banner232
banner203
banner230
banner231
banner15

Cezayı muhalif kanallar yiyor
banner234
Bir süredir Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) ve Yüksek Seçim Kurulu aleyhine, yayınlarından dolayı aldıkları cezalar nedeniyle “sansüre son” kampanyası başlatan yandaş kanallar, ters köşe oldu. RTÜK tarafından hazırlanan tabloya göre, RTÜK’e karşı kampanya başlatan yandaş kanallardan Kanal 24’e 4 yılda sadece 16, A Haber’e 20, Ülke TV’ye de 21 ceza verildi.


Aynı dönemde yandaş olmayan kanallar ise ceza rekoru kırdı. Ulusal TV’ye 154, Halk TV’ye 88, Show TV’ye tam 102 ceza kesildi. Cemaat’e ait kanalların da, 17-25 Aralık sürecinden sonra rekor cezalara çarptırıldıkları gözlendi. Bugün TV’ye 100, Samanyolu Haber’e 183 kez ceza verildi.


RTÜK’TEN ORTAK AÇIKLAMA
Bu arada RTÜK, kurumu hedef gösteren yayınlarla ilgili olarak bir açıklama yaptı. AKP, CHP, MHP ve HDP’li üyelerin ortak açıklamasında, şunlar dile getirildi: “Bir kurumu ve onun çalışanlarını, çarpıtılmış bilgi ve belgelerle, bir terör örgütü karargahı ve o terör örgütünün yardım ve yatakçıları gibi lanse etmek, hiç kimsenin ne hakkı, ne de haddinedir. Bu konuda gerekli yasal süreç işletilecektir.”

banner71
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner121

banner235

banner182

banner202

banner144

banner237