banner729
banner598
banner655
21 Ocak 2018 Pazar 22:08
AKP’li başkandan ilginç paylaşım
banner728

Karamürsel AKP ilçe başkanı Recep Demirel Türkiye’nin Afrin operasyonun ardından ilginç bir paylaşımda bulundu. Türk Ordusu Afrin’de operasyon yaparken vatandaşlardan ilginç paylaşımlar gelmeye devam ediyor. Bu isimlerden biri de  AKP ilçe başkanı Recep Demirel oldu. Demirel elinde iki tüfek belinde tabanca ile poz verdi.

Paylaşımın ardından Demirel'e ne gibi tepkiler geleceği de merak konusu.Son günlerde bir savaşa hazırım havası sosyal medyada sürüp duruyor ama henüs bir kişi bile askerlik şubesine baş vurmuş olmaması garip.

Son Güncelleme: 22.01.2018 11:35
Anahtar Kelimeler:
Recep Demirel
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
leeizmi 2018-01-26 09:20:02

yavru colombo

Avatar
Özgür 2018-01-24 16:27:36

40 yıldır ülkem izin dogusu kan ağlıyor. ..nerdeydin. .

Avatar
Sportmen 2018-01-22 17:59:36

Yaw he he iş olsun torba dolsun bi savaş çıksa ilk kaçan bunlar olur hava cıva ...

Avatar
haci 2018-01-22 12:21:21

Bu herif pkk lilara benziyor.Acaba yaniliyormuyuz.Cunku bu silahlari pkk li teroristlerde gorduk.Gizli pkk li olabilur.

Avatar
Ömer 2018-01-22 12:07:11

aynen başkan hazırız.arkandayız

Avatar
abdulhamit 2018-01-22 10:30:00

Surata bakin tam pkk lilar gibi poz vermis.Savcilari millet adina goreve cagiriyoruz.

Avatar
Aysu 2018-01-22 10:19:19

Öyle durmak olmaz,yürüsünde boyunu görelim :) :)

Avatar
KÖRFEZ 2018-01-22 09:23:10

BUNLAR HEP POZ VERSSİN...SANAL ALEMDE BU İŞLER BÖYLE YÜRÜYOR,TUTTAN YOK SAHAYA :.)

Avatar
İzmitli 2018-01-22 08:52:50

Kol düğmeli güneş gözlüklü bir CAHİL gördüğüm Karamürsel liler Cahil değilse bu şarlatandan çocuklarını uzak tutar bu cahil neyi yönetecek bu mahluklarla oy topluyor bunlar

Avatar
Kemal koca 2018-01-22 08:13:39

Silahları bana değil Afrine doğru yürü oraya göster ben sana benimkini gösterirsem korkudan kaçarsın göbekli asker.

Avatar
KOMİK BAŞKAN EMİREL'E 2018-01-22 01:43:12

GÖZLÜKLERİ ÇOK FAÇA AMA PERŞEMBE PAZARINDAN GALİBA :))) BİDE GÖBEĞİ İÇERİ ÇEKSE DAHA İYİ OLACAKMIŞ :)) YAZIK TÜRKİYEYİ KİMLER YÖNETİYOR TİPİ KES HELE :)))

Avatar
Ahmet 2018-01-22 01:16:22

Vatan millet böyle mafya çakmalarının korumasına kaldıysa vay halimize!!

Avatar
Nadir 2018-01-22 00:13:51

Delikanlı adam elinde belinde silah teşhir etmez

Avatar