banner608
banner597
banner609
07 Ocak 2017 Cumartesi 12:35
15 Temmuz gecesi kahraman ilan ettiler dün ise ihraç!
banner610
Resmi gazetede yayınlana ve binlerce devlet memurunun ihraç edildiği KHK’de çok ilginç bir isim çıktı. O isim Murat Ellibeş.

Darbe girişimi sırasında İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne yapılan silahlı saldırıda yaralanan Gölcük Belediye Başkanı Mehmet Ellibeş'in yeğeni komiser Murat Ellibeş KHK ile polislikten atıldı.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde görevli komiser Murat Ellibeş, darbe girişimi sırasında askerler tarafından ateş edilmesi sonucu karnına isabet eden kurşunla yaralandı. 3 gün hastanede tedavi altında tutulan Ellibeş, taburcu edildikten sonra Gölcük’e gelmiş, burada da kahraman gibi karşılanmıştı.

15 Temmuz gecesi girdiği çatışma sonrası yaralanan ve kahraman ilan edilen Murat Ellibeş’in neden ihraç edildiği ise bilinmiyor.

 
Son Güncelleme: 08.01.2017 19:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ee 2017-01-07 14:02:23

Hain mi kahraman mı? Ayni durumda olan binlerce insan var şu an. Cik büyük vebal altına giriliyor...

Avatar
Canavar 2017-01-07 14:20:55

İyi olmuş padişahımız çook yaşaaa, hüloggg

Avatar
esaretin bedeli672 2017-01-07 13:33:53

Dün dündür bugün bugündür misali. Ah canım ülkem ne hallere düştün sen. Çok şey varda söylenecek... Ah ah...

Avatar
Musa 2017-01-07 16:02:28

Dayısı varmış baksana polis olmaması ilginç olurdu ya bu ülkede niye bu düzen kimin önemli tanıdığı varsa hep torpilli hiç adalet yok bu dünyada herkes akrabasını tanıdığına torpil geçiyor kimse hak ettiği yerde değil ya

Misafir Avatar
Sezgin 2017-01-08 02:29:10 @Musa

İftira atanlar adam kaç yıllık polis dayısı kaç yıllık başkan bir bakın bakalım.Sizin gibi acizler için ihtira atmak ne kadar da kolay.Adamım diye gezersiniz ama daha ağzınızdan çıkana bile hakim olamazsınız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
murat 2017-01-07 15:11:41

Ölseydi şehit ölmedi hain..

Avatar
ayhan 2017-01-07 13:37:29

HAMSİ oynar hiç hamsi gördünüzmü sağa sola çarpar denizdeki en salak balıktır sadece yemeye yarar faydası soğanla yemek

Avatar
os 2017-01-07 14:09:21

Fetöcü olduğu içindir

Misafir Avatar
maaaa 2017-01-07 14:31:35 @os

Fethullahçı olduğu için atılan binlerce polis ve askerin aslında darebe gecesi fetöye karşı yurdu savunan vatanseverler olduğu orta da. Fetö eşit değil fethullahçılar. artık uyanın. başka izahı olabilir mi. buna da tiyatro demeyin de.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Birisi 2017-01-07 13:47:19

Ellibesin adini cok duyar olduk son zamanda.Suclar ve cezalar kisileri baglar ayni zamanda.Yegeninin hatasi onu baglamaz elbet fakat isadamiyla ilgili cikan habere itiraz edememis olmasi dusundurucu

banner354

banner328

banner596

banner599

banner482