banner729
banner598
16 Kasım 2017 Perşembe 20:25
Başkandan hükümete şok sözler..!
banner728

İSU’nun 2017 yılı olağan genel kurulunda CHP Grup Başkan Vekili Engin Taşdemir’le tartışan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu herkesi şoke etti.

Engin Taşdemir’in taşeron, geçici işçi ve sözleşmeli personelin kaldırılması ve İSU’daki işçilerin kadrolu yapılmasını talep eden konuşmasına müdahale eden Karaosmanoğlu, “Bana göre taşeron işçiliği kaldırmak yanlıştır. Kadroya alınca yan gelip yatıyorlar” dedi. Engin Taşdemir, hükümetin taşeronu kaldırmaya yönelik adımlarını hatırlattığı Karaosmanoğlu, “Hükümet de bu konuda yanlış yapıyor. Onlar öyle düşünüyor olabilir, ben öyle düşünmüyorum” dedi.

Engin Taşdemir, “Din kültürü hocası olarak vahşi kapitalizmi savunmanız üzücü” ifadelerini kullandı.

Bunun üzerine sözlerine devam eden Karaosmanoğlu, “Bu konuda takdir Kocaeli halkınındır. Biz sizin gibi düşünmüyoruz” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 17.11.2017 09:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yusuf 2017-11-25 15:17:50

Ben isu kurumunda çalışan bir vatandaşım. Kurumda memur geçinen bir çok kişi sıcak ofislerde mis gibi çalışıyor. Yaptığı işler belli. Müteahhit yada kadrolu hiç fark etmiyor.. isu da gözde firmasında çalışan elemanların bircogu kadrolu personel ile beraber çalışıyor. Lakin onlarda kadrolu personele mecburen ayak uyduruyor. Önce kadrolu personel veya müteahhit personel diye ayırım yapacağınız yere şartları esitleyin. Kadrolu adamın maaşı müteahhit elemanın maaşının neredeyse 2 katı.(Hesabaikramiye filan koyarsan). Müdür şeften geçilmiyor.. torpilciliik aldı başını gidiyor.. Tayyip babamız olmasa oy alamazsınız sizler.. kadrolu veya taşeron bana fark etmez. Ben ekmegime bakarım. Sosyal güvence versinler kâfi.. 12 senedir isu taşeronda çalışıyorum.. benim zamanımda faturalama müdürümüz şimdi isu genel müdürü oldu. Biz 12 senedir 1 adım tukselemedik.boyle düzen mi olur.. 12 senedir geçici işçilik olur mu yaa. Ben iyiysem beni içeri alacaksın. İşine yaramiyyorsam o zaman çıkaracaksın. İdealleri olan birisi olarak bütün idealleriimiz ile kafa gecciyorsuunuz. Ama yine soylim bu 3 oldu yine kadro filan yok hikaye.. ayni şeyleri her seçim zamanında dile getirdiler ama almadılar. Önceki başbakan taşeron diye bişey kalmayacak dedi hemen altını boşalttılar vve devlet sektörü alınacak il Özel idare ve belediyeler yok denildi. Biz üvey evlatmiyiz.. 15 temmuzda 29 gün perşembe pazarında ben vardım... Karaosmanoğlu bey orda yoktu..... Kimse kusura bakmasın...

Avatar
Halil Eren 2017-11-21 22:20:12

Hayrola başkanım 4. Dönem garanti olsaydı hükümete bu şekil eleştirirmiydin yazık reis seni Nasıl üçdönem verdi yazık çok yazık

Avatar
Fikri erenoglu 2017-11-19 17:53:56

Tabiki taseron istersiniz yandaslariniz yagcilariniz zengin olsun isci esek gibi calisin umurunuzda degil oglunda taseron firmasi sahibiydi degilmi baskan isine gelmiyor tabiki 20 25 yil once krada bakala borcu olan adamlar ailece kocaelinin zenginleri oldular hangi fabrikayla acaba ne sirketi kurdunuzda oldu kadeslerinde icinde unutma baskan ALLAH var bir gun cezani verecek zavalli halki kucuk goren cikarci

Avatar
İbrahim ..... 2017-11-18 20:38:36

Kadrolu yaptığınız amirler yan gelip yatiyo bide işçilere laf yapıyorsunuz ben hergün görüyorum amirleri kahveden çıktıkları yok ....

Avatar
Enver Özay 2017-11-18 13:34:32

Yatan işçi yandaş işçidir yatan işçinin arkasında il başkanı ilçe başkanı belediye başkanı vardır bu sebeple Amiri takmıyor bu birinci sebeb ikinci sebep belediyelere yandaşlar doldurulmuş ihttiyaç fazlası işçi vardır zaten çoğu işler ihaleyle yandaş mütahitlere ihale edildiğinden dolayı işçilere iş kalmıyor dolayısıyla işçi yatıyorsa işçiye iş bırakmayan yönetimlerin suçudur işçiyi çalıştıramıyorsan bu işçinin suçu değil suç yönetim sisteminin eksikliğidir şunu demek istiyorum at sahibene göre kişner işi ehline verin yandaşa değil

Avatar
Aydın Aydınlık 2017-11-18 13:17:04

Yönetemeyenler utansin Yan gelip yatanlar değil

Avatar
ersoy gülsün kandemir 2017-11-18 00:43:07

İbrahim amca yorumları okuyormusun sen hiç?Bu yaşa geldim şu aşağıda yazanların binde biri tarafıma söylenmedi.Bibbie kere maşAllah derdim ama haketmiyorsun,13 yıldır yeni mi özümseyip anlayabildiniz taşeron sistemini,Kocaelide uyuşturucu bağımlılarından niye hiç bahsetmiyorsun.

Avatar
arnavut 2017-11-17 21:17:53

Sen dua et üçbeş eski işçi kaldıda iş dönüyor.yoksa rezillik diz boyu senin teşaronların hepsi amir zaten yatıyo.

Avatar
Mehmet. 2017-11-17 20:30:57

Doğru söylüyor da yönetmesi gerekir. Millet memur olup yatayim kafasında zaten...

Avatar
& 2017-11-17 19:42:56

Hepiniz esnaf düşmanısınız adam alınırken işe ilk önce kendi adamlarınızı alıyonuz ne oldu iş bokamı sardı simdi 15 sene oldu günaydın

Avatar
aliihsan demir 2017-11-17 18:08:21

yani firmalara peşkeş çekip aradan kim indircek sizle cennete girmem ben serfsuz seni reisn fotorafiyla oy verdik sana zaten senin fetocu oldugunu herkes biliyo .....

Avatar
Körfez 2017-11-17 16:46:20

Baskan bir bakima hakli ama temizleme yoluna gidebilir.

Avatar
Hikmet 2017-11-17 15:22:14

Rabbim kimseyi menfaatleri doğrultusunda davasına sırtını dönenlerden eylemesin

Avatar
İzmitli 2017-11-17 15:07:53

Reis duyarsa yanlışı anlatır sana

Avatar
Samet 2017-11-17 15:04:10

Akp sayesinde 13 senedir o koltuktasın.13 senedir bir şehri yöneten başkan olarak hodri meydan bağımsız gir bakalım 2019da seçime kaç tane oy alacaksın.Din kültürü hocası olup öğretmen maaşı alacakken sırf akp partizanlığı yapan hiç hizmete bakmayan adaylara dahi bakmayan direk ampule oy basan bir kitle sayesinde 13 senedir o koltuktasın hiç utanma sıkılma yokmu ne koltuk sevdası bu yahu sözde dindarlar.Akpden son adaylığındı zaten ama gel bir kendini denemek için 13 sene başında durduğun şehre ne vermişsin bunu görmek için birdaha aday ol 2019da bağımsız olarak herşey ortaya çıksın varmı o yürek sende.Şuan akp beni aday göstersin ben seçilirim bukadar basit.Bu şehri bukadar senedir belediyecilikten gram anlamayan birisi yönetiyor yazık.

Avatar
Deniz 2017-11-17 13:46:52

Kardeşim kim ne derse desin. Kadrolaştırmak demek rahata kavuşturmak demek. maaş konusunda düzenleme yapılsaydı daha iyiydi bence.Belediyelere gidin bir bakın hep birilerinin akrabası..

Avatar
Deniz 2017-11-17 13:43:50

Kardeşim kim ne derse desin. Kadrolaştırmak demek rahata kavuşturmak demek. maaş konusunda düzenleme yapılsaydı daha iyiydi bence.Belediyelere gidin bir bakın hep birilerinin akrabası..

Avatar
Söylemesi kolay 2017-11-17 12:57:57

Yahu madem yan gelip yatiyor kadrolarin sen baskan degil misin hocam. 2 tane isciyi calistiramiyor musunuz koca belediyesiniz. 2 belediye iscisine lafiniz gecmiyor mu

Avatar
ÖmerÖ @aynur 2017-11-17 11:49:41

siz ve sizin gibi sorgusuz sualsiz karar alanlar bu ülkeyi bu hala getirdi. biraz yapılanları mantık süzgeçinizden geçirin sonra yine evet yine hayır deyin o ayrı.

Avatar
ÖmerÖ @Emrah 2017-11-17 11:48:23

Neye göre yan yatmış? Sen popüler yorum yapmak için süslü cümlelerle eleştiri yapma bence.. Kalk bi Kocaeli'nin 15 sene önceki haline bak birde şimdiki yapılanlara bak. nankt olmayın. seversiniz sevmezsiniz o ayrı. Bende sevmiyorum ama yapılanları görüyorum..

Avatar
ÖmerÖ 2017-11-17 11:46:39

Başkanı kötü gösterme çalışmaları başlamış anlaşılan.

Avatar
FATİH KORKMAZ 2017-11-17 11:37:05

Sayın Reisi Cumhurumuz Gereğini Yapacaktır Ben bir engelli Belediye taşeron işçisi olarak Buna inanıyorum ve sizde inanın Rabbim inananlardandir

Avatar
taşeron 2017-11-17 11:13:00

başkanın elindeki mal varlığını silip aylık 1400 lira maaş ile kirada oturtup 3 çocuk okutup fatura ödetmek lazım..

Avatar
Yurttaş @Maço 2017-11-17 10:36:17

Çalışmayanı,asi olanı;istediklerini il içinde istedikleri yere sürgün edip burunlarından fitil fitil getiriyor belediye amir ve müdürleri.Bunun örneği geçmiş yıllarda çok çok var.

Avatar
Vatandaş 2017-11-17 10:20:48

Taşeron çalışan insan değil demi bedava köle sistemi

Avatar
ayhan 2017-11-17 09:17:07

öyleyse kadrolular su an yangelip yaıp maaş alıyor.geregını yap başkan

Avatar
Emrah 2017-11-17 01:33:44

Seninde suyun ısınıyor karaosmanoğlu yıllardır yan gelip yattığın koltuktan o bahsettiğin takdir sahibi Kocaeli halkı seni kaldırmasını da bilir. Tek derdin modern köleliği savunmak mı önce bir Allah tan kork sonra taşeron işcisini ağzına al .

Misafir Avatar
ÖmerÖ 2017-11-17 11:48:23 @Emrah

Neye göre yan yatmış? Sen popüler yorum yapmak için süslü cümlelerle eleştiri yapma bence.. Kalk bi Kocaeli'nin 15 sene önceki haline bak birde şimdiki yapılanlara bak. nankt olmayın. seversiniz sevmezsiniz o ayrı. Bende sevmiyorum ama yapılanları görüyorum..

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yunus 2017-11-17 01:19:33

Tabiki takdir bizim bunuda secimlerde goreceksınız taseron beledıye baskanı secıcez bızım vergılerımızle hafta sonu otobus kaldırıp yuruyus yapmayan Q7 jıpe binmeyen Allah sızden bunların hesabını soracak yatacak yerınız yok

Avatar
Ak partili 2017-11-17 00:53:21

Bence de siyasetçiler bedava para alıyor seçim zamanı her yalan serbest köprüyü geçince isleride bitiyor başkandan sebep akparti ve erdogana inansamda bu parti icin cok chp liyle kavgada etsem oy vermicem verdirmicem nezamanku reis bizi anlayana kadar baskan unutmasın biz karda yağmurda nasırlı ellerle calışıyoruz kadroluda degiliz ama ardaslarimizada ayıp ediliyor hakkımı helal etmiyorum

Avatar
aynur 2017-11-16 22:41:50

akp ne yapıyorsa doğrudur.nokta her şey yolunda evel Allah

Misafir Avatar
ÖmerÖ 2017-11-17 11:49:41 @aynur

siz ve sizin gibi sorgusuz sualsiz karar alanlar bu ülkeyi bu hala getirdi. biraz yapılanları mantık süzgeçinizden geçirin sonra yine evet yine hayır deyin o ayrı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALUK 2017-11-16 22:40:42

AKP nin parolası bu böyle geldiler iktidara.sürüdüre,süründüre oy aldılar.millet böyle alıştı.iş garantileri olsa bu kadar kul hakkına okey verirmiydi .bırakın sürünsünler neyin kadrosu en büyük akp ver mehteri

Avatar
Mine Tugay 2017-11-16 21:57:36

Pis kapitalist dünün emekli bugünün sermayedarı Tahsin ve İsmail beyefendilerin babaları.

Avatar
Maço 2017-11-16 21:35:23

Başkan burada doğru söylemiş yiğidi öldür hakkını ver taşeron kadroya geçerse hiç çalışmaz

Misafir Avatar
Yurttaş 2017-11-17 10:36:17 @Maço

Çalışmayanı,asi olanı;istediklerini il içinde istedikleri yere sürgün edip burunlarından fitil fitil getiriyor belediye amir ve müdürleri.Bunun örneği geçmiş yıllarda çok çok var.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482