banner768
banner598
08 Kasım 2018 Perşembe 19:08
Büyükşehir’in işçilere vereceği para belli oldu
banner728

Belde A.Ş’de örgütlü olan Hizmet İş Sendikası ile işveren sendikası Yerel-Sen arasında bin 200 işçiyi ilgilendiren Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerinde uzlaşma sağlanmıştı. KBB Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu sözleşmenin detaylarını açıkladı. Açıklanan Toplu İş Sözleşmesi’nde işçilere bayram ikramiyesi olarak 120 TL verildi. İbrahim Karaosmanoğlu anlaşmanın detaylarını Antikkapı Restoran’da düzenlediği toplantıyla aktardı. İbrahim Karaosmanoğlu ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıya Hizmet İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanı İdris Ersoy, Belde AŞ Genel Müdürü Kemal Yazıcı, Yerel Sen Genel Sekreteri Mümtaz Uzun ve işçiler de katıldı.

Yeni sözleşmeye göre 3 çocuklu her personele ayda 40 lira yardım, aylık 60 yakacak yardımı yapılacak. Öğrenim yardımları ilkokul in 135 lira, orta okul için 145 lira, lise için 160 lira ve üniversite için 200 lira olacak. Ramazan ve Kurban bayramlarında ise 120’şer lira sosyal yardım yapılacak. 366 lira izin yardımı yapılacak ve senede bir kere bir maaş ikramiye verilecek. Yardımcı dosyada çalışan 2014 yedinci aydan sonra işçilere kademeli olarak seyyanen ortalama 12 TL yevmiye ilavesi yapılacak. Ücret zamları ise 2019 yılı için yüzde 31 oranında zam yapıldı. Bu zam ücretlere yüzde 15.30 sosyal haklarda ise yüzde 15.30 olarak yansıtıldı. İkinci yıl için ise 6 aylık enflasyon oranında zam yapılacak.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2018-11-09 18:52:01

Herkese cay..Allahsiz diye gariban isciyi itham eden Şakire yok..

Avatar
manav 2018-11-08 23:47:05

Sakirmisin nesin bilip bilmeden konusmanin anlamiyok yuzde onbes alinan zam iyi oku

Avatar
Gazi 2018-11-08 23:23:55

Tayyip erdogan 75 bin lira maas alir gariban iscilerde soganin cucugu gibi zam alir.Iste hak iste hukuk.Gule gule harcayin.

Avatar
serkan 2018-11-08 22:45:56

şakir kardeş ayıp ediyosun o arkadaşlar alın teri herkes evine helal rızık götürmek için uğraşıyo Allahsız ne demek oluyor sana ve herkese hizmet ediyor o arkadaşlar yorumların çok ağır yayınlayan arkadaşlar sizde ayıp ediyosunuz hakaret var

Avatar
Adem Ertürk @Şakir Değil 2018-11-08 22:40:45

Vatandaş doğru söylemiş. Siz akpliler yediniz bitişrdiniz Kocaeliyi. Türkiyenin en borçlu Kocaeli Büyüğkşehir Belediyesiş ama siz akp militanlarına paraı buluyor yüksek zamlı maaş veri,yor nasıl oluyor bu iş. Millete yapın nzamları, arttırın vergileri millet maaşınızı ödesin yok öyle şey. Vatandaş doğru söylemiş

Avatar
Ufuk @Şakir Değil 2018-11-08 22:35:20

Açık adını soyadını yaz yardımcı olacağız Ayrıca sana açık çek. Sen doldur kaç para istiyorsan.

Avatar
Şakir @Şakir Değil 2018-11-08 22:19:05

lan haram yiyciler Allahsızlar. tayyip size zamlı maaş verecek diye yediğimiz içtiğimize herşeye zam yaptı çoluk çocuğumun rızkımı çaldı elektriğime suyuma doğalgazıma zam yaptı. tayyip size yüksek maaş verecek diye benim gibi fakir fukaranın rızkını parasını çaldı kendi cebinden ödesin. haram zehir zıkkım olsun çolğumun çocuğumun rızkını çalıp aç koyan siz Allahsız akplilere çoluk çocuğunuzdan fitil fitil çıkarsın Allah inşAllah

Avatar
Şakir @serkan 2018-11-08 22:18:46

lan haram yiyciler Allahsızlar. tayyip size zamlı maaş verecek diye yediğimiz içtiğimize herşeye zam yaptı çoluk çocuğumun rızkımı çaldı elektriğime suyuma doğalgazıma zam yaptı. tayyip size yüksek maaş verecek diye benim gibi fakir fukaranın rızkını parasını çaldı kendi cebinden ödesin. haram zehir zıkkım olsun çolğumun çocuğumun rızkını çalıp aç koyan siz Allahsız akplilere çoluk çocuğunuzdan fitil fitil çıkarsın Allah inşAllah

Avatar
Şakir @Şakir Değil 2018-11-08 22:18:14

yalan söylüyosun Allahsız herif

Avatar
serkan @Şakir 2018-11-08 21:00:37

senin kuruşun yoktur o işcilerin alın terinde haram zıkım olsun çocuklarından çıksın ne demek bunlar şakir denen kişi senin babanın aldığı maaşa birisi haram olsun dedi mi? çocuğundan çıksın dedi mi? ayıptır günahtır

Misafir Avatar
Şakir 2018-11-08 22:18:46 @serkan

lan haram yiyciler Allahsızlar. tayyip size zamlı maaş verecek diye yediğimiz içtiğimize herşeye zam yaptı çoluk çocuğumun rızkımı çaldı elektriğime suyuma doğalgazıma zam yaptı. tayyip size yüksek maaş verecek diye benim gibi fakir fukaranın rızkını parasını çaldı kendi cebinden ödesin. haram zehir zıkkım olsun çolğumun çocuğumun rızkını çalıp aç koyan siz Allahsız akplilere çoluk çocuğunuzdan fitil fitil çıkarsın Allah inşAllah

Beğenmedim! (1)
Avatar
Şakir Değil 2018-11-08 20:00:09

Merhaba şakir kocaeli büyükşehir belediyesinde zam bekleyenlerden biri benim. verilen ücret az bu verilen zam da az. 4 yıl lisans mezunuyum aldığım maaş 1800 tl bu haklardan önce hiç bir hakkım ikramiyem ek ödemem yoktu. ek olarak yol parası günlük 11 tl elime geçen net rakam 2000 2400 arası değşiyor. ha bide 3 tane yabancı dil biliyorum. sen de kalkmış zam yapıldı haram olsun diyorsun. once adam olacaksın bilmeden konuşmayacaksın. tamammı şakir. verilen zam hiç bir işe yaramaz 40 çeşit maaş var önce bu düzenlensin yatanla çalışan adam ayrı tutulsun. memur olan yatıyor işçi olan çalışıyor. sen de kalkmış işçilere haram ediyorsn. benden daha üst seviye isen gel ben sana işi vericem yerime çalış.

Misafir Avatar
Adem Ertürk 2018-11-08 22:40:45 @Şakir Değil

Vatandaş doğru söylemiş. Siz akpliler yediniz bitişrdiniz Kocaeliyi. Türkiyenin en borçlu Kocaeli Büyüğkşehir Belediyesiş ama siz akp militanlarına paraı buluyor yüksek zamlı maaş veri,yor nasıl oluyor bu iş. Millete yapın nzamları, arttırın vergileri millet maaşınızı ödesin yok öyle şey. Vatandaş doğru söylemiş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ufuk 2018-11-08 22:35:20 @Şakir Değil

Açık adını soyadını yaz yardımcı olacağız Ayrıca sana açık çek. Sen doldur kaç para istiyorsan.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şakir 2018-11-08 22:19:05 @Şakir Değil

lan haram yiyciler Allahsızlar. tayyip size zamlı maaş verecek diye yediğimiz içtiğimize herşeye zam yaptı çoluk çocuğumun rızkımı çaldı elektriğime suyuma doğalgazıma zam yaptı. tayyip size yüksek maaş verecek diye benim gibi fakir fukaranın rızkını parasını çaldı kendi cebinden ödesin. haram zehir zıkkım olsun çolğumun çocuğumun rızkını çalıp aç koyan siz Allahsız akplilere çoluk çocuğunuzdan fitil fitil çıkarsın Allah inşAllah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şakir 2018-11-08 22:18:14 @Şakir Değil

yalan söylüyosun Allahsız herif

Beğenmedim! (1)
Avatar
Şakir 2018-11-08 19:45:08

tayyip maaşına % 26, kocaeli bşehir belediyesi %31 zam . Bu fakir Milete zamları vergileri giydirin nasıl olsa bu millet paranızı öder. Haram zehir zıkkım olsun. Hepinizden çoluk çocuğunuzdan çıksın inşAllah

Misafir Avatar
serkan 2018-11-08 21:00:37 @Şakir

senin kuruşun yoktur o işcilerin alın terinde haram zıkım olsun çocuklarından çıksın ne demek bunlar şakir denen kişi senin babanın aldığı maaşa birisi haram olsun dedi mi? çocuğundan çıksın dedi mi? ayıptır günahtır

Beğenmedim! (4)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482