banner598
banner677
banner654
21 Mart 2018 Çarşamba 23:03
O kadın, herkesi bıktırmış!
banner668

İZMEK, İzmit'te uzun yıllardır faaliyet gösteriyor.

İZMEK sadece meslek edindirmiyor, ev kadınlarının da sosyalleşmesine olanak sağlıyor.

Pek çok ev kadını İZMEK kurslarına giderek çeşitli alanlarda eğitim alıyor.

O alanlardan biri de resim.

Ev kadınları resim dersi almak ve kaynaşmak için İZMEK kurslarını tercih ediyor.

Ancak İZMEK'teki bir eğitmen bu kadınları bezdirmiş durumda.

Ekmel Ateş Ortaç isimli eğitmen, kadınlara olan despot tavrıyla nam salmış.

“Çok soru soruyorsun”, “Devamsızlık yaparsanız sizi kurstan atarım” gibi söylemlerle kursiyer kadınları sürekli azarlayan ve bu nedenle pek çok defa yetkililere şikayet dilekçesi verilen  Ortaç’la ilgili herhangi bir işlem yapılmamış.

İZMEK kursiyerleri Ortaç’ın arkasında kimi belediye yetkililerinin olduğunu bu sebeple onunla ilgili işlem yapılmadığını iddia ediyor.

Son Güncelleme: 22.03.2018 15:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Suzan balcı 2018-03-21 23:46:32

Bir hoca hanim arkadaşım ağlıyarak anlattı erkek yonetiçi bir iki arkadaş orada harem oluşturmuş hiç bir iş yapmadan bir iki bayan hocayı iş yapıyormuş gibi gösterip onlara yardım ediyor ayrıca birçok kişinin kalamadığı kadroya biriktiriyor yaaaaa

Avatar
Emel 2018-03-21 23:43:01

O neyki aysun hanım bazı müdürlerinde iki tatli soz ve çıkarı icin bazı hocaları(isitme engelli hocalari) kayirdigida oluyor mesala karamürsel mesala izmit

Avatar
....... 2018-03-22 09:09:32

hangi hakla kime nasıl bagirabilirsiniz? bagirtmayin kendinize....o kadar boyle langur lungur insan dolu ki kurumlar....terfi bile alanlar var...

Avatar
SNG 2018-03-22 10:32:08

Hastaneye gideriz doktora boyun eğeriz,parasını verdiğimiz avukata boyun eğeriz,resmi dairedeki memura boyun eğeriz vs.vs...
Efendiler bu tarz insanların kuklası değilsiniz.O insan siz varsınız diye orada görev yapıyor.Bimere şikayet edin bakalım neler olacak görün.Ezdirmeyin kardeşim kendinizi...Birlikten kuvvet doğar ;)

Avatar
yaşlı 2018-03-22 12:57:26

yenidoğan Ptt ki bayan şarkı soyluyor insanlari azarliyor kepenkleri indiriyor bence bunlarda denetlenmeli

Avatar
Sedat 2018-03-22 13:02:51

Devlet dairesinde çalışıp kendini devlet sanan bu ve bunun gibi çoook havalı insanlar var bunun halk farkında ama yetkililer farkındamı?

Avatar
ebru karaoglan 2018-03-22 11:50:46

Benim annem bu öğretmenin sınıfında 15 günde bir ağlayarak eve geliyor. Ümit ederim bu haberden sonra gereğini en kısa zamanda yaparlar

Avatar