banner768
banner598
banner749
11 Temmuz 2018 Çarşamba 20:31
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın vakfına  okul kiraladılar..!
banner728

Okulun yaz okulu olarak kuran kursu ve okçuluk gibi çeşitli spor dallarında eğitim verdiği iddia ediliyor.

Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan’ın öncülüğünde kuruldu. Bilal Erdoğan şu günlerde vakfın Yüksek İstişare Kurulu Üyesi. Vakıf özellikle belediyelerden yoğun destek görüyor. Bu desteklere devlet kurumları da katıldı. Milli Eğitim Müdürlüğü İzmit Yahya Kaptan Mahallesi’nde yer alan Yahya Kaptan Meslek ve Anadolu Lisesi’ni vakfa tahsis etti. Vakıf binayı yaz okulu olarak kullanıyor. Yaz okulunda geziler, yüzme, at biniciliği, okçuluk, basketbol, mini golf, paintball, oyun atölyeleri, piknik, bowling, futbol gibi birçok etkinlik yapıldığı iddia ediliyor.

Son Güncelleme: 12.07.2018 09:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-07-13 12:48:31

NE MUTLU MÜSLÜMANIM DİYENE....

Avatar
Mert 2018-07-13 10:37:28

5 senedir işin içindeyim kesinlikle öneriyorum. Öğrencilerimiz vakitlerini buralarda çok güzel geçiriyorlar. Eğlenirken öğreniyorlar gazetenin sahipleri gibi cahil yetişmiyorlar. Aptal aptal yok feto yok meto yazanlar olmasın bu vakıf kimseye bağlı değil. Haberi okuyanlara buraya gelmelerini ögrencilerini getirmelerini tavsiye ediyorum. Bütün öğretmenlerimiz zaten meb çatısı altinda dernek adamı değil merak etmeyin aptal herifler

Avatar
Hamza Gürsoy 2018-07-13 09:54:54

İddia etmiyoruz yapıyoruz sizi de bir çayımızı içmeye bekleriz haberi yapan zat
Ya adam olacaksınız yada adam edeceğiz

Avatar
Enes Karahan Yılmaz 2018-07-12 19:02:49

Adamın yukarıda yazdığı her şeyi okulda yapıyorlar Abdullah hocamın dediğine katılıyorum şu gazeteciler bir mesleğini öğrenemedi gitti şunu da söyleyeyim ben orda öğrenciyim

Avatar
Öğrenci velisi 2018-07-12 16:44:53

Çocuğumu TUGVA yaz okullarına gönderiyorum bahsettiğiniz her etkinlik mevcut ve gayet başarılılar.. Keşke okulun kapısının önünden fotoğraf cekip bu haberi yapacağınıza yetkililerle görüşüp detaylı bilgi alip haber yapsaydiniz.. Zihniyet karalamak olmasın,gerçek elbet ortaya cikar..

Avatar
Abdullah Yaman 2018-07-12 15:22:21

İddia etmiyoruz yapıyoruz gazetecilik ahlakına uyun artık. Madem bilmiyorsunuz buyrun tam araştırın sonra haber yapın ve canınızın istediği türden haber yapmayın, çamur at izi kalsın hala aynı mantık!

Avatar
vatandaş 2018-07-12 13:24:34

Fetö de din çatısı altında okulları ele geçirmişti. Kim din pazarlıyorsa ondan uzak durun..

Avatar
izmit 2018-07-12 09:36:56

Yönetici güzel saymışsın da fetö de zamanında çok işler yapıyoruz Vatan için Türkçe yarışmaları bile vardı sonra ne oldu. Önce güzel işler ile çocukları bağla sonra kendi zihniyetinde yönlendir. Bırakın bu işleri Milli Eğitim yapsın ne kadar milli ise de.

Avatar
BEKİRDERELİ 2018-07-12 09:29:28

GENÇLERE MİLLİ VE MANEVİ EĞİTİMİN YANINDA SOSYAL FAALİYETLERLE GENÇLERİN UFKUNU AÇAN TOPLUMLA KAYNAŞMASINI SAĞLAYAN EĞİTİM ÇALIŞMASI YAPMAK SİZİN NİYE ZORUNUZA GİDİYOR ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL...

Avatar
veyis 2018-07-12 08:18:14

bunu chp il veya ilçe örgütleri yapsaydı sanırım yere göğe koyamaz baş haber köşenizde bir kaç gün bulundururdunuz. iddia ediliyor diye haber yapmak nedir ya !

Avatar
TÜGVA Yöneticisi 2018-07-11 21:03:39

Her görüşten 81 ilde bütün ilçelerde faaliyet gösteriyoruz sen sağcı sen solcusun diye ayırmıyoruz biz siz ayırmıssınız baslıkta ama...Her yaştan çocuklar ile aktivitelerde bulunuyoruz geziler kamplar kuran dersleri vb aktivitelerimiz var bunun zararı yok tam tersine yararı var bunu daha güzel bir haber yapabilirdiniz

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482