. Trafik denetimlerinden yoksun kentimizde söz konusu araca tek kelime eden olmadı…

Son Güncelleme: 19.09.2018 13:01
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli Devlet Hastanesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sevgili gazateci 2018-09-18 15:34:02

Acil önünden bahsediyorsun belki sin anda bi sevdiğine yetişmek istedi biliyomusun inşaattan düşen arkadaşını kriz geçiren anne ve babasını getiren ambulansın arkasından gelen bir kişi olabilirmi yada öyleydi biliyomusun .benim çocuğunda düşmüştü ambulans arkasından 200 km ile hastaneye gittim aracımı nereye bıraktığını bile bile bilmiyordum hatta çalışır bırakmışım lütfen haber olsun die yada başka bi şekilde haber yapmasak vicdanda gerek

Avatar
Aldemir 2018-09-18 10:44:40

Kocaeli barış size bu ithamları yakıştıramadım.siz o vatandaşın oraya hangi adliyeyle geldiğini biliyormusunuz tabiki yaptığı doğru değil ancak böyle bir haber başlığı nedir ya densizlik,öküzlük bunlar size yakışmıyor.siz toplumu eğiten en azından toplumu şiddete sevk etmeyen,tepkili değil etkili haber anlayışı yapın ki insanlar sizin haberlerinizi okurken zevk alsın

Avatar
izmitli 2018-09-18 09:43:42

CAHIL ÇOOOK NORMAL

Avatar
Bir Kesimin Görüşü 2018-09-18 09:40:13

orada yaya kaldırımıda yok ki... kaldırım denilen şey sadece 50 cm genişliğinde reklam panosuna ayrılmış bir yükseklikten ibaret. Mecbur olup gitmek zorunda kaldığım geçen ay yürüyecek kaldırım bulamadım, park etmiş araçların yanından vızır vızır geçen araçlara dikkat etmeye çalışarak yürüdüm. neden insanları 10 adım yola bile arabalarıyla gitmeye mecbur bırakıyorsunuz hastaneye bile yaya yolu kaldırım rampa yoksa araçlar kırmızı ışıkta bile durmadan gaza iyice basarak geçiyorlarsa yaya olan vatandaş ne yapsın????

Avatar
mustafa 2018-09-18 09:06:11

bu hastane yeni yapıldı ,adam ,ne aciliyette bilmek gerekir,bunlar hep tartışma konusudur.bu evren insan yaşamı ve insan rahatı için yaratılmıştır,sen park yapma yol yapma polis koyma ,öküzler hayvanlar esrarkeşler kazalar belalar eksilmez artar,bu memleketi sahiplenen yok zaten ,

Avatar