banner598
banner669
banner654
01 Mart 2018 Perşembe 10:12
Buz gibi havada  köle gibi  çalıştırdılar!
banner668

Hava sıcaklıkları çok uzun bir aranın ardından mevsim normallerine döndü.

Dün Kocaeli’de ölçülen sıcaklık 3 dereceye kadar düştü.

Dondurucu havaya sabah saatlerinde yoğun yağmur yağışı da eklendi.

Saat 14.00 civarında yağmur yerini kar yağışına bıraktı.

Olumsuz hava koşulları dolayısıyla pek çok vatandaş işlerini erteledi, sokağa bile çıkmadı.

Ancak Kimi yurttaşlar sokaktaydı, üstelik mecburiyetten…

İzmit Bağçeşme bölgesinde yer alan Dominos Pizza bir personelini sokakta görevlendirdi.

Erkek personel üzerine giydiği ince şirket montuyla Tuana Evleri önünde yer alan ışıklarda beklemek zorundaydı.

Dominios personelinin elinde bütün orta boy pizzalarında 9 lira 99 kuruş olduğunu gösteren bir pankart vardı.

Eldivensiz elleriyle pankartı tutan personel saatlerce dikme direk bekledi.

Kent genelinde yıl içerisinde pek çok defa billboard ilanı veren, televizyonlarda reklamı dönen Dominos Pizza’nın böylesi soğuk ve olumsuz koşullara sahip bir günde çalışanını neden köle gibi trafik ışıklarına diktiği bilinmiyor.

Söz konusu olaya pek çok vatandaş da sosyal medya hesabı üzerinden tepki gösterdi.

Kimi vatandaşlar benzer durumun tekrarı halinde Dominos Pizza’dan alışveriş yapmayacaklarını belirtti.

Son Güncelleme: 01.03.2018 12:03
Anahtar Kelimeler:
Dominos PizzaKocaeliİzmit
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dila55 2018-03-01 11:21:30

sinir oldum ne gerek var böyle insana zulüm ediyorsunuz

Misafir Avatar
dila55 2018-03-01 12:45:07 @dila55

begenmedim butonuna basan vicdansızı merak ediyorum

Beğenmedim! (2)
Avatar
1966 2018-03-01 11:03:39

adamlar 30 dk pizza servisi diye kaç genc arkadaş kaza gecirdi ,ekmek parası !!

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2018-03-01 11:42:50

Bu görüntülerin bu çağda yaşanması ayıptır,gerçi devlette de var ayıp bilmezler,Dilovası’nda da rahatsız müdürler olsa gerekki geçen günkü fırtına ve yağmurun olduğu günde stant açtırıp memuruna eziyet edecek kadar hadsiz hasta ruhlu!

Avatar
İzmitli 2018-03-01 17:57:31

İnsanların işsizliğinden faydalanıp hiçbir insanı böyle köle gibi çalıştıramazsınız.Bundan sonra Dominos pizzadan kesinlikle hiçbirşey almam.

Avatar
erdem özkum 2018-03-01 14:09:03

merhaba ...
dominos pizza çalışanı olarak konuşuyorum gazetede konusu gecen dominos pizza da yaklaşık 6,5 senedir çalışıyorum. Uzun süredir çalışmam bu şirkette herşeyi kanıtlıyor zaten kimse kimseyi zorla çalıştırmaz resimde olan arkadaşlar ise her firmada reklam yapılıyor bunun vergisi ve personelin gösterdiği özveri karşılıksız kalmıyor personelin hakkını vermeyen maaşını ödemeyen firmalara yapın bu yalan haberleri teşekkürler

Avatar
Menemen 2018-03-01 21:57:01

Domino’s pizzadan bundan sonra yemek YÖK nah alırsın bizden para anca Mısır koçanı alırsın

Avatar
ÖMER 2018-03-01 23:45:32

Bundan sonra dominostan alış veriş yapmayı düşünmüyorum. Önce insana insan gibi davranmayı öğrensinler. Hatta o bayiliği elinden alsınlar. Sonuçta bir markayı karalıyor.

Avatar
Hande 2018-03-01 13:52:26

Haberi yapani kınıyorum, hicbir is kolay degildir ama dominos pizzada boyle birsey yok haber tamamiyle yalan elemanlarini dusunen bir firma subeyi ve kisileri bizzat taniyorum bu sekilde gazetede yer almasi calisanlarida rahatsiz etti asilsiz haber cunku maaslar gayet yuksek ve personeli kimse buna zorlamiyor saatlerce durulmuyor ayrica usumesinler diye cok kisa bir sure sonra sirket araci ile gelinip alindi bu sekilde iftira atmak gercekten suçtur.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482