banner681
banner598
banner655
13 Ocak 2018 Cumartesi 12:08
Aras Kargo vatandaşı çileden çıkardı
banner719

Aras Kargo'ya giderek kendisine getirilen kolinin içindeki ürünlerinin tamamen kırıldığını, yaşadığı maddi kaybın telafisini istedi. Kargonun Körfez Şubesi yetkililerinden, 'Bizimle alakası yok. Kargonun çıkış şubesi neresiyse orayla görüşün. Gidin istediğiniz yere şikayet e din. Biz sorumluluk alamayız' dedi. Bunun üzerine sinir krizi geçiren ve kendisine yapılan haksızlığa dayanamayan iş adamı Bülent Yıldız, kendisine gelen kargo paketini, kargo şubesinin önünde pram parça ederek, kargo şubesi çalışanlarını protesto etti.

Son Güncelleme: 13.01.2018 14:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mert yildiz 2018-01-13 13:08:45

Aras kargo demek iskence demek

Avatar
Ömer 2018-01-13 14:08:50

Aras kargo kadar savruk dağınık rezil bir firma görmedim. Neredeyse bütün evime gelecek kargoları şubeden alıyorum neden ? evde yokmuşum. ya arkadaş full time evdeyim .. hep bahane

Avatar
Kübra ataď 2018-01-13 13:58:56

Kesinlikle katiliyorum aras kargo calisanlari ukala ve musteriyle konusma bicimi cok terbiyessizce !!@@

Avatar
Uğur 2018-01-13 14:33:33

Aynı şekilde banada gelen ürün kırık çıktı 2 gün arabada gezdiriyor iki adım yere getirmiyor ve biz kırdık demiyorlar

Avatar