banner729
banner598
banner726
14 Ekim 2018 Pazar 09:06
Büyükşehir’in çalıştayında, muhalefetten göbek şov!
banner728
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 5 yıldır Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu ile birlikte Antalya’da gerçekleştirilen “Başkanlar Çalıştayı” sürüyor. Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, kimi belediye başkanları ve kimi partilerin il başkanları çalıştayda yerini almış durumda. 5 yıldızlı otelde gerçekleştirilen çalıştayda, başkanlar şortlarını giymiş, yüzmenin tadını çıkarırken çalıştaya davetli olarak giden kimi isimler ise tatilin tadını çıkarıp, dilediği gibi alkol tüketiyor.

Kentimizde başlatılan il başkanları toplantılarında yer almış olan DSP İl Başkanı Halim Dedeoğlu, DP İl Başkanı Mustafa Nazlıgül, BBP İl Başkanı Serhat Duyar da Antalya’da… Ve Antalya’da dikkatleri üzerine en çok çeken isim ise bir döneme damgasını vuran Ecevit’in DSP’nin ilimizdeki temsilcisi olan Halim Dedeoğlu… Her şeyin sınırsız olduğu ve tüm masrafları Büyükşehir Belediyesi tarafından karşılanan çalıştayda(!) daha doğrusu tatilde doyasıya eğlenen Halim Dedeoğlu, piste çıkıp göbek atarken görülüyor. Bir katılımcının Facebook’ta yaptığı canlı yayının büyük bir bölümünü kapsayan Halim Dedeoğlu’nun keyfini görmeniz gerek! Bakın, yerel iktidarın çalıştayında, muhalefet nasıl oynuyor!

İŞTE O GÖRÜNTÜLER

 

Son Güncelleme: 14.10.2018 13:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ak Millet 2018-10-15 20:10:15

Tam bir dansci ymis Başkan yılbaşında trt nin dansöz kadrosuna uygun

Avatar
Yunus dulger 2018-10-14 23:27:29

Izmitli arkadaş salağın önde gideni sensin oraya gidenlerin kaçı spor camiası içinden ayrıca millet konferasmi tatilmi neyse ona kızmıyor milletin parası ile niye gidiliyor fedarosyon neden bütçe yapmıyor yada diğer sivil toplum kuruluşlarına neden bukadar özverili davranilmiyor ondan bu sitemler sende kesin ortasın ve büyük YALAMASIN

Avatar
İzmitli 2018-10-14 18:25:05

Bu toplantıların konferasların yapılması normal...bu toplantılar olumlu neticeler verir spor camiası için.
Birlikteliği ve kaynaşmayı sağlar,spor camiasındaki eksik yönlerin konuşulması masaya yatırılmasını,tecrübe paylaşımını sağlar.
Yapılan olumlu işleri eleştirmek mantıksız ve salakça bir durum ortaya çıkartır.

Avatar
İzmitli 2018-10-14 17:37:08

Bu toplantıların konferasların yapılması normal...bu toplantılar olumlu neticeler verir spor camiası için.

Avatar
Cühela 2018-10-14 16:27:14

Biraz araştırın sadece muhalefetin içmedigini görürsünüz. Bir de Ak Partinin gizli içicileri var orada. Otel çıkışı minibarları kontrol etsin Sn. KARAOSMANOĞLU !!!

Avatar
İzmitli 2018-10-14 15:20:34

Bu toplantıların konferasların yapılması normal...
Siz ülkede üretim yapılmalı...Fabrika ve Kurumlar satılmamalı iyileştirme yapılıp,yönetim kurullarında siyasetçiler değil profosyoneller olmalı onlara tepki gösterin.

Avatar
Ahmet kuru 2018-10-14 14:06:43

Kapısında domuzu eksik olanlar bile orda hicmi vicdanınız sızlamadı milletin parası ile oraya gidip eğlenmeye yazıklar olsun

Avatar
Tuncay battal 2018-10-14 14:05:08

Kim organize ettiyse kim sebeb olduysa kimler gittiyse hakkımı helal etmiyorum o paralar biz halkın parası haram zıkkım olsun

Avatar
Yunus dulger 2018-10-14 14:00:54

Murat aydını tebrik ediyorum çok faydalı bir toplantı olmus değerli muhalefet liderlerini toplayıp nasıl çifte telli oynadıklarını bizlere gösterdiği için millet in parası böyle faydalı yerlere harcayın bravo

Avatar
Ufuk 2018-10-14 10:39:06

ayak takımları akp-muhalefeti bu millet 16 senedir ülkeyi yönettirdi. Şimdi millet; hastanın ölmeden önce kendini çok iyi hissetmesi yemesi içmesi gibi. Bunlar sebep ya sonuç????

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482