banner768
banner598
banner749
11 Mayıs 2018 Cuma 10:32
Atatürk düşmanı Elönü’yü savundu… Büyükşehirli memurdan skandal paylaşım!
banner728
Ulu önder, ülkenin kurtarıcısı Atatürk’ten nefret ettiğini televizyonda canlı yayında açıklayan Esra Elönü Kocaeli Kitap Fuarı’na konuşmacı olarak katılacaktı.
Elönü’nün programı kent genelinde oluşan olumsuz kamuoyu dolayısıyla iptal edildi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından iptal edilen program dolayısıyla kent muhalefeti memnuniyetini dile getirirken, kimi kesimler çok rahatsız oldu.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde uzun süre memur kadrosunda çalışan, kentimizde yaşayan, kısa bir süre önce Dış İşleri Bakanlığı’na atanması gündeme gelen Mehmet Baydemir rahatsız olan isimler arasında yer aldı.
Sosyal medya sitesi Facebook üzerinden bir açıklama yayınlayan Baydemir, Elönü’yü “Zulme uğrayan bir kız kardeş” olarak ifade ederken, Ensar, İlim Yayma ve TÜGVA gibi dernek ve vakıfları göreve çağırdı.

Baydemir’in skandal paylaşımın şu ifadeler yer aldı;

“Bu kentteki bu ülkedeki ‘Islamcı’ STK'lar ne iş yapar?
Malum, Esra Elönü, yıllar önce ‘Bu millet CHP yüzünden Atatürk’e düşman’ dediği için Kocaeli Kitap Fuarına gelemeyecek. Hakaret yok, düşmanlık yok ve sadece durum tespiti var.

Bu zihniyet muhalefetteyken dahi vesayet rejimini, baskıyı, şiddeti sürdürüyor. Buna karşın bu kentteki ‘Islamcı’ STK'lar ne yaptı? Açıklama yapıp Esra Elönü'nün yanında durdu mu?

Saadet Partisi, AGD, MGV ne iş yapar? ÖNDER, KİHMED imam hatipli Esra için ne yaptı? AKV, ENSAR, ILIM YAYMA CEMIYETI, MTTB nerde? TÜGVA? Kurulan platformlar? Ya adını saymadığım diğer STK'lar? Amaç sadece ihale ve koltuk kapmak mı?

BIR KIZ KARDESIMIZ ZULME UĞRUYOR!!

Yok mu bir babayiğit? Esra'nın cumartesi günkü programı iptal edildi. Gel kardeş Sabri Yalım Parkı'nda, Sekapark'ta, Marina'da ya da dağda bayırda bu programı yapalım diyecek bir delikanlı yok mu? Vesayet rejimi devam mı edecek? 16 yılda hiç bir şey mi kazanamadık?”

İŞTE ESRA ELÖNÜ'NÜN NEFRETİNİ KUSTUĞU O ANLAR




Son Güncelleme: 11.05.2018 12:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ömer 2018-05-18 14:56:06

Bu gerdek kadın danda.onu savunan lavuktanda onun gibilerden de yeter artık bu şerefsizler Yunan dölü artiklaridir

Avatar
İzmitli 2018-05-14 21:47:18

Fakir Cumhurbaşkanı Adayı Halkın Adamı Sayın Muharrem İNCE'ye oy vereceğim...

Hani bazıları Parti Genel Başkanı bile olamadı diyor ya Cumhurbaşkanı oldumu,Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN gibi Partinin başınada geçecek zaten.

Bu kan emici yamyamlardan Türkiyenin bir an önce kurtulması gerekiyor.

Avatar
İzmitli 2018-05-14 21:46:28

Başkanlık sistemi gelirse Padişahlık gelir bu Ülkeye,Vatandaş olarak bizlerde ölene kadar kulları oluruz yani köleleri...

Bakın Padişah yüksek seçim kurulu falan tanımıyor,seçimler zamanında yapılmalıydı...
Hani yargı bağımsızdı...Seçime Siyasetçi karar veremez...Seçimler zamanında yapılır,yada Hükümet istifa eder seçimler yenilenir.

Seçim olması için AKP Hükümetinin İstifa etmesi gerekir.

Avatar
ADD Üyesi 2018-05-14 17:02:40

Bunların hakkından ADD Kocaeli Şubesi gelir. ADD Kocaeli Şubesi Resmi web sitesi www.addkocaeli.org da konu ile ilgili açıklama yapıldı. ADD Kocaeli Şebesini tebrik ediyorum

Avatar
gerek yok @sinan kukul 2018-05-14 08:28:53

bende sizin gibi dar kafalı nankörlerin sevdiklerini sevmek zorunda değilim yobazcımmmmm

Avatar
İZMİTLİ41 2018-05-12 11:02:08

sEN BABAYİĞİT DEĞİLMİSİN ? NİYE BAŞKALARINDAN BEKLİYORSUN ? HADİ SENİ GÖRELİM BAKALIM HADİİİİİ !!

Avatar
Agd Mgv Saadet Partisi 2018-05-12 09:42:57

Bu dava çizgisini hiç kaybetmedi. Ne makam ne mevki ne şan ne şöhret bizi etkilemedi etkileyemez. Sayın baydemir ne iş yapar demiş biz hakkı hakikati her daim ayakta tutanları sonuna kadar savunuruz ancak iktidara yaranmak için taklalar atıp sıkışınca ben kapalı dindar bir kadınım yok mu bana sahip çıkan diyen şahsa yardım falan etmeyiz. Gitsin savunduğu partinin zıplama tahtaları dernekçiklerine vakıfçıklarına onlar yardım eder.

Avatar
Faruk 2018-05-11 22:10:10

Senin göreve çağırdığın o vakıfların yaptıklarını tüm Türkiye duydu. Sizi önce Allaha daha sonra insanların vicdanlarina havale ediyorum. Birde Atatürk bunlara ne yaptı çok merak ediyorum hemde çok.

Avatar
Mız mız 2018-05-11 19:59:07

İllaki insanları kışkırtacaksınız. İstemiyoruz kardeşim o kadını bu şehirde. Sekapark vs dahil. Babanın bahçesi değil oralar

Avatar
atma rıza 2018-05-11 19:48:58

al evine...orda dinle...

Avatar
Ozgur 2018-05-11 19:35:13

İhale ve koltuk kapmak. .ne guzel tarif etmişsin zihniyeti ni...çünkü islam sizin için hep araç oldu.demokrasi gibi. .yeri ve zamanı geldi trenden idiniz. .ama az kaldı.

Avatar
atatürkçü 2018-05-11 18:56:01

az kaldı şebek az sabret seni kurtarması için yalvarırsın stk lara

Avatar
Ersoy Kandemitoğulları 2018-05-11 18:49:40

Ben kimseye zulmetmem,neyse gereğini yaparım hep,Atama saygısı olmayana benim saygım yok kusura bakmayın!

Avatar
Tatar 2018-05-11 18:36:38

Çok istiyorsan al kızkardeşini defol git yunanistana...

Avatar
Türk 2018-05-11 18:22:43

Gereksiz ve kaale alınmayacak bir haber...

Avatar
sinan kukul 2018-05-11 16:54:34

Yobazlik sizin yaptiginiza denir gereksiz vatandaş.Senin sevdigini sevmek zorunda degil.

Misafir Avatar
gerek yok 2018-05-14 08:28:53 @sinan kukul

bende sizin gibi dar kafalı nankörlerin sevdiklerini sevmek zorunda değilim yobazcımmmmm

Beğenmedim! (0)
Avatar
Masumiyet 2018-05-11 15:56:50

İlla ki şebek görmek için hayvanat bahçesi ne gitmeye gerek yok ki ayna ya bak rahatla

Avatar