banner861
banner859
banner860
13 Şubat 2019 Çarşamba 13:49
Beykoz’dan  Gebze’ye  makam aracı  saltanatı!
banner728

Adnan Köşker yönetimindeki Gebze Belediyesi bir süre önce Fiat marka Linea model bir araç kiraladı. 34 GY 2499 plakalı söz konusu araç Gebze İlçe Sağlık Müdürlüğü’ne, okullardaki aşı çalışmalarında görev alacak personelin taşınması için tahsis edildi. Ancak ilçe sağlık müdürü Şakir Saldırıcı söz konusu araca adeta el koydu. İstanbul Beykoz’daki evinden Gebze’deki işyerine gitmek için sürekli olarak bu aracı kullanan müdür bir süre sonra müdürlük çalışanları tarafından şikayet edildi. Şikayet sonrasında müdür aracı ilçe sağlık müdürlüğü otoparkına park etti. Birkaç aydır ilçe sağlık müdürlüğü otoparkında duran araç çalıştırılmadan bekletiliyor. Şikayet sonrasında cezalandırılan araç nedeniyle ilçe sağlık müdürü Saldırıcı’nın makam aracı saltanatı da bir süredir sekteye uğruyor.

Son Güncelleme: 13.02.2019 16:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fiatlinea 2019-02-16 11:59:29

Koltuklarım eskidi, direksiyonum yamuldu binmeyin artık bana

Avatar
Timur ersoy 2019-02-15 00:12:04

Gebzede esnaf perişan halk fabrika köşelerinde iş bulabilmek için onlarca fabrika kapılarında iş diye geziyor gebzede yaşayan biri olarak cenabı Allah devletin belediyenin halkın tek bi kurusun yiyeni bu insanların belasını versin inşaat üstüne inşaat nereye baksan kültür merkezi gebzede halk perişan bizler yapılan binalarımı akşam.evimize götürüp yiyeceğiz Allah ilk önce akp li nekadar belediye varsa başımızdan def ettsin Allahım belediyenin maddi gücünü halkın parasını yiyenleri kahrı perişan eylesin

Avatar
Kemal 2019-02-14 23:15:32

Müdürlerin hepsi kullanıyor ama millete geldiyi zaman kemer sıkın diyolar saltanat bitecek

Avatar
İbo 2019-02-14 22:48:39

Allah milletin parasını yiyeni harama el uzatıp sefa sürenlerin hepsinin belasını versin ulan nasıl bi devrandır be yazıkşar olsun herkes bi şekilde çalıyo halka gelince yok yok lanet olsun senin gibi insanlara devlet malına zarar verenlere

Avatar
Turan 2019-02-14 20:00:32

Yiyin ağalar yiyin Karun gibi yiyin.Allah belanızı versin inşAllah

Avatar
Zülal 2019-02-14 13:24:43

Haber yanlış sanki her gün kuruma gidiyor

Avatar
Özgür D. 2019-02-14 12:33:42

Bu araba canlımı, konuşabiliyormu

Avatar
Dursun Şenol 2019-02-14 01:01:06

Gebzede gezen acil ambulanslarının insan sağlığı açısından incelenirse MİLLETİN nasıl bir risk ile karşı karşıya bırakıldığı net olarak görülecektir ve Ankarada en çok Akp ve sağlık bakanını mutsuz edecektir bu durum!Dilovasında neler oluyor inşAllah birgün okurum gazeteden!

Avatar
Belediye 2019-02-13 21:40:14

Tahir hocam duy bunu. Belediyede mudurler amirler hep bir bahaneylerle makam araçlarını kendi islerinde 24 saat kullaniyorlar. Evlerinin onunde arabalar istedikleri saatte ise gelip gidiyorlar.

Avatar
seko 2019-02-13 20:22:22

Bir bloktan diğer bloğa makam aracıyla geçen Vali'de gördü bu şehir.!!!

Avatar
abdülhamit han. 2019-02-13 17:34:56

Selamünaleyküm arkadaşlar.Adamın suratına bakın haram yemekten nur yok nur.Bizim ödediğimiz vergilerle maaş alıp buna rağmen haram yiyen kim varsa bu devleti idare edenler dahil mevlam gün yüzü göstermesin.Dürüst çalışanlarada Allah razı olsun diyoruz.AMİN.

Avatar
muhalif müslüman 2019-02-13 17:09:56

belediyede durum daha vahim..! bu bakteri gene iyimiş.. belediyede daire başkanları tenezül edip bu arabaya binmez bile...! tabiki helal etmiyoruz hakkımızı..!

Avatar
Dost 2019-02-13 15:28:38

Ey Belediye ve kamuda saltanat süren, devletin aracını kendi özel aracı gibi kullanan evine gidip gelen, ailesini gezdiren idareciler; "Hz.Peygamberimizin beyt-ül mal dan yani devlet malından yiyenlerin, aşıranların cenaze namazını kılmadığı bilinmektedir."

Avatar
umit 2019-02-13 15:07:52

her yer badem bıyık.

Avatar
Beka Sorunu 2019-02-13 14:09:31

Yazık değil mi bu soğuk havada her gün minibüsle gidip gelecek ? Hiç mi acımıyorsunuz ? Koskoca bir ilçenin sağlık müdürü. Aşılarda diğer araçlarla gider ne olmuş sanki.

banner866

banner867

banner868

banner820

banner482

banner863

banner864

banner865

banner846

banner328