banner546
banner519
21 Ocak 2018 Pazar 22:08
AKP’li başkandan ilginç paylaşım
banner508

Karamürsel AKP ilçe başkanı Recep Demirel Türkiye’nin Afrin operasyonun ardından ilginç bir paylaşımda bulundu. Türk Ordusu Afrin’de operasyon yaparken vatandaşlardan ilginç paylaşımlar gelmeye devam ediyor. Bu isimlerden biri de  AKP ilçe başkanı Recep Demirel oldu. Demirel elinde iki tüfek belinde tabanca ile poz verdi.

Paylaşımın ardından Demirel'e ne gibi tepkiler geleceği de merak konusu.Son günlerde bir savaşa hazırım havası sosyal medyada sürüp duruyor ama henüs bir kişi bile askerlik şubesine baş vurmuş olmaması garip.

Son Güncelleme: 22.01.2018 11:35
Anahtar Kelimeler:
Recep Demirel
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sedat 2018-01-22 00:10:06

Allah akıl fikir versin birde ilçe başkanı imiş verdiği poza bak gözünde güneş gözlüğü arka cebinde tarak elinde silah bu zaat acaba göbeğinden ayak ucunu görebiliyormu

Avatar
Nadir 2018-01-22 00:13:51

Delikanlı adam elinde belinde silah teşhir etmez

Avatar
Ahmet 2018-01-22 01:16:22

Vatan millet böyle mafya çakmalarının korumasına kaldıysa vay halimize!!

Avatar
marko 2018-01-21 23:33:10

haberde bir parti ilçe başkanı olduğu belirtilmemiş olsa idi vAllahide billahide mafya tabir edilen adamlardan diye düşünürdüm. AKP nin temsilcisi başkana bakın hele...yazık...

Avatar