banner768
banner598
banner749
01 Aralık 2018 Cumartesi 14:43
Başiskele, Gölcük, Derince, Kartepe…  Askeri kışlalara  el konulabilecek!
banner728

Kira bedelinin belirlenmesinden bebek sütünden ÖTV alınmamasına, varlık finansman fonlarından işsizlik ödeneği ve yaşlılık aylığına kadar milyonlarca kişiyi ilgilendiren teklifte kışla arazilerine ilişkin madde dikkat çekti.

Torbada yer alan madde şöyle; "Kışla arazilerinin imar uygulamasından belediye adına oluşan hisselerin Milli Savunma Bakanlığı, Jandarma, Sahil Güvenlik ve Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM) bütçesine ilave yük getirmeden kamulaştırma zorunluluğu olmaksızın Hazine adına tescili sağlanacak."

Torbay göre ayrıca, "EGM mensuplarının tamamı Polis Bakım ve Yardım Sandığı'na (POLSAN) zorunlu üye olacak". Kocaeli’de de BAşiskele, Gölcük ve Derince’de sahil şeridinde, Kartepe’de ise D-100 Karayolu yanında çok değerli askeri araziler bulunuyor.

Son Güncelleme: 01.12.2018 20:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet Donerkaya 2018-12-03 05:04:33

Butun herseye zoru olanlar cikarsiniz sokaga ha biz 85 Milyon sokaga cikarkende Turkluge insanliga inancimiza layik sekilde orayi burayi parcalamadan El ele 85 milyon karsinizda hepsini toplasan 5 bini gecmez bunu yaparkende Adaletin hukukun Demekrosinin hic birini kirmadan boyle savas hurriyet demokrasi huzur refah kazanilir

Avatar
Rasim 2018-12-02 17:48:56

Askeri birliklere göz atacağınıza belediyecilik yapın...

Avatar
Yasin aksakallı 2018-12-02 17:01:55

Değirmenin suyu azalinca kislalarin arazilerine göz diktiler 16yil akpli belediyelerin lüks harcamalari fuzili şirket araçları ve sayısı belli olmayan zengin ettiği yandaşları ekonomiyi bitme noktasına getirdi bir 5 yildaha verin verin ..?

Avatar
Ersoy Kandemir @Bu habere yorum yapanlara sesleniyorum içinizde İ 2018-12-02 16:24:55

Ben atadan deden İzmitliyim de İzMİTLİ olmasına askeri arazilerin satışına karşı olmak için memleketin bir önemi yok bence,Akpli olmamanın önemi var!Sen askeriyenin elindeki Karamürseldeki arazilerden bahsedeyim.dığası bir gram bozulmamış,Kocaelide görüp tutamayacağın balıkları görürsün denizde,Başiskeledeki lojmanları inceleyen göz koyan makam aracını önünde durdurup inceleyen fikri bozuklarıda çok gördük,ORMAN ARAZİLERİNİ daha unutmadık,bunlar MİLLETİN ÖALI KİMSE SATMAYI AKLINDAN BİKE GEÇİRMEMELİ,geçirenlerinde ne olduklarını hergün görürüz,artistik patinaj şampiyona her biri ama oldukları yerde patinaj şampiyonaları!

Avatar
Özizmitli 41 2018-12-02 13:07:39

Askeri arazilerden evvel rayiç bedeli üzerinden devletin maliyesinin elinde bulunan kırsalda ve kentlerdeki arazileri orman bakanlığının elindeki orman vasfını yitırmiş yerleri kullananlara tsklif ederek satın dahası işe yaramayan faiz işleten diyanetin bütcesini kaldırın sarayın bütcesini yarıya indirin örtülü ödeneği kaldırın makam araçlarını uçakları satın bir ile yarasın.

Avatar
Bu habere yorum yapanlara sesleniyorum içinizde İzmitli olan varmı acaba ben derinceliyim ve bu askeri bölgeler Cok iyi biliyorum hepsi boş ve atıl durumda yani askeri hiç bir faaliyet yapılmıyor yorum yapmadan önce azıcık araştırma yapin 2018-12-02 12:57:52

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2018-12-02 16:24:55 @Bu habere yorum yapanlara sesleniyorum içinizde İ

Ben atadan deden İzmitliyim de İzMİTLİ olmasına askeri arazilerin satışına karşı olmak için memleketin bir önemi yok bence,Akpli olmamanın önemi var!Sen askeriyenin elindeki Karamürseldeki arazilerden bahsedeyim.dığası bir gram bozulmamış,Kocaelide görüp tutamayacağın balıkları görürsün denizde,Başiskeledeki lojmanları inceleyen göz koyan makam aracını önünde durdurup inceleyen fikri bozuklarıda çok gördük,ORMAN ARAZİLERİNİ daha unutmadık,bunlar MİLLETİN ÖALI KİMSE SATMAYI AKLINDAN BİKE GEÇİRMEMELİ,geçirenlerinde ne olduklarını hergün görürüz,artistik patinaj şampiyona her biri ama oldukları yerde patinaj şampiyonaları!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bir bunlar kalmıştı onları da harcayın 2018-12-02 12:37:20

Avatar
HAMI CATI 2018-12-02 12:31:50

DONANMAYIDA ALSINLAR BIR ŞEYE BENZESI . AKP VAKIFLARINI VEYA KATARLILARASARSINLAR

Avatar
Allahın askerleri 2018-12-02 12:04:26

Ben en kısa yol tüm askeri tesisleri kışlaları askeri uçak halikopter ve gemileri katara satalım askeri emniyet personeli dağıtalım hazine büyük bir yük den kurtulur biz Müslüman bir ülkeyi ziyaret Allah daima bizimle bizi korur ve gözetir bizim Celik zırhlı imanlı göğsümüz var düşmanların kurşunu bize işlemez.

Avatar
Emrah 2018-12-02 11:34:54

Sayın Cumhurbaşkanı bir zamanlar sahnelerde dile getiriyordunuz biz iktidara geldiğimizde IMF ye borç şu kadar bu kadar diye hatta borç bitti biz IMF ye şu kadar borç verdik diye. Ne oldu da bu borç tekrardan bu kadar çoğaldı ki benim yaşadığım yerdeki askerî bölgelere kaldınız satmak için para lazım ise kasaya sizin Ocak ayındaki alacağınız zamlı maaşınızin fazlasını koyun kasaya. Vatandaş ağlıyor farkında mısınız?

Avatar
Mehmet kaymak 2018-12-02 11:20:08

Bu araziler satılıp,savunma sanayii gelistirmek için kullanılmalı.

Avatar
Enes 2018-12-02 10:41:49

Kim bilir kimler zengin olcak kim o şanslı kişiler 262 tower gibi dikerler oralara göktelen

Avatar
Antikakepe 2018-12-02 10:03:11

Para için kendilerine ne zaman sıra gelecek bakalım.

Avatar
,,,,, 2018-12-01 23:59:03

Atatürkün yaptırdığı fabrikaları satarak bu güne kadar idare ettiler değirmenin suyu bitti şimdi yeni dereler bulmak lâzım kala kala araziler kaldı Üretim olmadan değirmen dönmez yandaşlarıda zengin etmek lâzım

Avatar
Hacı 2018-12-01 22:21:09

Satacak artik bir seyleri kalmadigindan son olarak askeri yerler kaldigindandir.Buda tayyip erdoganin politikalarinin sonucudur.Boyle olmasa sarayin ve banyolu 2 katli ucaginin masraflari nasil karsilanacak.

Avatar
HASAN TEKOĞUL 2018-12-01 21:52:37

83 yaşındaki babamın 45 yıllık tapulu arazisini karşılıksız kamulaştıra zihniyet AKP zihniyeti sayın cumhurbaşkanı seçim meydanlarında ordulu dedenin duasını seyrettiriyordu babam 83 yaşında babamın bedduasını duyanyok haram zehir olsun izmit belediyesi ne.

Avatar
Cumhuriyet 2018-12-01 21:18:22

Biz içerdeyiz ama fikirlerimiz iktidarda diyen fetöcüler geldi aklıma..Askeri okullar,harp okulları halledildi şimdi sıra arazilere geldi.Düperdüz hainsiniz..

Avatar
Ata Asker. 2018-12-01 18:06:34

Bütün Askeri tesislere el koyuyn askeri'de terhis edin Savunmaya ihtiyacımız olduğunda eğitimli imamları yollarsınız tekbir getirerek memleketi korur. Bu ne yahu asker'e kininiz ne oyunlar çeviriyotsunuz Hainler.

Avatar
Ufuk 2018-12-01 15:49:23

Rantı yüksek kamu arazilerini; emrindeki şehircilik bakanlığı-TOKİ çetesine veriyor Milletrin parasını betona gömmeye ısrarla devamö ediyor. Fabrika açmak üretim kitabında yok. TAYYİP ERDOĞANA OY YOK. Çünkü ben vatan haini değilim

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-12-01 15:11:13

Babalar gibi belediyelerin sattıkları arsalar yetmedi bir de askeri alanlar,bir sorum olacak araziler satarak mı bütçe AYAKTA TUTULUYOR?

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482