banner726
banner677
banner655
05 Ekim 2017 Perşembe 16:27
Bu görüntüler Kocaeli'deki devlet hastanesinde çekildi!
banner719
Gebze Fatih Devlet Hastanesi’nin acil servisinde çekilen bu görüntüler, sağlıkta çağ atlayan(!) ülkemize yakışmadı. Vatandaşların çilesi amatör kameraya yansıdı. Gebze’nin tanınmış simalarından olan Okan Kurt tarafından çekilen görüntülerde hastane koridorunun tıka basa dolu olduğu görüldü. Geçmişte yaşanan ilaç kuyruğu ve muayene sırası bekleme görüntülerinin bir benzeriydi Fatih Devlet Hastanesi’nde çekilen görüntüler. Her fırsatta geçmişteki bu o çile görüntülerini eleştirenlerin buradaki çilenin kaynağını bulup, sorunu çözmesi bekleniyor!

Öte yandan bu çilenin yalnızca Gebze Fatih Devlet Hastanesi’nde yaşanmadığı CHP Derince İlçe Başkan Yardımcısı Av. Orkun Utkubaş’ın yaptığı paylaşımda da görüldü. Okan Kurt’un paylaşımı ile hemen hemen aynı saatlerde Facebook hesabında bir yazı yayımlayan Utkubaş’ın dert yandığı hastane Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi idi. Utkubaş, geç işlemesinden dert yanılan adalet mekanizmasının devlet hastanesinin acil servisinden daha hızlı işlediğini oldukça dikkat çeken ifadelerle anlattı. Utkubaş’ın paylaşımında şu ifadeler yer aldı:

“Grip olmam sebebi ile bugün saat 20.00 sıralarında Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin acil servisine gidip numara aldım. Verilen barkod üzerindeki sıra numaram 574'tü ve önümde tedavi olmak için bekleyen 80 kişi vardı. Bir süre bekledikten sonra sıkılıp CMK sisteminde durumumu aktif hale getirdim. Ve hemen sonra Kocaeli Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şube'den görev geldi. Zaten yakında olan emniyetteki göreve geçip uzunca süren bir ifadeye ve teşhise katıldım. Ardından belki sıram geçmemiştir düşüncesiyle yol üzerindeki acil servise tekrar girdim. Numara almamın üzerinden 2 saat geçmiş olmasına rağmen hala benim sıramın gelmesine 15 kişi olduğunu gördüm. En sonunda sıra geldi ve sağ olsun acil doktoru onca yoğunluğa rağmen gerekli ilgiyi göstererek bana yardımcı oldu. Bu anlattığım olayın trajikomik tarafı şu: Geç işlemesinden dert yandığımız adalet mekanizması devlet hastanesinin acil servisinden daha hızlı işliyor. Şahit olduğum ve beni oldukça üzen bu durum umarım yetkililerin alacağı önlemlerle en kısa zamanda düzelir. Böylece hem onca vatandaş hem de onları tedavi etmekle görevli personel rahat bir nefes alır...”




 

Son Güncelleme: 05.10.2017 22:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ben şokk 2017-10-12 23:38:36

Acili bu kadar gereksiz kullanan insanlar varken çok beklersiniz o sıraları siz. Güya uyanıklık yapıp acilden hallediyim diye uğraşıyorlar sonucuna katlanacaksın oraya gerçekten acil hasta gelse seni mi bekleyecek be insafsız. Gerçekten acil olanı kırmızı barkodla öncelikli alıyorlar zaten barkodun yeşilse bekleyeceksin kardeşim

Avatar
Basri Şenol 2017-10-09 17:57:02

Arkadaşım o videoyu çeken kendisini AKP'li olarak tanitsaydi CHP ye laf etmis olan o kendini bilmisler "vardır bir bildiği " diyeceklerdi. Ve hiç ses çıkarmayacaklardi.. bu sira mevzusu sadece Derince Devlet Hastanesi'nde değil diğer hastanelerde de geçerli... Bu söylediklerimin bazıları tarafından anlaşılabilmesi için hastanelere işi düşmesi gerekir... Sırf partisine laf kondurtmamak için herşeyi de savunmayin kardeşim.

Avatar
Ahmet 2017-10-09 11:13:55

Yorumlara bak chp liymiş adam sizler için ses çıkarmış. Ama sizin insanlığınız partili olmaktan geçtiği için böyle konuşursunuz. Acile işiniz düşüncede ah vah! kusura bakmayın siz en kötü muameleyi hak ediyor olabilirsiniz ama biz haketmiyoruz. Düşüncesizler!!

Avatar
Zeka 2017-10-09 06:57:34

Sizler neyin kafasını yaşıyorsun nasıl bir bakış açısı bu olayı algılama ve değerlendirme biçiminiz üstün bir zeka gerektirir bu zekayla her şeye layık sınız yurdum insanı beter olun....

Avatar
Tahsin Yüce 2017-10-08 10:07:04

Sadece grip şikayeti ile acile gitmek doğru değildir. Ancak bu yazıda arkadaş ateş, halsizlik veya bulantı gibi durumların varlığı konusunda bilgi vermemiştir. Bu gibi durumlar varsa acile gitmesi normaldir. Ayrıca umarım yöneticiler o acile gelmesin bu acile gelmesin demek yerine personel sayısında iyileştirme yaparlar. Çünkü Derince'de bu sorunu sık duyar hale geldik.

Avatar
Hamit göksel 2017-10-08 08:21:22

Acil servis nezle grip tedavisinin yapılacağı yer değildir.Dünyanın hiç bir ülkesinde acil servise bu kadar hasta başvurmaz,gerçek aciller gelir,sistem buna göre düzenlenir

Avatar
İzmitli 2017-10-07 13:26:59

Yahu kardeşim. Adam sizin için belki bir gelişme olur diye veryansın ediyor. Siz hala sırf CHPli diye adamı eleştiriyorsunuz. Yazık sizlere. Avukat kardeşime bu yaklaşımından dolayı bir İzmitli olarak teşekkür ediyorum

Avatar
Halil 2017-10-06 15:50:00

Sıra beklerken arada gidip işini halletmiş. Nasıl acil hastaysa artik? Allah acilde çalışan doktor hemşire memur hepsine yardimci olsun.

Avatar
Net 2017-10-06 08:02:58

Chp li avukat olduğundan belli zaten.chp zihniyeti zaten acil bakırköylük.birde bu zihniyet oy alıp meclise giriyor.tahminim tepki oylarını alıyorlar.tepkide olsa etkide olsa chp ye benden bir oy dahi çıkmaz.pireye kızıp yorgan yakmak gibi bir şey.Nokta.

Avatar
Net 2017-10-06 07:58:23

Bir dahaki gidişinde grip olmaktan şüphelendim diye gidersen.psikolojik vaka diye kırmızı acil vaka diye öncelik verirler.bana sorsalar senin durumun tam acil bakırköylük.ne edersinki bu sistemde bakırköylük avukat olmuş.veya mmod(mimarlar odası)nda mühendis olmuş.

Avatar
Net 2017-10-06 07:36:19

Grip için acile gitmeye ne zahmet ettin.112 yi arar ambulansla aldırırdık.

Avatar
Şebnem Eraslan @Şebnem Eraslan 2017-10-06 02:01:52

Hastalığın saati zamanı mı olur saçmalama

Avatar
cemiiil @Cemil 2017-10-06 01:59:26

çocuğun grip olursa hastaneye getirme

Avatar
Net 2017-10-06 01:57:12

Grip mi oldun chpli avukat bey.kombili zombili evlerde oturupta grip olmayı size yakıştıramadım.siz olsanız olsanız.hükümetin saglık uygulamalarından nemalanıp hasedinizden çatlayıp dalak enfeksiyonundan acile gelmişsinizdir.

Avatar
Net 2017-10-06 01:48:39

Hükümetimize çok acil tavsiye.chp li birisi grip olursa acilde hemen sıra verin.öncelik hakkı olsun.grip chp için komalık demek.adamlar yıllardır memleketi sömürmekten grip olmaya vakit bulamamışlar.ilk grip vakasında acile düşmüşler.sıra bile almışlar.grip olana acilde bakıyorlarsa.sağlık hizmetleri çok ilerlemiş demektir.Nokta.

Avatar
Net 2017-10-06 01:43:27

Çok acil acil acil.grip olmuş.yuh be.bunların iktidara neden gelemedikleri belli oluyor.

Avatar
Tolga Dundar 2017-10-05 22:27:04

Avukat arkadas gibi grip icin acile gidenler oldukca gercek acil hastalar gerekenlerden mahrum oluyor. Gelismis ulkerlerde acilden iceri sokmazlar. Gene saglikcilar aliyor red etmiyorlar. Buda luzumsuz kalabaliga sebep oluyor. Gripsen once aile hekimine.

Avatar
Devletini seven 2017-10-05 21:03:50

Doktor kadrosu az herhalde Allah yardım etsin doktorlarımıza

Avatar
Şebnem Eraslan 2017-10-05 19:07:16

Derince hastanesi çok yoğun gerçekten ama buna personel ne yapsın doktor ne yapsın baktığın zaman çalışanlar çok iyi hizmet veriyor burada suçlu olan vatandaşlar bence çünkü gündüz poliklinike muayneye gitmesi gereken hasta acile geliyor. Çok acil olmadıkça ben hayatta gitmem. İnsanların biraz bilinçlenmesi gerekir bence yoksa çalışanlar çok yoğun olmasına rağmen güzel çalışıyorlar

Misafir Avatar
Şebnem Eraslan 2017-10-06 02:01:52 @Şebnem Eraslan

Hastalığın saati zamanı mı olur saçmalama

Beğenmedim! (0)
Avatar
Serkan 2017-10-05 18:58:16

Derince devlet hastanesi yillardir bize hizmet ediyo gayet memnunuz yogun ama guzel

Avatar
Emel 2017-10-05 18:41:00

Sopali acili yillardir avm gibi butun halk ordan hizmet aliyor

Avatar
Nabi41 2017-10-05 18:39:04

Derince arastirma cokbyogun bir hastane butun kocaeli oraya gidiyor bir an evvel sehir hastanesi acilmali

Avatar
Derince sopali 2017-10-05 18:37:30

Sopali olmasa napcaz Allah eksik etmesin

Avatar
Cemil 2017-10-05 18:34:15

Bizdede suc var acil servisleri gereksiz mesgul etmemeliyiz

Misafir Avatar
cemiiil 2017-10-06 01:59:26 @Cemil

çocuğun grip olursa hastaneye getirme

Beğenmedim! (0)
Avatar
tarık 2017-10-05 17:21:00

ziyaaaaa :)

Avatar
Alperen 2017-10-05 17:01:10

Grip için acil servise giderseniz elbette acilde izdihama sepeb olursunuz. Merd-i kıpti şecaat arz ederken sirkatin söyler demiş eskiler ne de güzel demişler. CHP liler yanlış hedefe ateş ediyorlar AKP yi sağlıktan vuramazlar. Üstelik malum eski SSK müdürü genelbaşkanlarıyken.

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482