banner598
banner608
banner654
22 Ekim 2017 Pazar 15:09
AKP’li eski yöneticiden çocukların kıyafetleri ile ilgili şok sözler
banner610

AKP İzmit İlçe eski Başkan Yardımcısı Ertuğrul Yavuz, sosyal paylaşım sitesi Facebook sayfasında öyle bir paylaşım yaptı ki bu kadarına da pes dedirtti. Yavuz, daha ilkokul çağına bile gelmemiş minik kız çocuklarının bale kıyafetli fotoğrafını paylaşarak “İnşallah bir gün dindar nesil yetiştireceğiz. Şu çocukların hallerine bakın; yazıktır, günahtır, ayıptır” dedi.

Evet, iktidarda olan siyasi partinin bir öndeki dönem ilçe başkan yardımcısı, yöneticisi olan bir isim Ertuğrul Yavuz… Henüz dinimize göre bile günah işleyecek yaşa gelmemiş çocukların yaptıkları spor gereği giydikleri kıyafetleri ayıp görüyor. Türkiye laik bir ülke ve dini yasalara göre yönetilmiyor. Toplumda kimi kıyafet tarzları eleştirilebiliyor, doğru görülmeyebiliyor ancak bir siyasi partide ön planda olan bir ismin bu tür bir eleştirisini çocuklar üzerinden ulu orta yapması tepki çekti. Daha 4-5 yaşındaki çocukların giydiği kıyafetlere laf edebilen bir ilçe yöneticisi var iken otobüste şort giyen kadına tekme atana ne denebilir ki?
Sayın yönetici bu ülkede bale, dans ve benzeri spor dalları kaldırılmalı mıdır? Dindar nesil yetiştirmek için başka ne gibi önerileriniz var, başka neleri ayıplıyor, günah görüyorsunuz? Mesela din öğretme adı altında yurtlarda küçücük çocuklara tecavüz eden sapıkları da bu denli ayıpladığınız oluyor mu?



Son Güncelleme: 23.10.2017 09:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmitli 2017-10-22 15:25:31

seninde senin gibi dindar neslin Allah belasını versin Allah sizi ve sizin gibileri helak eylesin... aklınız belden aşağı çalışan beyinsiz..

Avatar
Merih 2017-10-22 16:02:32

O minik bedenlere bile bakıp cinsellik aklınıza getirebiliyorsanız kalbinizi bir yoklayın derim.zira dinimiz hoş görü ve mütevazılık barındırır. Bu öfke ve kınama dolu söylem ve düşünlere dinimizde yer yok .

Avatar
Sezgin 2017-10-22 16:42:16

Sizlerin saten işi gücü belden aşağı konuşmak senin aklında ve fikrinde temiz duygu varsa kimse bu çocuklara pis gözle bakamaz ama sizin ne oldunuz bellidi yurtlarda çocuklara tecavüz ederek sizler önce kendi beyninizi yıkayın siz gelene kadar bu ülke müslüman ve dindar deyilmiydi siz mi ogrettiniz bize muslumanligi yezitin soyları şerefsiz asalaklar

Avatar
Dlk 2017-10-22 17:10:01

Öncelikle bale ve dans spor değil sanattır. Fotoğraftaki çocuklar da jimnastik ya da ritmik jimnastik kıyafetleri giymişler ki bu da bir spor dalıdır. Bu kafadaki insanlar spor ya da sanattaki yetenekleri alkışlayacaklarına sanatçının yada sporcunun bacaklarına bakıyorlarsa.. Futbol maçı izlediklerinde durum çok daha endişe vericidir kanımca...

Avatar
PAŞALI 2017-10-22 22:03:47

ZİHNİYETİ BU ADAMLARIN

Avatar
İzmitli 2017-10-22 15:34:49

Çakma müslümanlar...??.???.....

Avatar
Kartepeli 2017-10-22 22:51:38

Heryer sapik dolu insanlarin dusuncelerinize takilacaginiza akliniza ilk once bunlari getirin tabi dinimiz hosgoru ve mutavazilik barindirir ama cocuklarinizi bikinilerle ciplak yetistirin demiyor dinimizde ciplaklik yoktur herseyi isinize geldigi gibi yorumlamayin

Avatar
meygül Çelik 2017-10-22 23:06:24

ortalıkta bu kadar sapık varken çocukların bedenlerinin sergilenmesinden yana değilim sizin korkunuz İslam mı ! yoksa , boşversenize kandırmayın kendinizi çocuklara sapıklık yapanlar da genelde erkekler değil mi ! o yöneticiye teşekkür ediyorum amaç çocukları tehlikelerden korumak , çıkarın at gözlüklerinizi bir de böyle düşünmeyi deneyin.

banner634

banner636

banner354

banner630

banner328

banner633

banner653

banner599

banner482