banner729
banner598
banner726
25 Şubat 2017 Cumartesi 16:20
Bu yurtta yemeklere şap mı atılıyor?
banner728

Genellikle acemi askeri birliklerde uygulanan türden bir ihbar geldi gazetemize .Kredi Yurtlar Kurumu’na (KYK) bağlı Umuttepe’de bulunan Şerife Gelin Kız Yurdu’nda kalan öğrenciler oldukça ilginç bir iddiayı gündeme getirdi. Öğrencilerin iddiası göre yurtta öğrencilere verilen yemeklerde ilginç bir değişiklik yaşanmaya başladı. Yemeğin hem tadı hem de renginde yaşanan değişikliğe kimse anlam veremedi.

Öğrenciler durumu defalarca yurt yönetimine bildirmesine rağmen hiçbir cevap alamadılar. Sürekli şikayetleri geçiştirilen öğrenciler en sonunda aralarında imza toplayıp yemekhanenin el değiştirmesini istediler. Ancak yurt yöneticileri bu durumu yine görmemezlikten geldi.

Yemeklere katılan yabancı bir maddenin varlığı öğrencilerin aklını karıştırmaya devam ederken bu yabancı maddenin “Şap” olduğu iddia ediliyor. Birçok öğrenci bu soruyu yemekhanedeki görevlilere yöneltmesine rağmen öğrencilere kesin ve inandırıcı cevaplar verilmedi.

Uzun süreli kullanımda kadınsal hormonları bozan ve aşırı tüylenme sorunu yaşattığı bilinen şap kullanımı öğrencilerin akıllarını karıştırıyor. 

Öğrenciler bu konuya ilgili yetkililerden bir açıklama bekliyor.

 

Son Güncelleme: 27.02.2017 09:57
Anahtar Kelimeler:
İzmitKocaeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine Sinem Nalbant 2017-10-19 02:06:12

Ben o yurtta kalıyorum,aynı yemeklerden yurt müdürünün de her gün yediğini görüyorum. Bunlar kesinlikle 10-15 kızın toplanıp başlattığı karalamadır.

Avatar
Yaramaz Çocuk @zavallı yurttas 2017-02-27 10:39:25

Önüne getirip koymuşlar hazır,yiyesin diye bir de ukalalık yapıyorsun..Bu bilgiler arama motorundan değil kafamın içindeki bilgi&birikim'den aktarıldı zavallı.Senin gibi kafatası boş olanlardan değilim....Lakin hazımsızlık,kıskançlık zor şey....Çalış seninde olur,nazar etme ne olur.

Avatar
zavallı yurttas 2017-02-27 00:40:12

sana gerek yok arama motorları dolu şap ın ne oldugunu arastırırız yalamalıga gerek yok yurttas

Misafir Avatar
Yaramaz Çocuk 2017-02-27 10:39:25 @zavallı yurttas

Önüne getirip koymuşlar hazır,yiyesin diye bir de ukalalık yapıyorsun..Bu bilgiler arama motorundan değil kafamın içindeki bilgi&birikim'den aktarıldı zavallı.Senin gibi kafatası boş olanlardan değilim....Lakin hazımsızlık,kıskançlık zor şey....Çalış seninde olur,nazar etme ne olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahhh vatan 2017-02-27 00:38:35

bunlar başlangıç sapkınlıklarının sonu yok

Avatar
Yurttaş 2017-02-26 10:20:44

ŞAP dediğiniz Alimünyum Sülfat'tır...Kantaşı adıyla da bilinir.Berberlerde cildi kazayla kesildiğinde müşterinin kanamasını durdurmak için cilde sürülür,cildi büzüştürerek yaranın kapanmasına yardımcı olur.Kütahya'nın Şaphane beldesinde maden ocağından çıkarılır...Askerde yemeklere katıldığı efsanesi vardı eskiden,askerin huysuzluk,yaramazlık yapmasını önlesin diye ama gerçekliği ispat edilmiş mi meçhul.

Avatar
m.k.can 2017-02-26 03:37:39

yemekten numune alsınlar labaratuarda analiz yapsınlar okullarında hertürlü imkanları var raporu onaylatıp yurt yönetimine ve yemek şırketine dava açsınlar böyle bir durum varsa

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482