banner783
banner826
banner840
banner828
13 Mart 2019 Çarşamba 09:55
Aydın Ünlü  yeğenini  Büyükşehir’de  işe sokmuş!
banner728

İktidar partisi AKP ile işbirliği yapan Milliyetçi Hareket Partisi Kocaeli’de 12 ilçede belediye başkan adayı çıkarmadı. Parti logosuyla da seçime girmeyecek olan MHP tarihinde ilk defa seçim pusulalarında yer almayacak. MHP seçmeni AKP logosu altına mühür basacak. Bu tablonun MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü açısından kimi getirileri de oldu. Ünlü, iktidar partisinin düzenlediği bütün toplantılara davet edilir oldu. AKP’li belediye başkan adaylarının tanıtım programlarında uzun uzun konuşan Ünlü geçtiğimiz günlerde 1 Nisan sonrasında belediye makamlarında kendini ayakta karşılatacağını da açıklamıştı. Ünlü’nün belediye ilişkisi 1 Nisan’dan önce başladı. Yeğeni Hüseyin Ünlü’yü Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde işe soktu. MHP’liler Hüseyin Ünlü’nün Büyükşehir Belediyesi’nde işe girdiğini AKP Kartepe Belediye Meclis Üyesi Adayı Faruk Cengizhan’ın belediye şantiyesini ziyaretiyle öğrendi. Ziyaret fotoğraflarını gören MHP’liler, Ülkü Ocakları eski başkanı Ali Yıldız’ı hatırlatarak Ünlü’ye tepki gösterdi. Hatırlanacağı üzere akil insanlar sürecini protesto eden Ülkü Ocakları eski başkanı Ali Yıldız Büyükşehir Belediyesi iştiraki ola Kent Konut A.Ş.’deki işinden atılmıştı.

Son Güncelleme: 13.03.2019 11:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
atatürkçü @Kenan 2019-03-14 09:29:08

ah be kenan sendemi yoksa belediyedesin ? çokmu yakın arkadaşın veya senmisin ? bahsi geçen arkadaş ya anlayışınız kıt diyorlarki insanlar bu aydın ünlünün kendini bu kadar parçalamasının altındaki sebep işlettiği ihalesini aldığı kafeteryalarmı ? akp bu güne kadar kendi yandaşının haricinde işe adam almazken neden ? mhp li birini aldı ?? 17 yıldır yürüttükleri yandaş kayırmacılığından mhp ne zamandır yararlanmaya başladı ? ittifaktan önce mhp zaten akp yi destekleyip evet demedimi yeni sisteme ? siz bırakın kelime oyunlarını insanları utanmadan sıkılmadan demogoji ile boğmayın aç herifler

Avatar
Ayhan sert 2019-03-14 09:23:43

Böyle haber birşey kazandırmaz ekmek üzerinden oyunlar oynanmasın

Avatar
Mehmet Murtaza Kart 2019-03-14 09:17:10

Ünlü Büyük Şehirden kaç tane büfe aldın adına işletmeciliğini yapıyorsun hadi bakalım, Kartepeli MHP liler olarak;
Büyük Şehirde oyumuz İYİ Parti adayı Serdar KAMAN
Kartepe ise Cumhur KARAKADILAR
MHP ülkücü olarak 55 yaşındayım, Milliyetçiliğime küfür eden akp ye asla oy vermedim vermemde

Avatar
Adnan 2019-03-13 23:34:37

ey bu yazıyı yazan deyyolar aydın ullunun yeyeni belediyeye giremez diye bir kanunmu var adgoloslar

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-13 23:19:44

Şu fotoğrafı paylaşmanız çok gereksiz olmuş ekmek parasını kazanıyor belkide hakkı ile girdi.Kel palyaço bundan sonra gelecek iktidar yalakalığının nimetlerini düşlüyor kafeyi nasıl elde tutarımın derdinde,kendini ayakta karşılayacak,kendi sayesinde seçilmişleri hayal ediyor.Palyaço..

Avatar
yalniz kurt 2019-03-13 21:11:12

Bu birliktelige sadece mhp liler oy verecektir gercek ülkücüler ise son sözünü mhp büyük kurultayinda söyleyeektir bu dava kutsaldir bu davanin maniviyatini ruhunda hisseden gercek ülkücülere selam olsun

Avatar
ŞAHİN 2019-03-13 20:20:05

Öyle bir abartı haber olmuşki ..yandaş medyaya taş cıkartmışsınız..ittifaktan önce başlamış işe ve taşeronda çalışmakta ... sanki ihale koparmış yada avantayı götürmüş gibi yazmışsınız...yazıklar olsun kraldan çok kralcı olanlara ...!!!

Avatar
Vatandaş 2019-03-13 16:50:10

kel patlak göz millete verirsin talkını kendin yutarsın salkımı mendebur seni uyuz

Avatar
Pandora 2019-03-13 16:29:49

Bir MHP li olarak Akp yi asla desteklemedim oyumda açıktan Fatma kaplan hürriyettir ama insanlar ekmek parasına çalışıyor o insan ne iş yapıyor ahır ahır gezip ahır ilaçlıyor siz şuanki belediye başkanının sülalesi hangi makamlarda nerelerde müdür onlara bakın araştırın kim kime torpil yapmış görürsünüz

Avatar
Isimsiz 2019-03-13 16:21:56

Ise sokmusta mudurmu olmus ilaclama isi karalamak icin elinizden geleni yapiyosunuz.o isi beğenmeyip calismayan o kadar cok kisi varki begenmiyolar.laf olsun sizdeki

Avatar
Çoşkun @Kenan 2019-03-13 15:10:53

bölücü provakatör insanbların ekmeğiyle oynamak, ekmeksiz bırakmak tehdidini 17 senedir siz türkşye-Mişllet düşmanı vatan hainlerei kendi ağızınızla söylüyonuz benim işe aldığım kişi seçimnde akpye oy vermezse onu işten çıkarmak boynumun borcu diyen sizsiniz. kimseye çamur atma. yanlış yerden saldırdın tetikçi provakatör.

Avatar
Kenan 2019-03-13 14:49:57

Ne olacak çalışmayacak mi herkes birbirinin yeğeni kuzeni çocuk çalışıyor oturmuyor çalışmasa yatsa haklısın herkes ekmek peşinde aydın ünlünün yeğeni belediye de çalışamaz diye bir ayetmi var bu çocuk yeni girmedi iltifak yokken de çalışıyor du belediyenin rahat yerinde bile çalışmıyor kanalizasyon ilaçlamada bunları da yazsaydın ozaman deseydin aydın ünlünün yeğeni belediye kanalizasyon da çalışıyor rahat bir yere neden vermedi diye yaza bilirdin siyasi amaç için milletin ekmeği ile oynama bu oy getirmez kaybettirir a başka amacın varsa bilmem eskiye gidersen CHP yönettiği zamana çok yan gelip ise gitmeden maaşları ni alan onlarida yaz tek tek ozaman klarnetin deliği kapalıyken ses çıkmaz haydi kolay gelsin kardeşim

Avatar
Kenan 2019-03-13 14:44:34

Ne olacak çalışmayacak mi herkes birbirinin yeğeni kuzeni çocuk çalışıyor oturmuyor çalışmasa yatsa haklısın herkes ekmek peşinde aydın ünlünün yeğeni belediye de çalışamaz diye bir ayetmi var bu çocuk yeni girmedi iltifak yokken de çalışıyor du belediyenin rahat yerinde bile çalışmıyor kanalizasyon ilaçlamada bunları da yazsaydın ozaman deseydin aydın ünlünün yeğeni belediye kanalizasyon da çalışıyor rahat bir yere neden vermedi diye yaza bilirdin siyasi amaç için milletin ekmeği ile oynama bu oy getirmez kaybettirir a başka amacın varsa bilmem eskiye gidersen CHP yönettiği zamana çok yan gelip ise gitmeden maaşları ni alan onlarida yaz tek tek ozaman klarnetin deliği kapalıyken ses çıkmaz haydi kolay gelsin kardeşim

Misafir Avatar
atatürkçü 2019-03-14 09:29:08 @Kenan

ah be kenan sendemi yoksa belediyedesin ? çokmu yakın arkadaşın veya senmisin ? bahsi geçen arkadaş ya anlayışınız kıt diyorlarki insanlar bu aydın ünlünün kendini bu kadar parçalamasının altındaki sebep işlettiği ihalesini aldığı kafeteryalarmı ? akp bu güne kadar kendi yandaşının haricinde işe adam almazken neden ? mhp li birini aldı ?? 17 yıldır yürüttükleri yandaş kayırmacılığından mhp ne zamandır yararlanmaya başladı ? ittifaktan önce mhp zaten akp yi destekleyip evet demedimi yeni sisteme ? siz bırakın kelime oyunlarını insanları utanmadan sıkılmadan demogoji ile boğmayın aç herifler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-13 15:10:53 @Kenan

bölücü provakatör insanbların ekmeğiyle oynamak, ekmeksiz bırakmak tehdidini 17 senedir siz türkşye-Mişllet düşmanı vatan hainlerei kendi ağızınızla söylüyonuz benim işe aldığım kişi seçimnde akpye oy vermezse onu işten çıkarmak boynumun borcu diyen sizsiniz. kimseye çamur atma. yanlış yerden saldırdın tetikçi provakatör.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Melih 2019-03-13 14:30:03

Seni gidi ÜNLÜ seni yine ünlendin bak!

Avatar
vatandaş 2019-03-13 14:29:04

vayyyy vayyy vayyyy şeytan vayyyyy demek boşuna değilmiş senin çabaların boşuna değilmiş kendini yırtman ama tüm şehrin ortak görüşü aydın çıkarı olmadan parmağını kımıldatmaz demekki doğruymuş reisiniz biliyormu senin yaptıklarını nevzatın yaptıklarını ??

Avatar
Güllü 2019-03-13 11:34:43

Al gülüm ver gülüm

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482