Şaka gibisiniz, gerçekten şaka…
Konuştukça batıyorsunuz…
Tıpkı AKP Adana eski Milletvekili Necdet Ünüvar gibi…

Kocaeli’de teşkilatlara yerel seçimlerle ilgili eğitim verdi dün Ünüvar ve programda, Türkiye’nin kanayan yarası EYT meselesine değindi…
Emeklilikte Yaşa Takılanlar sorunuyla ilgili suçu CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na
atmak istedi ancak konuştukça kendisi ile çelişti, konuştukça battı.

Ünüvar, aynen şunları kaydetti: “EYT diye bir kavram var. Bize serzenişte bulunuyorlar. Onların emekli olmasının sebebi AK Parti değil. Demirel zamanında bir değişiklik yapıldı. 38 yaşında emekli olunacak ve 40 yıl boyunca maaş alınacak. Hiçbir ülkenin bunu kaldıracak gücü yok. Bunun mimarı kim biliyor musunuz? Asıl müsebbibi Kemal Kılıçdaroğlu’dur. Kemal Kılıçdaroğlu yapsın biz ödeyelim ne güzel! Yine bu problemi çözerse AK Parti çözecektir.”

***

Okudunuz Ünüvar’ın sözlerini…
Neymiş hiçbir ülkenin bunu kaldıracak gücü yokmuş!
Neymiş, EYT sorununun baş mimarı o dönem SKK Genel Müdürü olan CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu imiş…
Neymiş Kemal Kılıçdaroğlu hata yapmış, bu hatanın bedelini AKP mi ödeyecekmiş!
Yani Kılıçdaroğlu, insanların erken emekli olabilmesinin yolunu açmış, bu nedenle de EYT sorununun sorumlusu oymuş!
Ama bu problemi çözerse de AKP çözermiş(!)

Yani, milyonlarca işçinin açlık sınırının altında maaş aldığı ülkemizin eski milletvekili şunu demek istiyor: “O yaşta emekli olma hakkı bu insanlara verilmeseydi, bugün böyle bir problem ortaya çıkmazdı. Kılıçdaroğlu, insanlara erken yaşta emeklilik hakkı verilmesinde baş rol oynadı, kabak da bizim başımıza patladı. Ama bu problemi çözerse yine AKP çözer…”

***

İnsanlara 65 yaşında emekliliği yani mezarda emekliliği hak gören AKP’nin bir temsilcisi, çıkmış, insanlara geriye kalan ömürlerinde daha rahat bir yaşam imkanı sunan Kılıçdaroğlu’nu suçlu ilan etmiş; sonra hiçbir ülkenin bu yükü kaldıramayacağını söylemiş…
Yani asıl sorunu kabullenmeden bu sorunu çözerse yine AKP’nin çözeceğini iddia ederek kendisiyle çelişmiş…

Eee çözün o zaman, neyi bekliyorsunuz?
Madem ortada bir problem olduğunu söylüyorsunuz;
madem bu insanların hakkedişleri olduğunu dolaylı yoldan da olsa kabulleniyorsunuz,
madem “Bu işi çözerse AKP çözer” diyorsunuz; sizi tutan mı var?

***

Evet Sayın EYT’liler, artık size erken yaşta emeklilik hakkını kimin verdiğini AKP’li vekilin itirafı ile öğrendiniz…
Sandıkta size bu hakkı veren ve bugün bu hakkın size teslimi için çabalayan Kılıçdaroğlu’ndan bunun hesabını sorarsınız artık(!)

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Savaş 2019-01-23 14:34:46

Söyleyecek yazacak birşey yok Allah bildiği gibi yapsın bunları

Avatar
Yılmaz 2019-01-22 22:28:07

Varsayalım bay Kemal yaptı şu anda Mecilise önerge veren kim kabul etmeyen kim

Avatar
#eyt turhan 2019-01-22 20:44:05

Türemeye devam,

Avatar
Hayri 2019-01-08 01:40:18

Eyt arkadaşlar artık sandıkta hesaplaşacağız AKP ve MHP ile

Avatar
Vedat 2019-01-06 17:10:29

Bu akp liler tam yalancı Allah belanızı versin memleketi ne hale getirdiniz utanma olur arlanma.olur bunlarda hiç bir şey yok abd nin değirmenine şu taşıyorlar malesef ülke iflas ama bunlara oy vermeye devam eden insanlar en büyük suclu

Avatar
ömer 2019-01-02 20:27:20

eyt çözüm bekler. Asgari üçret yetmiyor yetmediği içinde yıllardır. Hep içerdeyim patlak verdim. Borcu borcla kapatayım diye sonunda ne oldu. 5 ayrı icra takibi maaşın 4/1 kesintisi ev kira gelde ayakta hayatta olmaya çalış. Bari emekli olalımda çift dikiş olsunki geçinelim.

Avatar
gezgin 2018-12-30 23:48:10

artik ak parti de olan kisiler egolari tavan yapmis sunu demek istiyorlar biz ceketimizi koysak kazaniriz turkiye nin asil sahiplari bu millettir yerel secimlerde bu egolari tavan yapmis olanlara haddini bildirmek gerekiyor...

Avatar
Dursun çavuş 2018-12-30 18:40:19

Seviyenin bittiği yerde sürtüşme başlar başkan bir açıklama yapacak konuyu döndürüp dolaştırıp bay kemale getiriyor sen yaptığını yapacağını anlat bize kemali anlatma seviyeni bil.

Avatar
Kenan duran 2018-12-30 18:08:46

O yaptıysa çözümde sizde ipe un sermyin doğru olun Suriyelilere var dış devletlere var muhtarlarra ümre için var sarayda yensin içilsin hesabı eyt ödedim yazık

Avatar
Açız 2018-12-30 15:32:14

16 yıldır yalan rüzgarı filmini izliyoz yeter artık tüm çaldıklarınızi halka dağıtsaniz bile size hakkimi helal etmiyorum .

Avatar
Ali 2018-12-30 13:51:00

Ya bi git sen milleti salak mı sanıyorsun 31 Mart'ta sandıkta görüşürüz inşsALLAH #eyt yasası yoksa oy da yok ,kake almadığın o insanların sayısı dağları asri sayısı 4.6 milyon ve ailesi ile 10 milyon işte o kadar #eyt 31 Mart günü sandıkta hesap günü inşaALLAH #eyt

Avatar
Ersin bingol 2018-12-30 13:18:43

Kesin kemal kilictarogludur bizim koyu yoluna bile engel olanda odur nasil bir kilictaroglumus ya

Avatar
İstanbul 2018-12-30 10:52:41

#eyt şahsen benim için akp MHP bitmiştir ekonomi kötü ise sebebi iktidardır 16 yıldır memleketi onlar yönetiyor artık yalanlara karnimiz tok hala utanmadan suçu başka yerde aramasinlar lütfen millet olarak Dr diyelim artık

Avatar
Erdogan Gokdemir 2018-12-29 11:41:06

Yahu arkadaslar ne zaman ülkede bir genel müdür yasa çıkarmış k.oğlu vekil bile değildi akepe kendi seçmeni olan % 50' yi enayi goruyor oyları cantada keklik diyor onların uyanması ve yapılan haksızlığa dur demesi gerekiyor lakin bizim tek başımıza ugrasmamiz yetmez..selamlar

Avatar
Osman 2018-12-29 11:20:56

Biz gereken dersi vermezsek bizim sırtımıza daha çok çıkarlar.

Avatar
Adı yok 2018-12-28 19:31:06

16 yıldır yalanlar yalanlar yalanlar artık yemiyoruz. Uzun zamandır uyuyorlar uyuyorlar uyuyolar bizde uyandırmıyoruz

Avatar
Vedat 2018-12-28 19:09:29

Bu akp liler harbi utanmaz ulan her şeyi ķılıctaroglu yaptı ķılıctaroglu kadar taş düşsün kafaniza soytarilikda üstünüze yok

Avatar
Avni 2018-12-28 14:42:23

Bende akp ye oy verdim neden verdim??? 2005 de eyt lilerin sorununu çözecem dedi .Ama gelinen durum bu çözmediler. Hadi çözün ozaman 19 yıldır bu sorun var çözmekte size nasip olsun.Yoksa oy moy yok.

Avatar
İsa 2018-12-28 12:44:44

Diyelimki kılıçtar oğlu yaptı biz size16 yıl iktidar yaptık çözüm yönünde en küçük bir adım ayrımını Hayır demekki mağduriyeti devam ettirmeye kararlısınız o halde siyasete bedelini ödemeniz vakti gelmiş beğenmiştir tabanın ne düşündüğü sizler için önemli değil

Avatar
Sakaryalı 2018-12-28 11:57:55

Neden kendileride 65 yaşında emekli olup evinde oturmuyor hala millet vekili olacaz diye biyerlerini yirtiyor garanti versin 40 yaşından sonra iş bulup ailesini gecindirecek

Avatar
Mehmet 2018-12-28 11:11:11

Akp gün geçtikçe batıyor çıkış yolunuda sağa sola sataşmakta arıyor eyt hallolmassa bu seçim felaket sonuçlara gebe

Avatar
ERKAN 2018-12-28 07:15:44

Yerelde de genelde de bunlara ders vermek gerekir

Avatar
Hakan 2018-12-27 22:59:51

Siz sorun yaratiyorsunuz aslında cözüm değil engelsiniz bizde ortada bir sorun bunu çozülmesini bekliyoruz.

Avatar
Bayram Arslan 2018-12-27 20:23:20

Eyt liler asgari ücretliler emekliler Allahinizi severseniz 31 martta şu Akp ve yandaşlarına öyle bir ders verelim ki dünyanın artık ters döndüğünü sansinlar

Avatar
Mahmut çiçek 2018-12-27 20:15:24

Ben 16 yıldır akp'ye oy vermiş bir kişi olarak biz eyt'liler olarak hakkımız olan emekliğimizi istiyoruz, yok o parti yok şu parti o böyle dedi bu böyle dedi bizi ilgilendirmez.Başkası yapmışsa şuanda hükümet akp DİE ve akp düzeltmelidir akp cebinde vermiyor gene bizim edediğimiz vergilerle verecektir yani hakkımızı iade edecektir. Ayrıca asgari ücretliye yoksulluk sınırının altında bir ücrete reva görmek ayrı bir gelir dağılımı adaletsiz ligidir. Zeten muhalefette aklıbaşında liderleri olmadığı için akp kazanmaktadır.ben 52 yaşındayım 25 yıl çalıştım işten çıkardılar,yaştan dolayı ise de alıyorlar ne yapalım hırsızlık mı yapalım bir şeker satmaya kalıyoruz zabıtalar izin vermyır ne yapalım hayat zaten çok pahalı hükümet seçimden öce eyt'yi çözmlidir,yoksa eyt'olarak bizler bu seçimde dengeleri deiştirebiliriz, biz eyt'lilere türemişler köpükler 3_5 kişiler diye aşaladıkları içinde öfkeliyiz. Bizler çıkar amaçlı oy kullanamıyoruz vatan için,bayrak için, İslam gibi değerlerimiz için oy kullanıyoruz saygılarımla.

Avatar
Rmzi 2018-12-27 19:59:30

Boş boş konuşmayın ozaman icraat yapında görelim

Avatar
Muro 2018-12-27 19:08:37

Ben onu bilmem ben hakkimi isyitorum eyt secimden önce çözülcek son çare sandik gerekli dersleri verecegiz edirneden karsa jübiterden marsa çiksin artik bu yasa

Avatar
Bünyamin Daştekin EYT @izmitli 2018-12-27 16:29:21

Tayyip Erdoğan 46 yaşında erken emekli oldu. Atı aldı Üsküdarı geçti. 2.5 milyon EYT'liyi hakkını görmezden gelen Tayyip Erdoğanı ve Akpyi sandığa bak nasıl gömeceğiz.

Avatar
hacı has 2018-12-27 13:46:58

40-50 yaşında emekli mi olunur daha gençsiniz yorumu yapıyorsunuz. ama işkur dan bile resmi başvurularda 35 yaş üstünü kabul etmiyorsunuz.ne yapalım hırsızlık mı.

Avatar
Musa Sert 2018-12-27 12:31:31

İnsanları aptal yerine koyanlar bir aptal gibi sandığa gömülmeye mahkumdur. Yerel seçimde uyarıyı alacaklar ama bir genel seçim daha kazanamayacaklar. SOnrasında bugüne dek yapılanların hesabını vermek kalıyor. İbo'nun bir tek mal varlığı yokmuş göreceğiz inşAllah.

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-12-27 11:38:54

Kendi kendini övmek meziyet değildir,hepsine canlı yayınlarda halkın gözlerinin önünde rakipleriyle canlı yayına çıkmalarını dilediğimi bildiririm!

Avatar
izmitli 2018-12-27 11:32:34

bu yazıda saçmalışmışsın kardeşim...kusura bakma...eyt sorunu yok. staj mağdurları sorunu var bu ülkede..

Misafir Avatar
Bünyamin Daştekin EYT 2018-12-27 16:29:21 @izmitli

Tayyip Erdoğan 46 yaşında erken emekli oldu. Atı aldı Üsküdarı geçti. 2.5 milyon EYT'liyi hakkını görmezden gelen Tayyip Erdoğanı ve Akpyi sandığa bak nasıl gömeceğiz.

Beğenmedim! (0)