banner783
banner826
banner840
banner828
18 Şubat 2019 Pazartesi 13:00
Büyükakın açıkladı...  Kocaeli Fuarı bakın ne oluyor
banner728

Kocaeli'nin cazibe merkezlerinden olan ancak Sekapark ile birlikte eski canlılığını yitiren 240 bin metrekare alana sahip Kocaeli Fuarı, AKP Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adayı Tahir Büyükakın'ın seçim beyannamesine "Millet Bahçesi" olarak girdi.

Büyükakın seçilirse Fuar, İzmit'in millet bahçesi olacak. 

Son Güncelleme: 18.02.2019 14:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SADECE İZMİTLİYİM 2019-02-19 11:30:01

ESKIDEN FUARIMIZLA GURUR DUYUYORDUK KOMSU İLDEN BİLE GELİYORLARDI NEDEN BU HALE GELDİ ŞİMDİ MİLLET BAHÇESİ YARIN İŞ MERKEZİ ZEMİN HAZIR BENSE SATSAT BITMEZ İZMİTİM BENİM

Avatar
İsmailunal 2019-02-18 20:09:25

Bırakın fuarın özelliğini bozmayan zaten her tarafı bozdunuz

Avatar
Mustafa Gülerce 2019-02-18 18:41:54

Millet bahçesi yapın da ormanlık alanda mangal b.ra ne güzel gider, ölmüşlerinize de okuruz hem.

Avatar
Tezcan 2019-02-18 18:24:06

Yazık

Avatar
dadaş 2019-02-18 17:27:40

CENGİZ TOPELİN SADECE TRABZONLULARA HİZMET ETMESİNİ KINIYORUM.

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-18 16:50:12

Asıl amaç geçmişe dair,geçmişin hafızası olan;kent meydanlarını,parkları,yeşil alanları,sosyal tesisleri ortadan kaldırıp yeni bir hafıza yaratma gayreti.Rejimi değiştirdikleri gibi eskiye dair ne varsa ortadan kaldırmak,kendi suratları gibi ceberrüt yerler,soğuk,yeşilsiz alanlar inşaa etmek.Eskiyi yıkıp yenisini kurma çabası.Eski Türkiyeyi unutturup yenisine hazırlama çabası ama beyhude çabalar birde buna çağdaşlaşma kılıfı uydurmaları.Beyler çağdaşlık eskini korunup yeninde eskiye uyumu ile olur sizin rantçı anlayışınızla çağdaş olunmaz..

Avatar
Sezgin Durgut 2019-02-18 15:44:54

3 tane ağaç dikiyorlar,ismi hemen ''15 Temmuz Hatıra Ormanı''...Çocuk parkı yapıyorlar ''15 Temmuz Çocuk Parkı'...Köprü yapıyorlar ''15 Temmuz Köprüsü''...Şimdide her yere 'Millet Bahçesi'' yapıyorlar.Yahu bu millet acıtasyonla yaşayacak,güç alacak bir millet değil.Biz kurtuluş savaşı yaşamış,yüz binlerce şehit vermiş bir neslin torunlarıyız.Bize kıraathaneler,parklar,beton yığınları yapmak yerine hazine arazilerini tarıma açıp,insanları üretmeye teşvik etseniz,hayvancılık yapılsın diye adımlar atsanız daha güzel olmaz mı? Koskoca Türkiye Cumhuriyeti manavlık yapma gereği duymazdı ondan sonra.Halkına bedava balık yedirmeyi değil,tutmayı öğreten bir yönetim istiyoruz !!!

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-18 13:55:13

Bir de benim beyannamemi gördüğünde bak projelerine Tahir bey,en az 100 sene geride bana göre sizin projeler:)

Avatar
Özizmitli 41 2019-02-18 13:45:25

Rahmetli Leyla atakanın yokluklar içinde Kocaeline armağan ettiği fuarı bunlar milletin bahçesi yapacakmış işte gerici düşünce ürünü bari kapalı fuar alanınıda millet lokantası yapın halk aynı meclis lokantası gibi ucuz yemek yer

Avatar