banner783
banner826
banner828
28 Ocak 2019 Pazartesi 14:15
Bu meydan ne için var?
banner728
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, eski valilik binasının yıkılmasıyla ortaya çıkan boş alanı meydan ve otopark olarak değerlendirildi. Alan için hazırlanan proje kapsamında meydan ve otopark yapıldı. Ancak meydan adeta kentin ortasında kocaman bir beton yığını gibi duruyor.

STK’LER TERCİH ETMİYOR

Kent meydanı inşa edilirken oldukça yüksek olan beklenti vardı ancak meydan yapıldıktan sonra bu beklenti boşa çıktı. Birçok STK’nin açıklama yapmak için bu alanı kullanmaları gerekirken tam tersi hepsi yine eski alışkanlığı sürdürerek açıklamaları için yine Sabri Yalım Parkı’nı kullanıyorlar. Hal böyle olunca da Kent Meydanı bomboş bir şekilde duruyor. Herhangi bir kuruluş, etkinlik için bu alanı tercih etmiyor.

BİR BANK BİLE YOK

Altı otopark olarak kullanılan meydan, sadece insanların geçiş alanı haline gelmiş durumda. Şehrin ortasında bomboş duran kent meydanında, vatandaşın yorulduğunda oturup dinleneceği bir bank bile bulunmuyor. Hal böyle olunca da kocaman bir boşluk şehrin göbeğinde duruyor. İlerleyen zamanlarda buranın ne olacağı ya da kullanıp kullanılmayacağı merak konusu.





Son Güncelleme: 28.01.2019 17:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli @ersin başkan 2019-01-29 10:17:15

Altındaki otoparkta bulunan arabaları korumaiçin olabilir mi?Malum açıldıktan bir süra sonra asansördeki arabalar birbirinin üzerine düşmüştü.Haa bu arada çevredeki cafe müşterileri de kaldırımları kaplamış.Bırakın vasıta trafiğini yayalar bile geçemiyorrr...

Avatar
izmitli 2019-01-29 09:15:08

ee tabi maliyeti kısmak için çalışan azaltmak lazımdı birkaç yıldır. . bu müteahhit de peyzaj/ mimar ekibini azaltmış. geriye taşçılar kalmış. işi de almış tebrikler. demek ihaleyi verenler de renkli değil gri görüyor dünyayı. şehir merkezine biraz daha gir katalım demişler zaten e-5 ten geçen araç egzozlarının giris yetmiyordu demişler.

Avatar
Musa Sert 2019-01-29 09:04:28

Rabbim elbet bir gün hesaba çekecektir. Biz de 31 mart günü çekeceğiz hesaba, beklesinler bakalım.

Avatar
ersin başkan 2019-01-29 00:00:49

haberi yapan duygu hanım öncelikle teşekkür ediyorum bu haberi yapıp bizlere kocaeli halkına, seviliyorsunuz ne için yapılmış olabilir bir düşünelim beraber
1.acaba beton olup camurdan korunmak için olabilir mi .
2.rant için olabilir mi
3.KAZA VE AFET ANINDA TOPLANMA ALANIDA OLABİLİR
DÜŞÜNEREK HABER YAPTIGINIZ İÇİN TEŞKKÜRLER KALEMİNİZE SAĞLIK PARDON.... KLAVYENİZE :)

Misafir Avatar
İzmitli 2019-01-29 10:17:15 @ersin başkan

Altındaki otoparkta bulunan arabaları korumaiçin olabilir mi?Malum açıldıktan bir süra sonra asansördeki arabalar birbirinin üzerine düşmüştü.Haa bu arada çevredeki cafe müşterileri de kaldırımları kaplamış.Bırakın vasıta trafiğini yayalar bile geçemiyorrr...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Süleyman 2019-01-28 20:18:07

Gereksiz haber, ne güzel beton işte , dümdüz, bom boş, süper ...bence var olan parklarıda böyle yapmak lazım, yapalım rahatlayalım. Eleştirmeyelim.

Avatar
Cumhuriyet 2019-01-28 18:15:27

Mendedeburluklarını göstermedikleri yer yok.Kendileri gibi soğuk,ruhsuz mekanlar,meydanlar ve bir şehir.Eskiden hiç değilse yeşil ve daha düzenli bir alandı.Aslında amaçları çok net ortada eski Türkiye’den geriye meydanları da dahil olmak üzere hiçbir şey bırakmamak Yeni kurmaya çalıştıkları aslında kuramadıkları Yeni Türkiye’nin meydanları,yaptıkları karşı gerici devrimin simgesi meydanları.Kendiler gibi soğuk ve sevimsiz buz gibi.Birşey daha var o eski meydandaki Atatürk heykeli nerede??

Avatar
Hayırdır?? 2019-01-28 17:21:09

Ne yani meydan altı otopark üstü meydan gerçekten haber yapıcam diye saçmalamaya başladınız artık suyunu çıktttınız bayan Erenkaya

Avatar
Acısulu 2019-01-28 16:44:50

SIZEDE YARANILMIYOR AVM MI YAPSAYDILAR

Avatar
Vedat 2019-01-28 16:40:23

Tam bir rezillik ben bunu ne zaman soylemistim tam bir ucube olmuş

Avatar
Ersoy 2019-01-28 14:39:28

Kaça mal etmişler onu da yazsaydınız keşke,Kent meydanına bak,Allah ıslah etsin!

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482