banner768
banner598
banner749
21 Mart 2018 Çarşamba 23:03
O kadın, herkesi bıktırmış!
banner728

İZMEK, İzmit'te uzun yıllardır faaliyet gösteriyor.

İZMEK sadece meslek edindirmiyor, ev kadınlarının da sosyalleşmesine olanak sağlıyor.

Pek çok ev kadını İZMEK kurslarına giderek çeşitli alanlarda eğitim alıyor.

O alanlardan biri de resim.

Ev kadınları resim dersi almak ve kaynaşmak için İZMEK kurslarını tercih ediyor.

Ancak İZMEK'teki bir eğitmen bu kadınları bezdirmiş durumda.

Ekmel Ateş Ortaç isimli eğitmen, kadınlara olan despot tavrıyla nam salmış.

“Çok soru soruyorsun”, “Devamsızlık yaparsanız sizi kurstan atarım” gibi söylemlerle kursiyer kadınları sürekli azarlayan ve bu nedenle pek çok defa yetkililere şikayet dilekçesi verilen  Ortaç’la ilgili herhangi bir işlem yapılmamış.

İZMEK kursiyerleri Ortaç’ın arkasında kimi belediye yetkililerinin olduğunu bu sebeple onunla ilgili işlem yapılmadığını iddia ediyor.

Son Güncelleme: 22.03.2018 15:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aslan Uyandırırpençe 2018-03-28 12:20:28

Derince kaymakamını araştırın isterseniz bir de?

Avatar
Devletini seven 2018-03-25 21:47:39

Bir zamanlar süper Sirmen zamanında.100yıl doğum hastanesi vardı.sevgili sefa Sirmen Türkiye de nadir bulunan cihazlar getittirdi.100yıla.başınada.Rahmetli.dönerci Ademin kızı doğum doktorunun getirdi.Günde 10 hastaya zor bakıyordu.yeni gelen makinaları bile çalıştırmıyor karşı torpilli hasta olmadıktan sonra ne oldu iş bitti.çok şikayet eden oldu ama.hep ordaydı

Avatar
nil 2018-03-23 11:45:25

ne yazıkki arkasındaki insanlar yüzündenbu ülkede birçok insan hak etmediği yerlerde çok yazık bende komekte hocalık için defalarca başvurdum ama insanın arkası olmayınca bir yere varamıyorsun ne yazıkki yüm belgelerim tam olduğu halde 1kere mülakata bile çağrılmadım

Avatar
Banu yıldırım 2018-03-23 09:36:23

Gölcükteki Komek kursunda bir sınıf var ki içinde bulunduğumuz

Avatar
HAYALET 2018-03-22 22:06:40

Arkasında kesin büyükbaşlardan birileri vardır.Belediyede sıkıntı olmaz, oradan alırlar, daha iyi yere verirler.......

Avatar
....... 2018-03-22 17:13:23

nalet insanlar o kadar cok ki...salak salak insanlar iste...agizlarinin ortasina elinin tersiyle bi vurcan bak bidaha azarliyor mu.....hele ki annelerimize bagiracak Allah Allah....

Avatar
Tatar 2018-03-22 16:59:59

Dünya da tek kadın bu kalsa vAllahi de billahi de dönüp bakmam,sıfata bak tövbe Bismillah...

Avatar
Musa Adıyaman 2018-03-22 14:20:01

O da bir şey mi? Kocaeli Devlet Hastahanesi triyaj bölümünde gece vardiyasında umursamaz biçimde sahibinden.com'da araba arayan personel mevcut. Dilerseniz fotoğrafını gönderirim.

Avatar
sen 2018-03-22 14:09:35

Allah seninde seni oraya getireninde.... belediyeye sırtını dayamış asalklar maaşlarınız nasıl olsa yatıyor beddualarım size

Avatar
Sedat 2018-03-22 13:02:51

Devlet dairesinde çalışıp kendini devlet sanan bu ve bunun gibi çoook havalı insanlar var bunun halk farkında ama yetkililer farkındamı?

Avatar
yaşlı 2018-03-22 12:57:26

yenidoğan Ptt ki bayan şarkı soyluyor insanlari azarliyor kepenkleri indiriyor bence bunlarda denetlenmeli

Avatar
ebru karaoglan 2018-03-22 11:50:46

Benim annem bu öğretmenin sınıfında 15 günde bir ağlayarak eve geliyor. Ümit ederim bu haberden sonra gereğini en kısa zamanda yaparlar

Avatar
İSMAİL 2018-03-22 10:49:38

Bir arkadaş yorumunda beğenmiyorsanız bırakın gidin demiş sanki babasININ DÜKKANINDAN İNSAN KOVUYOR.E ODA HAKLI .

Avatar
SNG 2018-03-22 10:32:08

Hastaneye gideriz doktora boyun eğeriz,parasını verdiğimiz avukata boyun eğeriz,resmi dairedeki memura boyun eğeriz vs.vs...
Efendiler bu tarz insanların kuklası değilsiniz.O insan siz varsınız diye orada görev yapıyor.Bimere şikayet edin bakalım neler olacak görün.Ezdirmeyin kardeşim kendinizi...Birlikten kuvvet doğar ;)

Avatar
Topido bot 2018-03-22 10:21:37

Beğenmiyorsanız bırakın gidin,protesto için derslere girmeyin....Belli ki torpili sağlam yerden,havalı kadın.

Avatar
Gülsüm 2018-03-22 10:10:49

Devletin malı deniz yemeyen keriz Devlet kurumunda olupta isinin 5 dkasnı dahi boşa veya torpil icin harcıyorsa yedigi her lokma ekmek haram olsun Rabbim bedelini fitil fitil burnundan getirsin Aminnn

Avatar
....... 2018-03-22 09:09:32

hangi hakla kime nasıl bagirabilirsiniz? bagirtmayin kendinize....o kadar boyle langur lungur insan dolu ki kurumlar....terfi bile alanlar var...

Avatar
M.arslan 2018-03-22 08:56:56

Bi kaç haber daha yapın Alınsın ifadeler, kesilsin biletler....

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-03-22 02:43:12

İki tane de il sağlık müdürlüğünde vardı,biri gitti,biri kaldı,günü geldiğinde delilleriyle sizlere sunduğumda müteahhit kılıklı müdürden yeni geldiğini söyleyen vali yardımcısından tut dübareci kaymakama kadar maskelerini indiricem ŞEREF YOKSUNLARININ!

Avatar
Suzan balcı 2018-03-21 23:46:32

Bir hoca hanim arkadaşım ağlıyarak anlattı erkek yonetiçi bir iki arkadaş orada harem oluşturmuş hiç bir iş yapmadan bir iki bayan hocayı iş yapıyormuş gibi gösterip onlara yardım ediyor ayrıca birçok kişinin kalamadığı kadroya biriktiriyor yaaaaa

Avatar