banner783
banner826
banner840
banner828
18 Şubat 2019 Pazartesi 10:58
2 dakikada 1 hastaya…  O hastanede  vahim iddia!
banner728

Kocaeli’de sağlık alanında pek çok sıkıntı yaşanıyor. Hastanelerde yaşanan olumsuzlukların büyük bölümü kamuoyuna yansımıyor. Son olumsuzluk haberi Darıca’dan geldi. Darıca Farabi Devlet Hastanesi’nde cilt doktorlarının randevulu ve öncelikli hastalar hariç günde 250 hastaya bakmak zorunda olduğu iddia edildi. İddia sahibi olan bir hastane personeli durumu sosyal medya sitesi Twitter üzerinden Cumhurbaşkanlığı’na da bildirdi.

Son Güncelleme: 18.02.2019 12:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Atalay 2019-02-19 15:24:31

Allah razı olsun , böyle doktorlarımızdan . Demek ki gelen hastaya bakamam denmemiş. Tebrik ediyorum. Böyle duyarlı doktorlara bu ülkenin ihtiyacı var.

Avatar
Hakan 2019-02-18 22:55:19

Tufan bey, sizin gibileri terbiyemi bozmadan kalitem ile döverim

Avatar
Pes 2019-02-18 15:52:23

Burda sorun ne. Vatandaşa hizmet edilmiş. Geri çevrilmemiş. Bir günde bir hekim bu kadar hastada bakamaz. Birileri birilerini kötü isletmis

Avatar
Tufan @Hakan 2019-02-18 14:37:37

hakancık aktrolu konu tayyişp erdoğana bile yazılmış hala neyi savunuyorsun millet düşmanı insanlık düşmanı aktrol hakancık

Avatar
Hakan 2019-02-18 13:32:30

1 - Sizin gibiler olduğu sürece kamuoyuna nasıl yansımaz, hemde bire bin katarak yansıtırsınız. 2 - bir doktor 250 hasta nasıl bakacak aklınız alıyormu, hemde hergün

Misafir Avatar
Tufan 2019-02-18 14:37:37 @Hakan

hakancık aktrolu konu tayyişp erdoğana bile yazılmış hala neyi savunuyorsun millet düşmanı insanlık düşmanı aktrol hakancık

Beğenmedim! (2)
Avatar
Şinasi @Ersoy Kandemir 2019-02-18 12:18:19

akp terör örgütü-feto terör örgütü ihaneti tam gaz devam ediyor. akp=feto

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-18 11:13:34

Vahim iddia mı,sayın gazeteciler ve Kocaeli HALKI ben bu milletin zarar görmemesi için sizlerden ve TABİPLER odasından VATANDAŞLIK HAKLARINIZI ARAMANIZI,sağlıkta yıllardır söylenen yalanlara gözlerinizi açmanızı rica ederim,CEMAATÇİLERİN yönettiği KOCAELİ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNÜN hukuksuzluklar ile dolu olaylarını engellemek için ELİMDEN GELENİ YAPTIM,lütfen diğer bölüm ve randevu sayılarını inceleyiniz ve HALK ile SAĞLIK ÇALIŞANLARI nasıl karşı karşıya kalıp cingar çıktığını anlayınız geçen sene 27 milyar kar ettiği söylenen Sağlık Bakanlığının yaptığı günümüz uygulamalarında.Acilleri İNCELERSENİZ gerçekler daha net çıkar.AKP farkı sağlıkta çağ atladık diyenlere tekrar seslenirim YONTMA TAŞ DEVRİNE mi ATLADINIZ?

Misafir Avatar
Şinasi 2019-02-18 12:18:19 @Ersoy Kandemir

akp terör örgütü-feto terör örgütü ihaneti tam gaz devam ediyor. akp=feto

Beğenmedim! (2)

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482