banner422
16 Kasım 2017 Perşembe 20:25
Başkandan hükümete şok sözler..!

İSU’nun 2017 yılı olağan genel kurulunda CHP Grup Başkan Vekili Engin Taşdemir’le tartışan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu herkesi şoke etti.

Engin Taşdemir’in taşeron, geçici işçi ve sözleşmeli personelin kaldırılması ve İSU’daki işçilerin kadrolu yapılmasını talep eden konuşmasına müdahale eden Karaosmanoğlu, “Bana göre taşeron işçiliği kaldırmak yanlıştır. Kadroya alınca yan gelip yatıyorlar” dedi. Engin Taşdemir, hükümetin taşeronu kaldırmaya yönelik adımlarını hatırlattığı Karaosmanoğlu, “Hükümet de bu konuda yanlış yapıyor. Onlar öyle düşünüyor olabilir, ben öyle düşünmüyorum” dedi.

Engin Taşdemir, “Din kültürü hocası olarak vahşi kapitalizmi savunmanız üzücü” ifadelerini kullandı.

Bunun üzerine sözlerine devam eden Karaosmanoğlu, “Bu konuda takdir Kocaeli halkınındır. Biz sizin gibi düşünmüyoruz” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 17.11.2017 09:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALUK 2017-11-16 22:40:42

AKP nin parolası bu böyle geldiler iktidara.sürüdüre,süründüre oy aldılar.millet böyle alıştı.iş garantileri olsa bu kadar kul hakkına okey verirmiydi .bırakın sürünsünler neyin kadrosu en büyük akp ver mehteri

Avatar
Emrah 2017-11-17 01:33:44

Seninde suyun ısınıyor karaosmanoğlu yıllardır yan gelip yattığın koltuktan o bahsettiğin takdir sahibi Kocaeli halkı seni kaldırmasını da bilir. Tek derdin modern köleliği savunmak mı önce bir Allah tan kork sonra taşeron işcisini ağzına al .

Misafir Avatar
ÖmerÖ 2017-11-17 11:48:23 @Emrah

Neye göre yan yatmış? Sen popüler yorum yapmak için süslü cümlelerle eleştiri yapma bence.. Kalk bi Kocaeli'nin 15 sene önceki haline bak birde şimdiki yapılanlara bak. nankt olmayın. seversiniz sevmezsiniz o ayrı. Bende sevmiyorum ama yapılanları görüyorum..

Beğenmedim! (2)
Avatar
ayhan 2017-11-17 09:17:07

öyleyse kadrolular su an yangelip yaıp maaş alıyor.geregını yap başkan

Avatar
Maço 2017-11-16 21:35:23

Başkan burada doğru söylemiş yiğidi öldür hakkını ver taşeron kadroya geçerse hiç çalışmaz

Misafir Avatar
Yurttaş 2017-11-17 10:36:17 @Maço

Çalışmayanı,asi olanı;istediklerini il içinde istedikleri yere sürgün edip burunlarından fitil fitil getiriyor belediye amir ve müdürleri.Bunun örneği geçmiş yıllarda çok çok var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mine Tugay 2017-11-16 21:57:36

Pis kapitalist dünün emekli bugünün sermayedarı Tahsin ve İsmail beyefendilerin babaları.

Avatar
Yunus 2017-11-17 01:19:33

Tabiki takdir bizim bunuda secimlerde goreceksınız taseron beledıye baskanı secıcez bızım vergılerımızle hafta sonu otobus kaldırıp yuruyus yapmayan Q7 jıpe binmeyen Allah sızden bunların hesabını soracak yatacak yerınız yok

Avatar
Ak partili 2017-11-17 00:53:21

Bence de siyasetçiler bedava para alıyor seçim zamanı her yalan serbest köprüyü geçince isleride bitiyor başkandan sebep akparti ve erdogana inansamda bu parti icin cok chp liyle kavgada etsem oy vermicem verdirmicem nezamanku reis bizi anlayana kadar baskan unutmasın biz karda yağmurda nasırlı ellerle calışıyoruz kadroluda degiliz ama ardaslarimizada ayıp ediliyor hakkımı helal etmiyorum

Avatar
aynur 2017-11-16 22:41:50

akp ne yapıyorsa doğrudur.nokta her şey yolunda evel Allah

Misafir Avatar
ÖmerÖ 2017-11-17 11:49:41 @aynur

siz ve sizin gibi sorgusuz sualsiz karar alanlar bu ülkeyi bu hala getirdi. biraz yapılanları mantık süzgeçinizden geçirin sonra yine evet yine hayır deyin o ayrı.

Beğenmedim! (1)

banner354

banner328

banner498

banner509

banner482